En saa orgasmia yhdynnässä
Olen liian märkä ja ei tunnut kitkaa mikä auttaisi? Oon myös miettinyt että oonko liian löysä kun miehelläkin vaikea laueta sisälle. Mitä suosittelette? Oon synnyttänyt 1kerran ja toinen lapsi sektiolla. Tää on todella herkkä aihe itselle koska olen sinkku.
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Oletko siis aiemmin saanut?
Joo, ennen lapsia sain ihan helposti. Oon koleillut jumpatakin mutta en tiedä teenkö oikein ja onko hyötyä.
Riippuu tosi paljon myös miehestä. Mätsääkö vehkeet yhteen vai ei ja myös kestävyydestä + omasta mielentilasta.
nimimerkillä eka orgasmi yhdynnässä yli 40v:nä
Vierailija kirjoitti:
Riippuu tosi paljon myös miehestä. Mätsääkö vehkeet yhteen vai ei ja myös kestävyydestä + omasta mielentilasta.
Ihmeen kauan sulla kesti; no mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Sulla varmaan aukesi jokin tunnelukko? Uusi mies?
Vierailija kirjoitti:
Enemmän se kuitenkin riippuu siitä, mitä kaikkea naisen yläpäässä tapahtuu.
Traumat voi puskea seksissä esiin.
En ole koskaan saanut niiden 31 vuoden aikana joina seksiä on ollut. Ainoastaan itse omin käsin tai satisfyerillä saan orkun.
Vaimon pillu muuttui täyteläisemmäksi synnytyksen jälkeen.Muutama tikki piti laittaa, olisiko siitä johtunut??
miehenhän helppoa amtaa se orgasmi ilman sitä yhdyntääkin.
Opi pikkuhiljaa nauttimaan elämän muista riemuista ja toiseksi ei orgasmi ole mikään elinehto. Eli kaikki asiat ei ole kaikille
T:
Kari67
Ei kuulu meille mitä sun perseessäsi tapahtuu tuntematon. 😝🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ennen lapsia sain ihan helposti. Oon koleillut jumpatakin mutta en tiedä teenkö oikein ja onko hyötyä.
Vedä vee päähäsi, siitä on hyötyä
Vierailija kirjoitti:
Traumat voi puskea seksissä esiin.
Samalla paskaa puskee niin helvetisti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystytkö laukeamaan suuseksillä esileikin aikana?
Vierailija kirjoitti:
miehenhän helppoa amtaa se orgasmi ilman sitä yhdyntääkin.
Ei onnistu meillä. Vaimo saa vain omin käsin tai itse satisfyeriä käyttämällä. Joskus olen pari tuntia yrittänyt tuloksetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos laukean suuhoidolla, ei se ole mulle mitään vetun esileikkiä, vaan ihan kova orgasmi! Miksi aina puhutaan miehen ehdoilla. Voi se olla miehelle esi leikkiä mutta ei kaikille naisille. Sana panettaa on kanssa samanmoinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos laukean suuhoidolla, ei se ole mulle mitään vetun esileikkiä, vaan ihan kova orgasmi! Miksi aina puhutaan miehen ehdoilla. Voi se olla miehelle esi leikkiä mutta ei kaikille naisille. Sana panettaa on kanssa samanmoinen
Tämä meni nyt semantiikan puolelle. Minulle seksisessio on kokonaisuus, ei ole mitään tarvetta erottaa esileikki omaksi erilliseksi kategoriaksi.
Mielestäni panemisella on vakiintunut käyttö, ymmärrys yhdyntää kuvailtaessa.
"Olen liian märkä ja ei tunnut kitkaa mikä auttaisi? Oon myös miettinyt että oonko liian löysä kun miehelläkin vaikea laueta sisälle. Mitä suosittelette? Oon synnyttänyt 1kerran ja toinen lapsi sektiolla. Tää on todella herkkä aihe itselle koska olen sinkku. "
juurihan sanoit olevasi sinkku?= oletko joku pubien jakorasia siiis?
Ootko treenannut lantionpohjaa synnytyksen jälkeen? Se ainakin parantaa tuntumaa ja voit puristella yhdynnän aikana mukavasti miehesi kalua. Se on samalla treeniä ja voimistaa orgasmia. Eri asentoja kannattaa myös kokeilla, joissakin tuntuma parempi riippuen teidän kehoistanne.