Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tein salilla porrastreeniä ja kaikki miehet katselivat pakaroitani!

Vierailija
30.04.2024 |

Mulla uudet shortsit jotka sattuu menee vakoon. 🍑

Naiset mulkoilivat kateuttaan tai sit mustasukkaisuuttaan.

Nyt otan pyöreille pakaroilleni aurinkoa takapihallani

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta Ap se homosaleilla treenaminen, mikä on melko homoa hommaa.

Vierailija
22/35 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks muikki oli kerran niin katkera kun miehensä katseli muita salilla, että heitti löylyä saunassa niin kovaa että kaikki kaikkos pois kun nahat paloi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi on parasta! Kiusata muita eukkoja salilla kun heidän miehet katsoo minua. Minulla taas huomion vie isot terhakat rintani. Treenin jälkeen suihkussa naiset mulkoilevat kun rintani ei roikukaan ilman urheiluliivejä 😆 siinä on naamat mutrulla naikkosilla

Lopeta ap itelles vastailu. Olet mies selvästikin.

Vierailija
24/35 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy niin sääliksi tuommoiset naiset! Katseita pitää saada vaikka millä keinoin vaikka ÄO on ihan hakusessa.

Vierailija
25/35 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta kyselen, että kasvattaako oikeasti naisten pakaralihaksia nykyiset kerroskoneet, polkemiset jne vai pitäisikö sittenkin ottaa käyttöön perinteiset jalkakyykyt ja prässit?

Syömällä perse kasvaa

Vierailija
26/35 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta kyselen, että kasvattaako oikeasti naisten pakaralihaksia nykyiset kerroskoneet, polkemiset jne vai pitäisikö sittenkin ottaa käyttöön perinteiset jalkakyykyt ja prässit?

Lantion nostot näyttävät olevan suosittu liike näiden shortsityttöjen keskuudessa. Itse ehkä kuitenkin pitäytyisin perinteisessä kyykyssä, koska en ole ihan varma siitä miten turvallinen tuo on selälle.

Vierailija
27/35 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdenpä tästä salille kyykkäämään, mutta en minä kyllä jouda siellä seurata, kuka touhujani ehtii katsella. 

Vierailija
28/35 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko paljonkin käytetty perse? Miehet yleensä tykkää neitsyeistä

Tottakai kuumat nykymimmit alkaa saada jo alaikäisenä.. mitäs luulet?

Vierailija
29/35 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko paljonkin käytetty perse? Miehet yleensä tykkää neitsyeistä

Niinkuin, miksi muka tykkäisi? 

Vierailija
30/35 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sais tarpeeks huomiota, ei tarvis täälä sitä ruinata🤭

Sanonpa vaan.

Luulen että oli roikkuva Ap sun persus ja siksi haet täällä huomiota jota et salilla saanut.

Vierailija
31/35 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tähän asti laittanut pitemmän takin päälle ulkona liikkuessani, ettei takapuoleni olisi esillä. Nyt kun sää alkaa olla liian lämmin takin pitämiseen, pitänee siirtyä väljien mekkojen käyttämiseen. Miksi ihmeessä kukaan haluaa, että joku mikälie tyyppi tuijottaa pyllyä? Mä en ainakaan.

Vierailija
32/35 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

I love boobies

Vierailija
33/35 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katsonut pakaroitasi (joita olit esittelemässä) vaan katsoin oletko tuttu, ollaanko oltu joskus samalla luokalla tai samassa koulussa. Toisen kerran vilkaisin kun ihmettelin miksi raivoa tihkuen tihkuen tuijotit takaisin.

Vierailija
34/35 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi on parasta! Kiusata muita eukkoja salilla kun heidän miehet katsoo minua. Minulla taas huomion vie isot terhakat rintani. Treenin jälkeen suihkussa naiset mulkoilevat kun rintani ei roikukaan ilman urheiluliivejä 😆 siinä on naamat mutrulla naikkosilla

Joko täällä ollaan ihan 19v?

Vierailija
35/35 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tähän asti laittanut pitemmän takin päälle ulkona liikkuessani, ettei takapuoleni olisi esillä. Nyt kun sää alkaa olla liian lämmin takin pitämiseen, pitänee siirtyä väljien mekkojen käyttämiseen. Miksi ihmeessä kukaan haluaa, että joku mikälie tyyppi tuijottaa pyllyä? Mä en ainakaan.

Ostatko mistä vaatteesi?

Itsellä lämpimillä ilmoilla pitkä löysä toppi tai sitten miesten löysät shortsit.

Eikö kukaan enää nykyään käytä vaan verkkareita ja tuuli housuja?