Tein salilla porrastreeniÀ ja kaikki miehet katselivat pakaroitani!
Mulla uudet shortsit jotka sattuu menee vakoon. đ
Naiset mulkoilivat kateuttaan tai sit mustasukkaisuuttaan.
Nyt otan pyöreille pakaroilleni aurinkoa takapihallani
Kommentit (35)
Yks muikki oli kerran niin katkera kun miehensÀ katseli muita salilla, ettÀ heitti löylyÀ saunassa niin kovaa ettÀ kaikki kaikkos pois kun nahat paloi.
Vierailija kirjoitti:
Toi on parasta! Kiusata muita eukkoja salilla kun heidĂ€n miehet katsoo minua. Minulla taas huomion vie isot terhakat rintani. Treenin jĂ€lkeen suihkussa naiset mulkoilevat kun rintani ei roikukaan ilman urheiluliivejĂ€ đ siinĂ€ on naamat mutrulla naikkosilla
Lopeta ap itelles vastailu. Olet mies selvÀstikin.
KĂ€y niin sÀÀliksi tuommoiset naiset! Katseita pitÀÀ saada vaikka millĂ€ keinoin vaikka ĂO on ihan hakusessa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta kyselen, ettÀ kasvattaako oikeasti naisten pakaralihaksia nykyiset kerroskoneet, polkemiset jne vai pitÀisikö sittenkin ottaa kÀyttöön perinteiset jalkakyykyt ja prÀssit?
SyömÀllÀ perse kasvaa
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta kyselen, ettÀ kasvattaako oikeasti naisten pakaralihaksia nykyiset kerroskoneet, polkemiset jne vai pitÀisikö sittenkin ottaa kÀyttöön perinteiset jalkakyykyt ja prÀssit?
Lantion nostot nÀyttÀvÀt olevan suosittu liike nÀiden shortsityttöjen keskuudessa. Itse ehkÀ kuitenkin pitÀytyisin perinteisessÀ kyykyssÀ, koska en ole ihan varma siitÀ miten turvallinen tuo on selÀlle.
LÀhdenpÀ tÀstÀ salille kyykkÀÀmÀÀn, mutta en minÀ kyllÀ jouda siellÀ seurata, kuka touhujani ehtii katsella.
Vierailija kirjoitti:
Onko paljonkin kÀytetty perse? Miehet yleensÀ tykkÀÀ neitsyeistÀ
Tottakai kuumat nykymimmit alkaa saada jo alaikÀisenÀ.. mitÀs luulet?
Vierailija kirjoitti:
Onko paljonkin kÀytetty perse? Miehet yleensÀ tykkÀÀ neitsyeistÀ
Niinkuin, miksi muka tykkÀisi?
Jos sais tarpeeks huomiota, ei tarvis tÀÀlĂ€ sitĂ€ ruinatađ€
Sanonpa vaan.
Luulen ettÀ oli roikkuva Ap sun persus ja siksi haet tÀÀllÀ huomiota jota et salilla saanut.
Olen tÀhÀn asti laittanut pitemmÀn takin pÀÀlle ulkona liikkuessani, ettei takapuoleni olisi esillÀ. Nyt kun sÀÀ alkaa olla liian lÀmmin takin pitÀmiseen, pitÀnee siirtyÀ vÀljien mekkojen kÀyttÀmiseen. Miksi ihmeessÀ kukaan haluaa, ettÀ joku mikÀlie tyyppi tuijottaa pyllyÀ? MÀ en ainakaan.
En katsonut pakaroitasi (joita olit esittelemÀssÀ) vaan katsoin oletko tuttu, ollaanko oltu joskus samalla luokalla tai samassa koulussa. Toisen kerran vilkaisin kun ihmettelin miksi raivoa tihkuen tihkuen tuijotit takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Toi on parasta! Kiusata muita eukkoja salilla kun heidĂ€n miehet katsoo minua. Minulla taas huomion vie isot terhakat rintani. Treenin jĂ€lkeen suihkussa naiset mulkoilevat kun rintani ei roikukaan ilman urheiluliivejĂ€ đ siinĂ€ on naamat mutrulla naikkosilla
Joko tÀÀllÀ ollaan ihan 19v?
Vierailija kirjoitti:
Olen tÀhÀn asti laittanut pitemmÀn takin pÀÀlle ulkona liikkuessani, ettei takapuoleni olisi esillÀ. Nyt kun sÀÀ alkaa olla liian lÀmmin takin pitÀmiseen, pitÀnee siirtyÀ vÀljien mekkojen kÀyttÀmiseen. Miksi ihmeessÀ kukaan haluaa, ettÀ joku mikÀlie tyyppi tuijottaa pyllyÀ? MÀ en ainakaan.
Ostatko mistÀ vaatteesi?
ItsellÀ lÀmpimillÀ ilmoilla pitkÀ löysÀ toppi tai sitten miesten löysÀt shortsit.
Eikö kukaan enÀÀ nykyÀÀn kÀytÀ vaan verkkareita ja tuuli housuja?
Lopeta Ap se homosaleilla treenaminen, mikÀ on melko homoa hommaa.