Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Tein salilla porrastreeniÀ ja kaikki miehet katselivat pakaroitani!

Vierailija
30.04.2024 |

Mulla uudet shortsit jotka sattuu menee vakoon. 🍑

Naiset mulkoilivat kateuttaan tai sit mustasukkaisuuttaan.

Nyt otan pyöreille pakaroilleni aurinkoa takapihallani

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
30.04.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Lopeta Ap se homosaleilla treenaminen, mikÀ on melko homoa hommaa.

Vierailija
22/35 |
30.04.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Yks muikki oli kerran niin katkera kun miehensÀ katseli muita salilla, ettÀ heitti löylyÀ saunassa niin kovaa ettÀ kaikki kaikkos pois kun nahat paloi.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
30.04.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi on parasta! Kiusata muita eukkoja salilla kun heidĂ€n miehet katsoo minua. Minulla taas huomion vie isot terhakat rintani. Treenin jĂ€lkeen suihkussa naiset mulkoilevat kun rintani ei roikukaan ilman urheiluliivejĂ€ 😆 siinĂ€ on naamat mutrulla naikkosilla

Lopeta ap itelles vastailu. Olet mies selvÀstikin.

Vierailija
24/35 |
30.04.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

KĂ€y niin sÀÀliksi tuommoiset naiset! Katseita pitÀÀ saada vaikka millĂ€ keinoin vaikka ÄO on ihan hakusessa.

Vierailija
25/35 |
30.04.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta kyselen, ettÀ kasvattaako oikeasti naisten pakaralihaksia nykyiset kerroskoneet, polkemiset jne vai pitÀisikö sittenkin ottaa kÀyttöön perinteiset jalkakyykyt ja prÀssit?

SyömÀllÀ perse kasvaa

Vierailija
26/35 |
30.04.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta kyselen, ettÀ kasvattaako oikeasti naisten pakaralihaksia nykyiset kerroskoneet, polkemiset jne vai pitÀisikö sittenkin ottaa kÀyttöön perinteiset jalkakyykyt ja prÀssit?

Lantion nostot nÀyttÀvÀt olevan suosittu liike nÀiden shortsityttöjen keskuudessa. Itse ehkÀ kuitenkin pitÀytyisin perinteisessÀ kyykyssÀ, koska en ole ihan varma siitÀ miten turvallinen tuo on selÀlle.

Vierailija
27/35 |
30.04.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

LĂ€hdenpĂ€ tĂ€stĂ€ salille kyykkÀÀmÀÀn, mutta en minĂ€ kyllĂ€ jouda siellĂ€ seurata, kuka touhujani ehtii katsella. 

Vierailija
28/35 |
30.04.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko paljonkin kÀytetty perse? Miehet yleensÀ tykkÀÀ neitsyeistÀ

Tottakai kuumat nykymimmit alkaa saada jo alaikÀisenÀ.. mitÀs luulet?

Vierailija
29/35 |
30.04.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko paljonkin kÀytetty perse? Miehet yleensÀ tykkÀÀ neitsyeistÀ

Niinkuin, miksi muka tykkĂ€isi? 

Vierailija
30/35 |
30.04.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jos sais tarpeeks huomiota, ei tarvis tÀÀlĂ€ sitĂ€ ruinatađŸ€­

Sanonpa vaan.

Luulen ettÀ oli roikkuva Ap sun persus ja siksi haet tÀÀllÀ huomiota jota et salilla saanut.

Vierailija
31/35 |
30.04.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olen tÀhÀn asti laittanut pitemmÀn takin pÀÀlle ulkona liikkuessani, ettei takapuoleni olisi esillÀ. Nyt kun sÀÀ alkaa olla liian lÀmmin takin pitÀmiseen, pitÀnee siirtyÀ vÀljien mekkojen kÀyttÀmiseen. Miksi ihmeessÀ kukaan haluaa, ettÀ joku mikÀlie tyyppi tuijottaa pyllyÀ? MÀ en ainakaan.

Vierailija
32/35 |
30.04.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

I love boobies

Vierailija
33/35 |
30.04.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En katsonut pakaroitasi (joita olit esittelemÀssÀ) vaan katsoin oletko tuttu, ollaanko oltu joskus samalla luokalla tai samassa koulussa. Toisen kerran vilkaisin kun ihmettelin miksi raivoa tihkuen tihkuen tuijotit takaisin.

Vierailija
34/35 |
30.04.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi on parasta! Kiusata muita eukkoja salilla kun heidĂ€n miehet katsoo minua. Minulla taas huomion vie isot terhakat rintani. Treenin jĂ€lkeen suihkussa naiset mulkoilevat kun rintani ei roikukaan ilman urheiluliivejĂ€ 😆 siinĂ€ on naamat mutrulla naikkosilla

Joko tÀÀllÀ ollaan ihan 19v?

Vierailija
35/35 |
30.04.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tÀhÀn asti laittanut pitemmÀn takin pÀÀlle ulkona liikkuessani, ettei takapuoleni olisi esillÀ. Nyt kun sÀÀ alkaa olla liian lÀmmin takin pitÀmiseen, pitÀnee siirtyÀ vÀljien mekkojen kÀyttÀmiseen. Miksi ihmeessÀ kukaan haluaa, ettÀ joku mikÀlie tyyppi tuijottaa pyllyÀ? MÀ en ainakaan.

Ostatko mistÀ vaatteesi?

ItsellÀ lÀmpimillÀ ilmoilla pitkÀ löysÀ toppi tai sitten miesten löysÀt shortsit.

Eikö kukaan enÀÀ nykyÀÀn kÀytÀ vaan verkkareita ja tuuli housuja?

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: viisi kuusi neljÀ