Tunnen itseni taas niin tyhmäksi, haksahdin väärään mieheen
Taas kerran. Luulin että hän olisi erilainen, kunnollinen. Mutta hän haluaa minut vain sänkyynsä, muuhun en nähtävästi kelpaa. Oli puhetta että nähdään yks päivä, mutta hänestä ei ole kuulunut mitään päiviin. Mitä teen väärin tai mikä mussa on vikana. Teen aina vääriä valintoja. Nyt on taas sydän rikki ja itkettää. En ole ollut paha, ilkeä tai käyttäytynyt miestä kohtaan huonosti. Hänellä tuntuu olevan aina jotakin tärkeämpää kuin minä. Paitsi silloin kun haluaa minut sänkyynsä. Seksin jälkeen hän ei osoita enää kiinnostusta minuun. Tunnen itseni niin huonoksi ja tyhmäksi. Miten voisin tehdä parempia valintoja ja päästä tästä taas yli? Olen pelkkä hyväksikäytetty rätti. En jaksa enää tätä elämää.
Kommentit (24)
Kohtele ittees paremmin. Kohtele ittees sun arvosesti niin sillon automaattisesti vedät rajat myös muille ja ne miehetkin näkee miten sua kuuluu kohdella. Tapaile vaan niitä miehiä jotka kohtelee sua vähintään yhtä hyvin kun sä niitä. Kun sä pidät oikeesti itteäs arvossa niin pitää myös ne miehet jotka sun kanssa oikeesti haluu olla.
Mä olin sinkkuna rehellinen itelleni, vein itteeni paikkoihin joihin halusin mennä, ostin itelleni kukkia, hemmottelin itteeni ja nautin omasta seurastani. Rakkaus lähtee sisältä ja siinä vaiheessa kun sen löytää itsestään ei tarvii sitä muualta. Kyllä sillonki törmää monenlaisiin ihmisiin, mut ei niitä jotka ei kohtele oikeesti hyvin edes huomaa.
Hyvinvoiva itseään rakastava ihminen vetää puoleensa ja sit alkaa tulemaan niitä jotka haluu panostaa siihen että saa olla sellasen ihmisen lähellä.
Lisäks jos käytät esim tinderiä niin ei kannata lähtee siihen, et bion tekee niin että mahdollisimman moni tykkää, koska tarkotus ei oo löytää ketä vaan. Mun biossa luki hyvin suoraan se mitä haluun ja millanen oon. Yks mikä siellä luki oli kahvin juonti aamulla jalat toisen sylissä. Sit tuli vastaan tyyppi joka sano ekojen viestien seassa et voi keittää mulle aamukahvin vaikka joka aamu. Sanoin sillon et aika kova lupaus ja ajattelin tietenki että eihän tollanen toteudu. Noh 2 vuotta myöhemmin tää sama mies herää edelleen vapaillakin keittämään mulle aamukahvin ja juon sen jalat hänen sylissään. Hauska jälkeenpäin miettiä et kaikki lähti tinderin biosta liikenteeseen ja mulla on nykyään upea itseensä, muhun ja meidän suhteeseen panostava kumppani joka on aina keskusteluissa läsnä, rehellinen, romanttinen, hauska ja välittävä. Uskon edelleen et sain tän koska päätin oppia rakastamaan itseäni, nauttimaan seurastani ja arvostamaan itseäni. Ainiin! Kukkiakin saan melkein joka kuukausi.
Niin ethän sinä naisena voi koskaan ensin yhteyttä ottaa. Minulla oli vispilän kauppaa yhden naisen kanssa joka ei koskaan ottanut ensin yhteyttä. No, luulin että sitä ei kiinnostanut ja lopetin yhteyden pidon. Kuulin sitten jälkeenpäin että oli ihastunut minuun. Kivahan se näin jälkikäteen kuulla.
Vierailija kirjoitti:
Kohtele ittees paremmin. Kohtele ittees sun arvosesti niin sillon automaattisesti vedät rajat myös muille ja ne miehetkin näkee miten sua kuuluu kohdella. Tapaile vaan niitä miehiä jotka kohtelee sua vähintään yhtä hyvin kun sä niitä. Kun sä pidät oikeesti itteäs arvossa niin pitää myös ne miehet jotka sun kanssa oikeesti haluu olla.
Mä olin sinkkuna rehellinen itelleni, vein itteeni paikkoihin joihin halusin mennä, ostin itelleni kukkia, hemmottelin itteeni ja nautin omasta seurastani. Rakkaus lähtee sisältä ja siinä vaiheessa kun sen löytää itsestään ei tarvii sitä muualta. Kyllä sillonki törmää monenlaisiin ihmisiin, mut ei niitä jotka ei kohtele oikeesti hyvin edes huomaa.
Hyvinvoiva itseään rakastava ihminen vetää puoleensa ja sit alkaa tulemaan niitä jotka haluu panostaa siihen että saa olla sellasen ihmisen lähellä.
Lisäks jos käytät esim tinderiä niin ei kannata lähtee siihen, et b
Tämä on niin totta. Itsekin joskus ihmetellyt että miksi en kiinnostunut joistain naisista vakavemmin niin huomasin että he antoivat kävellä heidän ylitseen. Ei ollut mitään rajoja. En osaa selittää miksi, mutta jotenkin alitajuisesti tulee testattua onko nainen kynnysmatto. Jos nainen ei arvosta yhtään itseään niin miksi jonkun muun pitäisi? Sama homma varmasti naisilla jos mies kynnysmatto.
Oletko ap 50+ ? Nimittäin todella monelle ystävälkeni on käynyt noin viimeaikoina. Miehistä on tullut joko välinpitämättömiä tai eivät vaan halua enää parisuhdetta. Pyörittävät monia naisia ja naiset odottelee jopa nopeasti sormusta. Ihan eri tavoitteet siis.