Tunnen itseni taas niin tyhmäksi, haksahdin väärään mieheen
Taas kerran. Luulin että hän olisi erilainen, kunnollinen. Mutta hän haluaa minut vain sänkyynsä, muuhun en nähtävästi kelpaa. Oli puhetta että nähdään yks päivä, mutta hänestä ei ole kuulunut mitään päiviin. Mitä teen väärin tai mikä mussa on vikana. Teen aina vääriä valintoja. Nyt on taas sydän rikki ja itkettää. En ole ollut paha, ilkeä tai käyttäytynyt miestä kohtaan huonosti. Hänellä tuntuu olevan aina jotakin tärkeämpää kuin minä. Paitsi silloin kun haluaa minut sänkyynsä. Seksin jälkeen hän ei osoita enää kiinnostusta minuun. Tunnen itseni niin huonoksi ja tyhmäksi. Miten voisin tehdä parempia valintoja ja päästä tästä taas yli? Olen pelkkä hyväksikäytetty rätti. En jaksa enää tätä elämää.
Kommentit (24)
Älä mene sänkyyn ja lopeta tuo suhde. Seuraavalla kerralla menet sänkyyn vasta papin aamenen jälkeen, kun olet sitä ennen tutustunut kunnolla.
Ap. älä lannistu, ei ole sinun syysi. Suurin osa miehistä on tuollaisia. Nainen on kuin yksi palapelin pala, joka otetaan esiin silloin, kun itseä sattuu kiinnostaa. Muuten hän on tarpeeton.
Peli poikki heti ekasta huonosta kohtelusta.
Jos mies on kiinnostunut seurustelemaan kanssasi, niin jaksaa kyllä odottaa kuukauden tai pari.
Sinä aikana pitäisi jo käydä selväksi jos mies on pelkän seksin perässä, ne kun ei yleensä jaksa odotella tai käyvät painostaviksi.
"Ehdin jo antaa lovee sulle"
Mascara
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on kiinnostunut seurustelemaan kanssasi, niin jaksaa kyllä odottaa kuukauden tai pari.
Sinä aikana pitäisi jo käydä selväksi jos mies on pelkän seksin perässä, ne kun ei yleensä jaksa odotella tai käyvät painostaviksi.
Ei ole merkitystä miten kauan odottaa. Mies jaksaa kyllä odottaa kunhan on saanut haluamansa, sitten kun "saalis" on saatu, niin mielenkiinto lopahtaa.
Lopeta deittailu siihen asti kunnes kykenet laittamaan rajoja etkä etsi koko ajan epätoivoisesti miestä elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole merkitystä miten kauan odottaa. Mies jaksaa kyllä odottaa kunhan on saanut haluamansa, sitten kun "saalis" on saatu, niin mielenkiinto lopahtaa.
Aika pitkään odotti, lopahti mielenkiinto ennen kuin sai haluamansa, hahhaa siitä sai:DD
Vierailija kirjoitti:
Lopeta deittailu siihen asti kunnes kykenet laittamaan rajoja etkä etsi koko ajan epätoivoisesti miestä elämääsi.
En ole epätoivoisesti tai tietoisesti edes etsinyt miestä, enemmänkin päinvastoin on ollut hyvä olla yksin. Tämä kyseinen tyyppi tuli elämääni enemmän sattuman kautta, ollaan siis tunnettu toisemme jo vuosia joten siksi ajattelin että hän olisi erilainen ja kunnollinen, sellainen miksi hänet olin oppinut tuntemaan. Yllättäen kohtasimme ja aloimme tapailla. Nyt tilanne on tämä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole epätoivoisesti tai tietoisesti edes etsinyt miestä, enemmänkin päinvastoin on ollut hyvä olla yksin. Tämä kyseinen tyyppi tuli elämääni enemmän sattuman kautta, ollaan siis tunnettu toisemme jo vuosia joten siksi ajattelin että hän olisi erilainen ja kunnollinen, sellainen miksi hänet olin oppinut tuntemaan. Yllättäen kohtasimme ja aloimme tapailla. Nyt tilanne on tämä. Ap
Jos siis olitte avoimesti keskustelleet siitä, mitä toiveita suhteelta on niin aika törkeä temppu. Jos taas kaikki oli pelkkää oletusta, niin se on vähän oma vika. Kukaan ei ole ajatustenlukija ja jos miehen omat ajatukset on että hetken hupia niin voi helposti olettaa että sinäkään et halua sen enempää jos muusta ei ole ollut puhetta.
Eli eikö edes seksi ollut hyvää? Mitäpä tuota haikailla, hyvä, että meni.
Nusuttelu sai aivosi luulemaan, että hän olisi jotain ihmeellistä. Olit tyytyväinen ennen häntä, ja voit olla hänen jälkeensäkin.
Krskity itseesi ja sinua innostaviin asioihin, älä miehiin tai edes yhteen.
Tämän takia kannattaa aina harrastaa seksiä hyvin pian ensitapaamisen jälkeen, pääsee eroon "sarjakaatajista", joita ei seksi itsessään kiinnosta, vain kaadettujen naisten määrä. Lisäksi myös pääsee eroon kaksinaismoralisteista, joiden mielestä nainen on "suhteeseen kelpaamaton", jos toimii kuten kaksinaismoralistinen mies itse toimii.
Nääh, jossei tauteja tarttunut, niin mitäpä tuosta.
Ei tuo sinua huonoksi tai tyhmäksi tee. Eteenpäin.
Sun pitää alkaa jännänaiseksi niin kuin minä tein. Olin kans tollainen rakkauden kerjäläinen, mutta sitten päätin että fakit.
Aloin käyttäytyä kuin miehet, otin yhteyttä silloin kuin huvitti ja panetti ja tein katoamistemppuja.
Parikin miestä aivan liimautui kantaani. Sain myös sen tyypin, jota alkujaan havittelin. Ikinä se ei olis mua toista kertaa ajatellut, jos olisin ollut saatavilla. Olin vain niin vaikea ja saavuttamaton, että miehen oli saatava mut.
Don't hate the players, hate the game.
Ei taida olla sopiva sulle.