Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otatteko tutin pois suusta kun vauva nukahtanut?

23.01.2007 |

Mietin tässä että pitäisikö tutti ottaa pois kun vauva on nukahtanut vai antaa olla vain suussa. Voisiko tuolla tutin ottamisella välttää loputtoman " tuttirallin" ? Tähän asti olen ottanut pois sen mahdollisimman pian nukahtamisen jälkeen, tosin huonopuoli tässä että tuota tuttia joutuu sitten tuuppaamaan suuhun monta kertaa lyhyellä aikavälillä ennen kuin kunnolla nukahtaa.

Esikoisen kanssa oli kamalaa tuttirallia, eikä huvittaisi siihenkään jamaan joutua tämän kakkosen kanssa. Miten teette?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kunnolla nukahtanut. Mitään tuttirallia ei meillä syntynyt, eikä öisin tarvinnut olla tuuppaamassa suuhun pudonnutta tuttia.

Muutenkin tuttia pidettiin vain silloin, kun oli " pakko" eli nukahtaessa tai ylimääräisen hädän yllättäessä.Ei siis esim. ulkoillessa tai kaupassa, jossa on muutakin ihmeteltävää.

Vierailija
2/6 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on nukahtanut kunnolla. Tuttia käytetään nukahtamiseen ja joskus päikkäreitä jatkan tarjoamalla tuttia uudelleen, jos meinaa herätä esim. sisälle tultaessa. Yöllä ei tuttia syötön jälkeen tarjota, nukahtaa ilman sitä eikä kaipaa. Käytän kyllä itse varmaan liikaakin tuttia rauhoitteluun ja olen koettanut opetella siitä pois, mutta toisaalta olen ollut sitä mieltä, että jos imemisvimmainen tyttö saa siitä lohtua, ei se voi kamalan pahasta olla (vrt. tilanne, jossa tyttö itkee holtittomasti kun ei saa lohtua eikä huoli tissiä).

Saattaahan se olla, että kohta ollaan tilanteessa, jossa joudun nousemaan tuttia laittamaan myös öisin, mutta sitten varmaan vaan opetellaan tavasta pois vaikka vähän itkienkin, kunhan tyttö on isompi. Nyt ikää on vasta reilut 10 viikkoa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oteta pois kun poika puottaa sen itse pois kun on tarpeeksi imenyt. Tämä jäpikkä kun ei ole muutenkaan mikään kummoinen tutin käyttäjä.

Vierailija
4/6 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poitsu ei paljon tuttia kaipaa/ käytä.

Mutta välillä hetken kuitenkin.

Vierailija
5/6 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon vähentänyt ns. tuttirallia joka meillä esikoisen kanssa oli (aina piti olla laittamassa takas suuhun). nyt myös niin että tutti on ainoastaan nukkuun mentäessä ei hereillä ollessa.

Vierailija
6/6 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivisin otan pois, kun on nukahtanut. Kannattaa ottaa varsinkin, jos ilmavaivoja. Öisin en ota, kun uni on syvempää eikä usein edes käytä tuttia, kun nukkuu vatsallaan. Eikä tosiaan käytetä hereillä ollessa.