Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ootteko olleet itse aloitteellisia viestittelyssä miehelle?

Vierailija
30.04.2024 |

Tarkoitan ettei mitään pommitusta viesteillä vaan kysyneet että haluaako nähdä vielä?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä mä just tarkoitan. Että haluan selvyyden haluaako nähdä vielä. Jos ei niin fine sitten seuraava

Ap

Et sinäkään erityisen kiinnostuneelta vaikuta.

Vierailija
22/24 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on suhteellista. Itse olen oppinut, että jos miehelle on tarjolla monta yhtä "hyvää" naista, niin se ottaa sen helpoimman.

Eli jos olet aidosti miehestä kiinnostunut ja haluat hänet niin laita viestiä. Jos ei ole kiinnostunut niin kertoo sen kyllä ja jos on niin eikö se ole vaan win-win. Eiköhän se huomio miehen itsetuntoa hivele ihan samalla tavalla kuin naisenkin.

Vierailija
24/24 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki on suhteellista. Itse olen oppinut, että jos miehelle on tarjolla monta yhtä "hyvää" naista, niin se ottaa sen helpoimman.

Eli jos olet aidosti miehestä kiinnostunut ja haluat hänet niin laita viestiä. Jos ei ole kiinnostunut niin kertoo sen kyllä ja jos on niin eikö se ole vaan win-win. Eiköhän se huomio miehen itsetuntoa hivele ihan samalla tavalla kuin naisenkin.

Pieni korjaus tuohon:

"Helpoimman" -> "todennäköisimmin saa vastakaikua" tai "kokee omaavansa jotain mahiksia"

-kulman takaa