Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ootteko olleet itse aloitteellisia viestittelyssä miehelle?

Vierailija
30.04.2024 |

Tarkoitan ettei mitään pommitusta viesteillä vaan kysyneet että haluaako nähdä vielä?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut aina jos olen itse halunnut nähdä miehen. Mielummin selvitän asian kuin olen epätietoisuudessa. Tosin yleensä miehet ehtivät ensin olemaan aloitteellisia, jos ovat aidosti kiinnostuneita.

Vierailija
2/24 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä mä just tarkoitan. Että haluan selvyyden haluaako nähdä vielä. Jos ei niin fine sitten seuraava

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/24 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fine sitten seuraava loora tinder hoora.,

Vierailija
5/24 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yhdelle, kenestä olin kiinnostunut ja sen olen oppinut, että ei kannata. 

Vierailija
6/24 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, aina syynä miehen hiljaisuuteen on ollut se ettei sitä kiinnosta. Mahdollisesti pil lu kelpaa joskus baari-illan jälkeen jos se ei saa keltään muultakaan. 

Vierailija
7/24 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yhdelle, kenestä olin kiinnostunut ja sen olen oppinut, että ei kannata. 

Älä yleistä.

Vierailija
8/24 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kysely tämä on? Jos haluat nähdä miehen vielä niin pistä se viesti menemään. Joo, olen tehnyt niin.

Vierailija
9/24 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetelkaa. Muodostamaan. Oma. Mielipide. Asioista.

Sen sijaan, että kyselette muilta, mitä he tilanteessa tekisivät. He eivät joudu elämään sen päätöksen (tai päättämättömyyden) kanssa loppuelämäänsä.

Vierailija
10/24 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen sijaan, että kyselette muilta, mitä he tilanteessa tekisivät. He eivät joudu elämään sen päätöksen (tai päättämättömyyden) kanssa loppuelämäänsä.

Oikeasti hyvä neuvo tämä. 

Vierailija
11/24 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et edusta naisissa sitä top10%, niin kannattaa olla aktiivinen. Miehet haihattelee ja eksyy kuolaamaan noita. Se vain on fakta. Eli jos miehen tosissaan haluat, niin kyllä: kannattaa olla aktiivinen. 

Vierailija
12/24 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä olin mun miehelle aloitteellinen. Aloitin tinder-keskustelun, kysyin treffeille, pyysin puhelinnumeroa. Siitä on vuosikaudet aikaa ja edelleen ollaan yhdessä! Sain just sen miehen jonka halusin. 

Vierailija
13/24 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, lähetä minull eviesti. Vastaan varmasti.

Vierailija
14/24 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti hyvä neuvo tämä. 

Kiitos. Eole täällä joka päivä.

Olen töissä.

Vierailija
15/24 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä olin mun miehelle aloitteellinen. Aloitin tinder-keskustelun, kysyin treffeille, pyysin puhelinnumeroa. Siitä on vuosikaudet aikaa ja edelleen ollaan yhdessä! Sain just sen miehen jonka halusin. 

Tinderkin on kuulemma mennyt myöhemmin pilalle, joten onnittelut, olit oikeaan aikaan liikkeellä!

Vierailija
16/24 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aloitteellinen mun miestä kohtaan ja se todellakin kannatti. Hän kertoi rakastaneensa mua salaa, mutta pitäneensä torjutuksi tulemista niin varmana asiana, ettei ollut uskaltanut kertoa mulle tunteistaan:) Nyt mulla on sitten omanani maailman ihanin ja rakkain mies:) 

Vierailija
17/24 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et edusta naisissa sitä top10%, niin kannattaa olla aktiivinen. Miehet haihattelee ja eksyy kuolaamaan noita. Se vain on fakta. Eli jos miehen tosissaan haluat, niin kyllä: kannattaa olla aktiivinen. 

No minä olin, ja kuinkas kävi. Sain miehen joka haihattelee ja kuolaa selän takana niitä nuoria kauniita naisia.

Vierailija
18/24 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nainen tuntuu ajattelevan, että jos on ollut aloitteellinen ja saanut pakit, se ei johdu miehen kiinnostuksenpuutteesta itseään kohtaan vaan aloitteellisuudesta. Ai kauheaa, mitä itsepetosta!

Vaimo teki aikoinaan aloitteen, kun minä en uskonut, että niin ihana nainen voisi ikinä olla minusta kiinnostunut kuin kaverina. Osasin minä sitten treffeillä ottaa ohjat ja viedä hommaa jatkossa eteenpäin aina kosintaa ja avioliittoa myöten.

Vierailija
19/24 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni nainen tuntuu ajattelevan, että jos on ollut aloitteellinen ja saanut pakit, se ei johdu miehen kiinnostuksenpuutteesta itseään kohtaan vaan aloitteellisuudesta. Ai kauheaa, mitä itsepetosta!

Vaimo teki aikoinaan aloitteen, kun minä en uskonut, että niin ihana nainen voisi ikinä olla minusta kiinnostunut kuin kaverina. Osasin minä sitten treffeillä ottaa ohjat ja viedä hommaa jatkossa eteenpäin aina kosintaa ja avioliittoa myöten.

Taidat olla vähän tyhmä. Se nyt on itsestäänselvää että se johtuu kiinnostuksenpuutteesta, ei kai sitä erikseen tarvitse rautalangasta vääntää. 

Vierailija
20/24 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla vähän tyhmä. Se nyt on itsestäänselvää että se johtuu kiinnostuksenpuutteesta, ei kai sitä erikseen tarvitse rautalangasta vääntää. 

Voin ollakin, mutta olen tuon niin monta kertaa kuullut ja netistä lukenut, että moni nainen tuntuu noin itselleen uskottelevan, ettei tarvitsi ottaa riskiä torjutuksitulemisesta. Eikä tuo mikään uusi juttu ole. Kuulin jo 80-luvulla, kun mummokin siskoani opasti, että "kyllä kiinnostunut mies aloitteen tekee, eikä naisen sovi olla tyrkky."