Telia huijaa asiakkaitaan?
Tämän ilmoituksen sain:
Jotta saisit palveluistasi kaiken hyödyn irti, suosittelemme päivittämään liittymäsi nykyaikaiseksi 5G-liittymäksi. Palvelut toimivat 5G-verkossa nopeammin, olit sitten viihteen suurkuluttaja, verkkopelaaja tai muuten vain ahkera selailija.
Miksi kotimainen 5G?
Nopeammat yhteydet ja pienempi viive esimerkiksi kuvat, videot ja sähköpostit latautuvat ja siirtyvät nopeammin
Vähemmän verkon ruuhkatilanteita
Tietoturvallisemmat yhteydet aiempiin verkkoteknologioihin verrattuna
5G on ekoteko, sillä data liikkuu 5G-verkossa neljä kertaa energiatehokkaammin kuin 4G-verkossa
Ja lähettivät minulle sähköpostia, että 3G lakkaa olemasta ja tästä lähtien vain 2G toimii jatkossa? Jos ei tilaa heiltä 5G verkkoa, joka on todella kallis. Kun itsellä puhelin on 4G verkossa, kun tarkistin asian. Eli huijaavat asiakkaita täysin. Eli tarjosivat mukamas ale hintaa, että vain 31 € per kuukausi ja jatkossa 36 euroa? Miksi Telia huijaa asiakkaita, kun itselläni puhelin toimii vieläkin.
Kommentit (3)
Mjos puhelimesi on 4G verkossa niin sittenhän ei ole mitään ongelmaa? Liittymäsi on silloin 4G joka on jatkossakin käytössä
Mun piti ottaa heiltä tallentava Telia viihteen digiboksi, jotta jatkossakin näkyisi maksukanavat.
Telia nostaa yksipuolisesti hintoja. Sitten kun asiakaspalveluun soittaa ja uhkaa liittymän vaihdolla, niin heti vanha hinta jääkin voimaan. 🤣