Merkkaako teille ulkonäkö?
Eli, jos oot tavannut netissä kiinnostavan tyypin ja tuntunut ihastuneelta häneen, mutta sitten livenä tavatessa ajatteletkin, että ai on tuon näköinen ja lopahtaa kiinnostus? Oon varmaan kuin Frendien Chandler, joka ajattelee 'Big head, big head!'
Kommentit (55)
Joo, mut kyllähän sen sit huomaa ku suunsa avaa, et kuis futaa.
Periaatteessa merkkaa, mutta en ole kertaakaan treffannut naista, joka ei kelpaisi ulkonäkönsä vuoksi. Muiden juttujen suhteen olen krantumpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai. Mutta eniten äly, osaaminen ja luonne.
Jos sinulla on pieni pää, kannattaa ottaa isopäinen jos suostuu.
Chandlerin tapauksessa Janice oli erikoinen persoona ja ääni ei paras. Näyttelijä itse oli päihdeaddikti.
Kaikilla ei ole varaa valita. Chandler sai ystävien kautta Monican. Viettivät aikaa yhdessä.
Oon yhden kanssa kirjoitellut jo pidemmän aikaa, koska asuu kaukana. Meillä on aika samankaltaiset kiinnostuksen aiheet. Oli yllättäen onkin laittanut s-postiin profiilikuvansa ja katoin, että ai ton näköinen ja iso nenä. Ennen kuvan näkemistä olo tuntui ihastuneelta, mutta nyt en enää tiedä. En haluaisi ajatella liikaa ulkonäköä, mutta ei ajatuksille voi mitään eikä voi pakottaa itseään tykkäämään. Mutta toisaalta ei pitäisi ajat
Ihan hyvä varmaan ajatellakin häntä vain ystävänä varsinkaan, kun et tiedä mitä hänkään ajattelee.
Se ei ole se ulkonäkö vaan se, että synkkaako, pelaako kemia. Mulla on ollut sekä tosi komeita, että ihan tavallisen näköisiä miehiä elämäni varrella ja pointti on ollut se, että jotenkin sen ihmisen kanssa ollaan samalla aaltopituudella. Mies voi olla todella täydellinenkin mutta ei vaan sytytä ja kiinnosta yhtään. Ja sitten voi olla ihan tavis ja kemia on uskomaton
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ongelma kun "deittaillaan" välimatkalla. Kyllä ihmisen habituksella on valtava merkitys. Nyt olet mielessäsi rakentanut jonkinlaisen mielikuvitus hahmon joka ei vastaa todellisuutta. Voi olla hyvinkin,että totut tai sitten et. Jos ei onnistu suosittelen tulevaisuudessa tutustumaan samantien henkilökohtaisesti saman tien. Jos pakko vain etäisyydellä niin vaikka video päälle. Älä tuhlaa arvokasta elämää, omaa ja toisen.
Ei ole deittailua ollut vaan ihan kirjekavereita ja sattumalta vain huomannut, että meitä yhdistää samankaltaiset asiat ja kiva aina kuulla. Ite vain oon jostain syystä alkanut kuvittelemaan muutakin.
Niin ja mies siis on ulkomailla. Siksi ei ymmärrättävästi olla koskaan voitu tavata enkä tiedä tullaanko koskaan tapaamaankaan.
Ihan hyvä varmaan ajatellakin häntä vain ystävänä varsinkaan, kun et tiedä mitä hänkään ajattelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ongelma kun "deittaillaan" välimatkalla. Kyllä ihmisen habituksella on valtava merkitys. Nyt olet mielessäsi rakentanut jonkinlaisen mielikuvitus hahmon joka ei vastaa todellisuutta. Voi olla hyvinkin,että totut tai sitten et. Jos ei onnistu suosittelen tulevaisuudessa tutustumaan samantien henkilökohtaisesti saman tien. Jos pakko vain etäisyydellä niin vaikka video päälle. Älä tuhlaa arvokasta elämää, omaa ja toisen.
Ei ole deittailua ollut vaan ihan kirjekavereita ja sattumalta vain huomannut, että meitä yhdistää samankaltaiset asiat ja kiva aina kuulla. Ite vain oon jostain syystä alkanut kuvittelemaan muutakin.
Ihan hyvä varmaan ajatellakin vain ystävänä, koska ei tiedä mitä hän edes ajattelee.
Miksi tekstit tulevat harmaalla pohjalla, jos vastaa kommenttiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai. Mutta eniten äly, osaaminen ja luonne.
Jos sinulla on pieni pää, kannattaa ottaa isopäinen jos suostuu.
Chandlerin tapauksessa Janice oli erikoinen persoona ja ääni ei paras. Näyttelijä itse oli päihdeaddikti.
Kaikilla ei ole varaa valita. Chandler sai ystävien kautta Monican. Viettivät aikaa yhdessä.
Oon yhden kanssa kirjoitellut jo pidemmän aikaa, koska asuu kaukana. Meillä on aika samankaltaiset kiinnostuksen aiheet. Oli yllättäen onkin laittanut s-postiin profiilikuvansa ja katoin, että ai ton näköinen ja iso nenä. Ennen kuvan näkemistä olo tuntui ihastuneelta, mutta nyt en enää tiedä. En haluaisi ajatella liikaa ulkonäköä, mutta ei ajatuksille voi mitään eikä voi pakottaa itseään tykkäämään. Mutta toisaalta ei pitäisi ajatella pettyneensä ulkonäköön, koska hänhän on oikeastaan kirjekaveri eikä koskaan olla tavattu, tu
Varmaan ihan hyvä idea kun ei tiedä mitä hänkään ajattelee.
Mulla merkkaa ulkonäkö. Otin exästä eron pääasiassa ettei ulkonäkö ja tuoksu ym kohdanneet. En pidä itseäni missinä mutta ihan kivan näköinen ja kuullut sitä miehiltä.
Nyt tavannut ihan mahtavan tyypin. Varakas ja pukeutuu hyvin. Mutta sama ehkä kuin exän kanssa. Ollaan kerran tavattu. Kannattaako tätä jatkaa. Meillä viestittelyssä kemiat kohtaa mutta en tiedä. Ei ole yhtään tyyppiäni. Laittaa jatiuvasti viestiä kyllä mistä pidän. Ollaan enempi kavereita omalta puoleltani. Mutta voiko tästä romanssia syttyä?
Käsitys pitkästä komeasta miehestä voi muuttua kun kuulee puheäänen. Naisellinen nasaali ylimielisellä vivahteella...joo ei.
Merkkaa, mutta haluan päästä pois pinnallisuuden vankilasta.
Kyllä se merkkaa, mutta ei se pääasia ole. Jos en ihastu kohdatessani potentiaaliselta vaikuttaneen ihmisen, syynä ei koskaan ole pelkästään ulkonäkö. En osaa samaistua tilanteeseen jossa on löytynyt muuten täydellinen kumppani, mutta ulkonäkö tökkii.
Merkitsee, todella paljon. Se on tärkein yksittäinen kriteeri mitä minulla on kumppanille (ei toki tietenkään ainoa kriteeri)
Nyt viime aikoina hän on ehdottanut videopuhelua.