Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähenen 40 ikävuotta ja tuntuu kuin olisin elänyt jo 60 vuotta

Vierailija
29.04.2024 |

Olen jotenkin ihan loppu tähän elämään. Elämä on pysähtynyt enkä mikään oikein enää miellytä. En jaksa tehdä mitään muuta kuin käydä töissä. On puoliso ja lapsi mutta kokoajan on tunne että jotain puuttuu. Pitäisi olla kiitollinen tästä kaikesta mitä on ja olenkin mutta en saa oikein kiinni mistään. Olen ihan kivan näköinen, kroppa on pysynyt hyvissä kuosissa mutta pelottaa vanheneminen. Ei pelkästään ulkonäöllinen mutta myös se että pystynkö hyvässä kunnossa. Vanhempani ovat elossa ja vaikka tiedän että heiltäkin aika joskus loppuu niin ahdistun siitä että aika heillä on kortilla 20 vuoden päästä jos vielä elossa kovat. Surettaa miten nopeasti aika oikeasti menee. Mietin että jotain pitää tehdä elämässään ennen kuolemaa. Mitä jos en tee mitään mikä oikeasti kuuluu minulle tai josta oikeasti nautin? 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 45v lapseton sinkku ja tuntuu kuin olisin elänyt vasta 30v ja mun pitäisi elää vielä 500 vuotta. On toki kremppoja joskus, enkä säästynyt väsymykseltä nuorena tai muultakaan. Terveenä tietenkin helpompaa elää. Tuntuu että maisema melkein vihertää ja tarvitaan violetti auringonlasku.

Vierailija
2/4 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama fiilis. Tuntuu et oon elänyt ikuisesti ja oon jo väsynyt. 

N38

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40+ enkp toivo eläväni juurikaan yli 60-vuotiaaksi. Nytkään elämällä ei ole enää näemmä mitään hyvää tarjota. Läheisteni vuosi sitkuttelen vielä sen minkä on pakko ennen luonnollista poistumaani.

Vierailija
4/4 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 62, ja kokemukseni mukaan viimeksi kuluneet 20 vuotta ovat menneet erittäin nopeasti. On toki täysin henkilökohtainen asia, kuulostaako tämä hyvältä vai pahalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi