Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masennuksesta ja lääkityksestä

Vierailija
23.01.2007 |

Jos todetaan, että ihminen on masentunut, niin millaisen lääkityksen hän saa ja miten lääkkeet vaikuttaa? Kokemuksia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi oli pahoja sivuoireita, pahoinvointia, paniikki ja ahdistus lisääntyi jne. Noin kolmen viikon kuluttua oireet hävisivät ja siitä lähtien on olo ollut tosi hyvä. Mulla ainakin auttoivat ahdistukseen ja pahaan oloon.

Vierailija
2/6 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Aluksi oli pahoja sivuoireita, pahoinvointia, paniikki ja ahdistus lisääntyi jne. Noin kolmen viikon kuluttua oireet hävisivät ja siitä lähtien on olo ollut tosi hyvä. Mulla ainakin auttoivat ahdistukseen ja pahaan oloon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä pitää syödä pari-kolme viikkoa ennenkuin alkavat vaikuttaa. Ja niiden lääkkeiden syöntiin pitää olla motivoitunut, ei ne siellä purkissa auta. Lääkitystä ei saa lopettaa ominpäin.

Mulla olo ainakin parani valtavasti ja sivuvaikutuksena paino tippui parikymmentä kiloa.

Vierailija
4/6 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen syönyt niitä 7 vuotta. Pariin kertaan on yritetty lopettaa, mutta masennun muutamassa päivässä uudelleen.

Vierailija
5/6 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli parikymmentä kysymystä joissa eri vaihtoehtoja. Lisäksi tietty " haastatteli" mua.

Joku kysyi miltä se ahdistus tuntui, mulla oli sellainen olo että missään ei ole hyvä olla, olo oli tosi levoton, tuli ihan fyysisesti paha olla (rintakipua jne.). Vaikea kuvailla sitä olotilaa enkä oikeestaan sitä kauheesti halua edes nyt muistella koska alan olla voiton puolella, onneksi! t. olikohan se kakkonen

Vierailija
6/6 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nyt kerran käynyt 1,5 tunnin psykoterapia sessiossa ja terapeutti sanoi, että haluaa mun kertoman perusteella tehdä mulle jotain testejä. Ne on huomenna ja mua pelottaa ihan älyttömästi, että mä liiottelen oloani tai jotain. Mulla on just tuollasia tunteita, kun edellinen vastaaja kirjoitti (ne pahentuvat ihan hirveiksi, jos olen juonut edellisenä päivänä alkoholia, tätä teen kyllä vain noin kerran kuussa). Lisäksi ihan kauheita unihäiriöitä (olen syönyt nukahtamislääkkeitä nyt kuukauden). Kaiken lisäksi mua pelottaa tunnustaa, että olen heikko! :-(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän