Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko palvelusetelillä käydyt hammaslääkärikäynnit Omakantaan näkyviin?

Vierailija
29.04.2024 |

Jostain olen lukenut, ettei palvelusetelikäynnit näkyisi Omakannassa. Tietääkö kukaan pitääkö paikkansa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
2/9 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi eivät näy Omakannassa? Eihän ihminen pysty sitten seuraamaan omia hoitotapahtumiakaan. Omituista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siellä näkyy kaikki oli yksityinen tai julkinen. 

Vierailija
4/9 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla näkyy yksityisen hammaslääkärin merkinnät. Ei minua haittaa, jos ne on siellä. Voihan suun hyvinvointi liittyä joskus muihinkin asioihin, ja näkeepä että hoitaa tuo hampaitaankin.

Vierailija
5/9 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen käynyt useamman kerran nyt maalis-huhtikuun aikana palvelusetelillä (Helsingin kaupunki) ja ei näy Oma Kannassa. Voiko viive olla melkein 2 kk??

Vierailija
6/9 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään aamulla Helsingin kaupungin hammashoidon ostopalveluna yksityisellä hammaslääkäriasemalla, ja kyllä se käynti oli kirjattu OmaKantaan ja Maisaan saman tien.

Vierailija
7/9 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin tänään aamulla Helsingin kaupungin hammashoidon ostopalveluna yksityisellä hammaslääkäriasemalla, ja kyllä se käynti oli kirjattu OmaKantaan ja Maisaan saman tien.

Millä hammaslääkäriasemalla kävit?

Vierailija
8/9 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä kirjaako yksityishammaslääkäri käynnit kantaan. Ei tietääkseni ole pakollista.

Vierailija
9/9 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä hammaslääkäriasemalla kävit?

Hyggassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme