Jos teidän pitäisi nyt ostaa pari uutta t-paitaa ja huppari, niin mistä ostaisitte ja paljon laittaisitte rahaa?
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
en ostaisi käytettynä t-paitoja. joku keskihintainen t-paita joka kestää, ehkä nansoa tai finnairia
Olen löytänyt käytettynä uudenveroisia T-paitoja. Merkkeinä Your face, Nanso, Nosh, Superdry, Hollister. Jotkin jo useita vuosia ollut kaapissani ja edellleen hyväkuntoisia.
Uniqlosta ostin juuri New Yorkista juuri noita. Harvemmin ostan enää mitään vaatteita uutena, mut noihin oon ollut tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ompelisin itse. Ei olisi halpa vaihtoehto, mutta vaate kestäisi pitempään kuin Temusta ostetut. Jos on pakko mennä kauppaan, niin Kärkkäiseltä ostaisin.
Oudossa maailmassa elät, jos vaihtoehdot ovat Temu, Kärkkäinen ja itse ompelu. Juotko hopeavettä ja pelkäätkö vaatekauppojen vaatteita?
Eihän tuo tarkoita, etteikö kirjoittaja voisi muualtakin ostaa, mutta kun juuri aloituksessa kysyttiin, MISTÄ hän itse ostaisi. Ei ollut tarkoitus luetella kaikkia olemassa olevia kauppoja. Hän itse ostaisi Kärkkäiseltä. Minä varmaankin ostaisin Prismasta, kun sellainen tässä lähellä on.
Tokmannilta. 30 euroa yhteensä aika lailla maksimi.
M56
Kirppikseltä katselisin eka. Jos ei löydy niin finsketiltä, siellä on aina jotain hauskaa tai tamsilkiltä. Voi mennä kymppi tai satasia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puuilosta, kuten lippiksenkin.
En tienny että siellä myydään t-paitoja ja huppareita. Ilmeisesti jotain työ ukko kamppeita jotka on luultavasti kestäviä? Täytyy käydä katsomassa.
t. 6
Normaaleja t paitoja myyvät kyllä, huppareista en tiedä
Halpa-Hallista, luulen että 45 e riittäisi.
Season of Mist verkkokauppa noin 100€
Varmaan Lehdolta ostaisin, t-paidat, varmaan joku 70 euroo kappale. Huppareita en käytä, tyylitöntä.
Ostin syksyllä Prismasta hupparin 8 e ja t-paidan 9 e.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Temu
20e
Halpis paskaa
Riippuu vähän mitä ostaa. Halpispaskaa tulee jos 100% polyesteripaskaa ostat. Itse tilaillut 100% puuvillaa ja hyviä ovat olleet
Pari T-paitaa ja huppari? Kirpputorilta, maksaisin kaikista kolmesta yhteensä maksimissaan kympin. En käytä kyseisiä vaatteita missään muualla kuin kotona ja jos satun käymään jossain mökillä.
Kävelisin Tokmannille tai Halpahalliin ja k-yttäisin niin vähän kuin o tarpeen.
Vierailija kirjoitti:
Pari T-paitaa ja huppari? Kirpputorilta, maksaisin kaikista kolmesta yhteensä maksimissaan kympin. En käytä kyseisiä vaatteita missään muualla kuin kotona ja jos satun käymään jossain mökillä.
Kyllähän T-paitoja löytyy hyvin tyylikkäitäkin samoin huppareita. 50-70 € saattaisin laittaa niihin, jos muuten olisivat mieluisia.
Stadiumista varmaan. Sieltä saa ihan käytettäviä vaatteita kohtuuhintaan.
Ostin ihan hiljattain Kekäleestä mustan ja valkoisen T-paidan, hinta noin 45€/kpl ja ovat laadukkaan tuntuisia. Hupparin ostaisin ehkä jostain urheiluliikkeestä, hint max. 80€. Ostan todella harvoin vaatteita ja kun ostan, haluan olla varma, että ovat kestäviä.
Oudossa maailmassa elät, jos vaihtoehdot ovat Temu, Kärkkäinen ja itse ompelu. Juotko hopeavettä ja pelkäätkö vaatekauppojen vaatteita?