Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos teidän pitäisi nyt ostaa pari uutta t-paitaa ja huppari, niin mistä ostaisitte ja paljon laittaisitte rahaa?

Vierailija
29.04.2024 |

Kysymys otsikossa

Kommentit (83)

Vierailija
61/83 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ompelisin itse. Ei olisi halpa vaihtoehto, mutta vaate kestäisi pitempään kuin Temusta ostetut. Jos on pakko mennä kauppaan, niin Kärkkäiseltä ostaisin.

Oudossa maailmassa elät, jos vaihtoehdot ovat Temu, Kärkkäinen ja itse ompelu. Juotko hopeavettä ja pelkäätkö vaatekauppojen vaatteita?

Vierailija
62/83 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en ostaisi käytettynä t-paitoja. joku keskihintainen t-paita joka kestää, ehkä nansoa tai finnairia

Olen löytänyt käytettynä uudenveroisia T-paitoja.  Merkkeinä Your face, Nanso, Nosh, Superdry, Hollister. Jotkin jo useita vuosia ollut kaapissani ja edellleen hyväkuntoisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uniqlosta ostin juuri New Yorkista juuri noita. Harvemmin ostan enää mitään vaatteita uutena, mut noihin oon ollut tyytyväinen.

Vierailija
64/83 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ompelisin itse. Ei olisi halpa vaihtoehto, mutta vaate kestäisi pitempään kuin Temusta ostetut. Jos on pakko mennä kauppaan, niin Kärkkäiseltä ostaisin.

Oudossa maailmassa elät, jos vaihtoehdot ovat Temu, Kärkkäinen ja itse ompelu. Juotko hopeavettä ja pelkäätkö vaatekauppojen vaatteita?

Eihän tuo tarkoita, etteikö kirjoittaja voisi muualtakin ostaa, mutta kun juuri aloituksessa kysyttiin, MISTÄ hän itse ostaisi. Ei ollut tarkoitus luetella kaikkia olemassa olevia kauppoja. Hän itse ostaisi Kärkkäiseltä. Minä varmaankin ostaisin Prismasta, kun sellainen tässä lähellä on.

Vierailija
65/83 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmannilta. 30 euroa yhteensä aika lailla maksimi.

M56

Vierailija
66/83 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirppikseltä katselisin eka. Jos ei löydy niin finsketiltä, siellä on aina jotain hauskaa tai tamsilkiltä. Voi mennä kymppi tai satasia.

Vierailija
67/83 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puuilosta, kuten lippiksenkin.

En tienny että siellä myydään t-paitoja ja huppareita. Ilmeisesti jotain työ ukko kamppeita jotka on luultavasti kestäviä? Täytyy käydä katsomassa.

t. 6

Normaaleja t paitoja myyvät kyllä, huppareista en tiedä 

Vierailija
68/83 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vintedistä

Vierailija
69/83 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpa-Hallista, luulen että 45 e riittäisi.

Vierailija
70/83 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori.fi

Vierailija
71/83 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Season of Mist verkkokauppa noin 100€

Vierailija
72/83 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan Lehdolta ostaisin, t-paidat, varmaan joku 70 euroo kappale. Huppareita en käytä, tyylitöntä.

Vierailija
73/83 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin syksyllä Prismasta hupparin 8 e ja t-paidan 9 e.

Vierailija
74/83 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Temu

20e

Halpis paskaa

Riippuu vähän mitä ostaa. Halpispaskaa tulee jos 100% polyesteripaskaa ostat. Itse tilaillut 100% puuvillaa ja hyviä ovat olleet

Vierailija
75/83 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari T-paitaa ja huppari? Kirpputorilta, maksaisin kaikista kolmesta yhteensä maksimissaan kympin. En käytä kyseisiä vaatteita missään muualla kuin kotona ja jos satun käymään jossain mökillä.

Vierailija
76/83 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelisin Tokmannille tai Halpahalliin ja k-yttäisin niin vähän kuin o  tarpeen.

Vierailija
77/83 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Temu

20e

Vierailija
78/83 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari T-paitaa ja huppari? Kirpputorilta, maksaisin kaikista kolmesta yhteensä maksimissaan kympin. En käytä kyseisiä vaatteita missään muualla kuin kotona ja jos satun käymään jossain mökillä.

Kyllähän  T-paitoja löytyy hyvin tyylikkäitäkin samoin huppareita. 50-70 € saattaisin laittaa niihin, jos muuten olisivat mieluisia.

Vierailija
79/83 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stadiumista varmaan. Sieltä saa ihan käytettäviä vaatteita kohtuuhintaan. 

Vierailija
80/83 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin ihan hiljattain Kekäleestä mustan ja valkoisen T-paidan, hinta noin 45€/kpl ja ovat laadukkaan tuntuisia. Hupparin ostaisin ehkä jostain urheiluliikkeestä, hint max. 80€. Ostan todella harvoin vaatteita ja kun ostan, haluan olla varma, että ovat kestäviä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi