Minun, viisikymppisen elämänkoululaisen vappu
Ei sisällä alkoholia eikä mitään päihteitä. Simaa, munkkeja, jotain grillattavaa. Kauniin kukkakimpun meinaan ostaa, muutaman ilmapallon ja serpentiinejä. Tehdä ehkä mansikka-vaahtokarkkivartaita. Siinä se.
Kommentit (6)
Minulla ei muuta sisältäisikään kuin päihteitä, jos olisin jaksanut käydä kaupassa. Ainoa mikä noista mainituista kiinnostaisi, olisi grillaaminen. Mutta pitäisi ostaa hiiliäkin ja ja ja... ja on niin paha ilmakin.
Pöytägrilliä tulee paljon käytettyä, muttei mikään kyllä voita hiiligrilliä. Vähän palanutta pintaa ja sytytysnesteen aromia, nam ;)
Samanlaisen vapun vietän, pioneja olisin halunnut ostaa, mutta en kuitenkaan raaskinut. Serpentiiniä ja ilmapalloja en suosi muutenkaan. Yt. Viisikymppinen valtion virka(nais)mies
Viisikymppinen täälläkin. Pieni valkoviinikänä tähän iltaan ja huomenna miehen kanssa grillataan ja tulee vieraita. Teen munkkeja.
🇺🇦🇮🇱
Pitää kirjottaa; elämäm kolulaisen. Muuten ei ole uskottava.
Hei kaikille! Nelikymppinen sinkkueukko istuu illankajossa nojatuolissaan ja katsoo yleareenasta Younger-sarjaa.
En edes jaksaisi mihinkään! Plus jos nyt törsään, kärsin siitä loppukuusta toukokuussa. Jeah! Juuri tällaista anti-vappua olen unelmoinut viettää. No, huomenna kaupungille (Hesa).
Katoin pätkän kansalaistorin mantanlakituksesta. Mitä siellä olisikaan tehty yhdelläkään yli 33-vuotiaalla?
Sima ja munkki on niin kallista ettei mulla ole niihin varaa. Kuu vaihtuu ja sikamaisen ahneen firman hirmuvuokra taas on kyettävä maksamaan.