Aktivoi kehon oma supervoima
Mikä voima tällä kertaa on kyseessä IS maksumuurin takana olevassa jutussa?
Kommentit (23)
Minäkään en näe sitä mutta kiinnostaisi kyllä.
En ole lukenut juttua, mutta arvaan, että kyse on ruskeasta rasvasta.
Joka aamu siis tänäänkin minä itse olen vastuussa omasta elämästäni. Teen asiat niin hyvin kun jaksan voin ja haluan.Terveisiä kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaa samaa. Se on jo pari vuotta ollut hittijuttu, että "aktivoi ruskea rasva".
Mä olen aktivoinut peräpukamat tietämättäni. En suosittele.
Jutun aiheena on autofagia ja sen pitäminen aktiivisena :)
Vierailija kirjoitti:
Miten ruskea rasva aktivoidaan?
Avantouinti ja jääkylmät suihkut.
Vierailija kirjoitti:
Jutun aiheena on autofagia ja sen pitäminen aktiivisena :)
Eli paastoaminen, ja muut konstit joista voi lukea täältä:
https://biohakkerikauppa.com/blogs/biohakkerin-uutiset/autofagia-elimis…
Ylen jutusta aiheesta:
"Kaarniranta muistuttaa, että terveellinen ruokavalio on tärkeä osatekijä solujen puhtaanapidossa.
Marjat, hedelmät, vihreä tee aktivoi autofagiaa. Puhdistetaan haitallisia aineita soluista."
Eipä tossa mitään uutta ole.
Olen asunut viileissä kämpissä jo yli 20 v ja kuvitellut lisääväni ruskeaa rasvaa. En ole laihtunut.
Tri Boz'in ohje autofagiaan : syö rutkasti rasvaa ja sitten paastoa... hmmm...
Vierailija kirjoitti:
Ylen jutusta aiheesta:
"Kaarniranta muistuttaa, että terveellinen ruokavalio on tärkeä osatekijä solujen puhtaanapidossa.
Marjat, hedelmät, vihreä tee aktivoi autofagiaa. Puhdistetaan haitallisia aineita soluista."
Käsittääkseni conditio sine qua non tässä keississä on välttää hiilareita (myös hedelmien ja marjojen) likimain kuin ruttoa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylen jutusta aiheesta:
Käsittääkseni conditio sine qua non tässä keississä on välttää hiilareita (myös hedelmien ja marjojen) likimain kuin ruttoa!
Ei pätkäpaastossa tarvi automaattisesti välttää hiilareita. Tietysti pitäisi syödä ravitsevia ja terveellisiä ruokia, mutta autofagia käynnistyy erilaisilla paastoilla riippumatta siitä mitä muuten syöt. Kaikki ei halua edes laihtua, mutta haluaa muut autofagian hyödyt. Silloin pitää todellakin syödä tarpeeksi syömisaikana ja ilman hiilareita se voisi olla vaikeaa. Samoin urheilijat varmaan syövät hiilareita, vaikka paastoilisivatkin.
Kannattaa perehtyä aiheeseen paremmin täällä:
https://injektiopiikki.com/2022/10/06/nobelpalkittu-autofagia-elimiston…
Miten? Kiinnostais tietää, kun mulla sama juttu. Ne tulee ja menee ihan omiaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on joskus sellaista tullut pepusta
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en näe sitä mutta kiinnostaisi kyllä.
No jos oot yhtään kattonu Boys sarjaa niin siinä vähä esimerkkiä mitä tapahtuu kun aktivoidaan kehon omat supervoimat.
Mua myös kiinnostaa. Kuvassa oli joku meditoimassa tms.