Kun mä nyt viisikymppisenä näytän seitsemänkymppiseltä
Niin miten voisin tulla nuorekkaamman näköiseksi? Suuoperaatio on kesällä eli se laihduttaa. Pitäisikö värjätä nämä lyhyet, kokonaan harmaat hiukset? Auttaako se jotain? Miten lihavana pukeutuminen?
Kommentit (30)
Taidat olla vauvan ainoa. Muut täällä näyttää parikymppisiltä, tienaa vähintään 200 000 vuodessa, asuvat kartanoissa, painavat korkeintaan 50kg ja juoksevat coopperissa vähintään 3500m.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi nyt, mutta kuka siellä mörskässä sua katselee? Käyt kerran viikossa kaupassa, ja siinä sun liikkumisesi ulkomaailmassa.
Ilmianna vihapuhe poliisille, linkin löydät :siivosin 2 tuntia asiakkaiden jälkiä ketjusta
Ammattivalittaja is back.
Juu, suuoperaatio ei laihduta, eikä tupakoijien operaatiot onnistu muutenkaan.
Oon 58 ja näytän nelikymppiseltä, kun en ole ikinä polttanut.
Kauneus on katoavaista, rumuus sen kun kasvaa. Näin on meillä kaikilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sä niin vanhalta näytät? Mä näytän max ikäiseltäni. Mikä suu operaatio? Hampaat vai?
53v.
Näytän vaan vanhalta. Ollut kurja elämä. Päihteitä tai tupakkaa en ole käyttänyt. Suuoperaatio liittyy hammasproteeseihin.
Minä taas poltan tupakkaa ja alkoholia kuluu jonkin verran, ja silti näytän ikäistäni kymmenisen vuotta nuoremmalta. Nää on erikoisia juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Ammattivalittaja is back.
Juu, suuoperaatio ei laihduta, eikä tupakoijien operaatiot onnistu muutenkaan.
Oon 58 ja näytän nelikymppiseltä, kun en ole ikinä polttanut.
En minä ole koskaan tupakoinut.ap
Vierailija kirjoitti:
KORKKI KIINNI JA TUMPPAA TUPAKKA
Kun olen absolutisti enkä polta.ap
Kiva kun on tullut asiallisiakin vastauksia. Mulla on ollut nyt 5kk tämä lyhyt ja harmaa tukka. Aiemmin aina värjäsin. Ehkä kannattaa värjätä.ap