Grillatun sianlihan haju asuinalueella
Kommentoin aiempaan grillausketjuun, mutta ketju poistettiin. Haluan tuoda painokkaasti esille, että sianlihan grillaaminen on hajuherkille henkilöille, jotka eivät itse syö lihaa, kuten minä, hyvin vastenmielistä.
Asunnon tuulettamiseen menee tunteja naapurien grillailun jälkeen. Jos lähden pyöräilemään tai juoksemaan, seuraa sianlihan haju perässä jopa satoja metrejä.
Ja älkää pliis grillatko matalapaineen säällä. Tuolloin tilanne savun ja hajun kanssa on vielä haastavampi.
Asuinalueellemme voisi olla grillatun sianlihan hajusta varoittava liikennemerkki.
Kammolla odotan kesää.
T. Olen vegaani
Kommentit (123)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea mitä kaupasta löytyy saa grillata. Kaikenlaisia ankeuttajia sitä onkin.
Niin, asioilla on puolensa. Ankeuttajaksi koen nimenomaan nämä grillaajat. He saastuttavat ilman ja myös sisäilman naapuruston asunnoissa.
Minä en ole haitaksi muille.
Suosittelen että vedät itsesi kaulakiikkuun siinä ankeassa kuutiossasi niin et ole muille haitaksi ja annat muiden iloita.
Onpa surullista luettavaa. Iloa elämääsi.
Oletko se sama hullu, jonka terassille ei saa mennä sukkasillaan ja tulla sisälle..
Vaikutat samantyyliseltä.
Naapuri savusti jotain iljettäviä ja rasvaisia ribsejä pihallaan ja joi olutta. Kävin sitten ystävällisesti ojentamassa häntä ja hyvä ettei käynyt kiinni. Vegaanin nenään tuollaiset hajut puskee poikkeuksellisella voimalla ja olisi kovin ystävällistä muutenkin ottaa muut huomioon. Ikävää jos naapurusto on joku v*tun savustuslaatikko yhden läskin juoppogrillaajan takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, asioilla on puolensa. Ankeuttajaksi koen nimenomaan nämä grillaajat. He saastuttavat ilman ja myös sisäilman naapuruston asunnoissa.
Ahdasmieliset näköjään haluavat asuakin ahtaasti niin että jopa naapurin pihalla grillaaminen häiritsee. Meidän naapureita ei häiritse mutta tontti onkin hehtaarin. Mökillä sitten grillataan urakalla ja siellä sama, ei ole naapureita. Kannattaa sulkea ikkunat ja ilmanvaihto siksi aikaa kun joku grillaa, ei se kauan kestä.
Vierailija kirjoitti:
Naapuri savusti jotain iljettäviä ja rasvaisia ribsejä pihallaan ja joi olutta. Kävin sitten ystävällisesti ojentamassa häntä ja hyvä ettei käynyt kiinni. Vegaanin nenään tuollaiset hajut puskee poikkeuksellisella voimalla ja olisi kovin ystävällistä muutenkin ottaa muut huomioon. Ikävää jos naapurusto on joku v*tun savustuslaatikko yhden läskin juoppogrillaajan takia.
Meidän naapurustossa ongelma on laaja, koska sianlihan grillaajia on useita. Tosin kaksi pahinta ovat muuttaneet pois.
Ikinä en ole sanonut kenelläkään mitään asiasta.
Myös juoksulenkillä on iljettävää ohittaa grillejä, niin ihmisten pihoilla kuin grilliravintoloitakin. Sianlihan haju helteisellä vauhtilenkillä saa aikaan pahoinvoinnin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän naapurustossa ongelma on laaja, koska sianlihan grillaajia on useita. Tosin kaksi pahinta ovat muuttaneet pois.
Ikinä en ole sanonut kenelläkään mitään asiasta.
Myös juoksulenkillä on iljettävää ohittaa grillejä, niin ihmisten pihoilla kuin grilliravintoloitakin. Sianlihan haju helteisellä vauhtilenkillä saa aikaan pahoinvoinnin.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahdasmieliset näköjään haluavat asuakin ahtaasti niin että jopa naapurin pihalla grillaaminen häiritsee. Meidän naapureita ei häiritse mutta tontti onkin hehtaarin. Mökillä sitten grillataan urakalla ja siellä sama, ei ole naapureita. Kannattaa sulkea ikkunat ja ilmanvaihto siksi aikaa kun joku grillaa, ei se kauan kestä.
Hajun tuulettamiseen asunnosta menee jopa tunteja!
Vegaanien ja muslimien kuola alkaa valua
On teillä siellä kivikylässä ongelmia kerrakseen.
Kunnon vegaani asuu maalla kaukana naapureista ja viljelee itse ruokansa.
Vierailija kirjoitti:
Nautaa grillataan aina. Sika on sikaköyhien junttipaskaa.
Teillä on varmaan kaasukäyttöinen lihanlämmitin, naudanpihvin paistaa vaikka teflonpannulla. Possun savustaminen ja grillaaminen onkin sitten eri juttu.
Voisiko perustaa sellaisia reservaatteja joissa grillaus olisi sallittua? Muualla ei.
Vierailija kirjoitti:
Kunnon vegaani asuu maalla kaukana naapureista ja viljelee itse ruokansa.
Ja haisee pesemättömälle alapäälle.
Olipa hyvä saada tilannekuva ihmisten asenteista sianlihan grillaamisesta asuinalueella.
Itse koen asian vaikeaksi. Tykkäysten määrästä päätellen sianlihan grillaaminen asuinalueella on ok. Deal with it. En jatkossakaan sano asiasta kenelläkään.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Asumme pientalovaltaisella alueella paikkakunnalla, jossa asuu paljon korkeakoulutettuja.
T. Ap
Kuka sun kouluttautumattoman ääliön vuokran maksaa, me veronmakjat tietysti.
Tässä viestiketjussa koin useita solvauksia. Pöyristyttävää kirjoittelua.
Pysyn jatkossa pois palstalta.
T. Ap
Ihana tuoksu, alkaa tehdä itselläkin mieli grillilihaa.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko perustaa sellaisia reservaatteja joissa grillaus olisi sallittua? Muualla ei.
Ei mutta aidattuja alueita vegaaneille, hyvät suihkut ja ongelmat on ratkaisut, persusaastat samoinsinne.
Vierailija kirjoitti:
Tässä viestiketjussa koin useita solvauksia. Pöyristyttävää kirjoittelua.
Pysyn jatkossa pois palstalta.
T. Ap
No sitten tämä meni hyvin. Sinusta päästään eikä kukaan jää kaipaamaan.
Musu sä olet.