Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puutteessa oleminen

Vierailija
28.04.2024 |

Mitenkäs muilla menee puutteessa ollessaan? Itsellä alkaa pinnaa kiristämään ja pillu mielessä koko ajan. Muija lopetti antamisen, eikä edes suu/käsihoitoja kyl VITUTTAA 

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormetan itseäni. Kuvittelen, että mua naidaan. Katon videoita. 

Vierailija
22/26 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sormetan itseäni. Kuvittelen, että mua naidaan. Katon videoita. 

Onko kiihkeät videot ja laittaako kostumaan ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihen tottuu ajan myötä ja on jotenkin helpompaa elämä kun ei tarvi puutteessa stressata. Eli keksi itselles vaikka jotain touhuttavaa. Mä hankin vanhan auton ja sitä rakennellessa sain uusia kavereita ja kaikki vapaa-aika menee liittyen tähän.

Näin on, mutta en kyllä silloin sitä akkaakaan katsele. Mieluummin sitten nekin rahat harrastukseen kuin akan ylläpitoon. Sehän syökin kuin hevonen ja aina on jääkaappi tyhjänä kun tulee harrastuksista kotiin.

Vierailija
24/26 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ala säkin ( vastavuoroisesti*vaikka..) vaan

p i h t a a ?

Kokeile. 

Vierailija
25/26 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puutteessa kun on, niin kyllä se pillu aika lailla koko ajan on mielessä. Helposti tulee kaikkien vastaantulevien naisten panemista ajateltua.

En ole semmosta pettävää sorttia, mutta väkisin alkanut miettiä, että pitäisikö joku panokaveri koittaa saada. Vai kylmästi erota, koska ilman seksiä ei parisuhde tällä hetkellä anna mitään... 

Vierailija
26/26 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että suihinotto on rakkauden teko, eikä ohimennen kumppanin hoitelu. Mitä kiihottuneempi olen, sitä syvemmälle haluan meisseliä. Ja nesteet on kiihottuneena myös kiihottavaa saada niellä. En koskaan halua esim. laueta ennen miehen laukeamista. Usein myös tyydytän itseni samalla tai mies sauvottaa niin, että saadaan yhtä aikaa, kun mies tyhjenee suuhun. Tää on myös nopea unilääke molemmille. Eli kannustaisin miettimään kuinka tuottaisin toiselle niin suurta nautintoa, että hän ei halua olla ilman seksiä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä