Kuka haluaa elää vanhaksi kurpaksi?
Mä olen ollut jo vuosikaudet ihan finito tähän elämään. Olen vasta 30.v samaa paskaa päivästä toiseen. Mitä hauskaa tässä elämässä muka on? Materialista paskaa, ihmiset on helvetin kylmiä ja itsekkäitä. En ole koskaan nauttinut elämästä!! Mun olisi pitänyt syntyä ihan toiselle planeetalle. :()((
Kommentit (5)
Motivaation kaikenlaiseen tekemiseen on aivan kadonnut. Lisäksi on töitä vain joskus, on piilosairautta ja osattomuutta ja yksinäisyyttä. Pelkään tulevia vuosia ja sitä miten tulen kestämään.
Haluaisin elää ikuisesti, inhoan ajatusta kuolemasta!
Vielä olisi paljon kivaa tekemistä ja koluamista. Perheenkin kanssa on vaan ihana olla kuin Ellun kanat ja nauttia olosta. Olen niitä suomalaisia, jotka voi nauttia olostaan ihan hyvin tunnin pari istuen järven rannalla kalliolla ja katselleen laineen liplatusta. Muuta ei tarvita. :)
Haluaisin elää harmaahapsiseksi mummoksi, joka olisi iloinen ja sydämellinen edelleen vaikkakin vanha.
Itse olen nyt onnellisempi kuin nuorempana, olen oppinut löysäämään vähän kaikessa. Nuorena oli enemmän ulkonäköpaineita jne...nyt melkein nelikymppisenä seksikin on parempaa kuin ennen....niin ja haluaisin kovasti nähdä jälkikasvuni aikuistuvan ja toivottavasti saavan omia vauveleita.
Mulla on ystäviä, olen jäsenenä useissa järjestöissä, joita tuen, mulla on lapsia, ihania sukulaisia, merkityksekäs työ sekä mukavia harrastuksia ja uudet opinnot työn alla! Elämässä on kaikkea ihanaa!!!