On se kumma kun nainen kaipaa mieheltä luonnetta, mutta sitten pillittää jos sitä luonnetta näyttää
Luin tässä täältä keskustelua, että mikä potentiaalisissa kumppaneissa on ollut suurin vika, joka on estänyt parisuhteen muodostumisen. Oli useampi viesti, jossa naiset sanoi miehen olleen liian vässykkä ja lapanen.
Siitä tuli elävästi mieleen eräs tilanne ex-naiseni kanssa. Itse olen luonne, että en jaksa kiistellä tai minulla ei ole selvää mielipidettä asioista, jotka menevät itselleni kategoriaan "ihan sama". Kerran exäni sitten sanoi minun olevan liian lapanen, että hän tarvitsee miehen, jolla on luonnetta ja haastaa hänet. Kiukustuin, nousin ylös ja menin hänen eteensä ja katsoin suoraan silmiin sellaisella jos katse voisi tappaa-ilmeellä ja totesin: No niin. Anna jumalauta tulla. Katsotaan kenellä on luonnetta ja kuka laittaa kenet aisoihin.
Siinäpä tämä mukamas niin temperamenttinen nainen rupesi lopulta pillittämään kuin pikkulikka. On se kumma, että odotetaan mieheltä lujaa luonnetta, mutta sitten sitä ei kuitenkaan kestetä, kun ei ollakaan tilanteessa enää niskan päällä.
Kommentit (47)
Uhkailu ja luonne ovat kaksi täysin eri asiaa. Mutta ei toki ihmetytä että joku palstavässykkä ei tätä ymmärrä.
Jos mies käyttäytyisi noin, olisin varma että se on psyko tai muuten outo. Säikähtäisin oikein. Ja äkkiä pikajuoksu pakoon. :0
Vierailija kirjoitti:
On muitakin luonteita kuin kontrolloiva väkivaltainen hyväksikäyttäjä hullu.
Ei miesten mielestä ole. Kaikki asiat ovat vain jatkuvaa peliä siitä kuka on "niskan päällä".
Vierailija kirjoitti:
Uhkailu on henkistä väkivaltaa.
Etenkin ap:n naisen harjoittama erolla vihjailu, koska haluaa toisenlaisen miehen.
Pari hyvää pointtia joita moni kommentoija ei tunnu huomioivan ap:n provokatiivisessa aloituksessa:
1. Ap:lla ei ollut mielipidettä asioihin jotka olivat hänelle yhdentekeviä. Tämähän on ihan ymmärrettävää ja ihmettelen miksi monen naisen pitää nostaa mekkala tällaisesta, turhautua ja alkaa haukkumaan vässykäksi. Miksi kaikkeen pitäisi luoda mielipide, jos asia kerran ei kiinnosta.
2. Ap:n nainen harjoitti henkistä väkivaltaa vihjailemalla miehen vaihdolla, jos tämä ei muuta toimintaansa. Ei tunnu aiheuttavan mitään reaktiota palstalaisissa, koska itse syyllistyvät omissa suhteissaan samaan, eivätkä edes miellä tätä väkivallaksi.
Pillittää kuin tuo Kolmiodraaman tökerö mies?
Ap on siis räjähdysaltis sekopää joka ei ymmärrä normaalia kommunikointia ja kuvailee muiden tunteenilmaisuja sanoilla "pillittää kuin pikkulikka" ja sitten tulee vielä tänne kehuskelemaan kun sai tuollaisen reaktion aikaan olemalla niin täynnä "luonnetta":D
Juu, on se kumma kun ei naiset halua olla kanssasi.