On se kumma kun nainen kaipaa mieheltä luonnetta, mutta sitten pillittää jos sitä luonnetta näyttää
Luin tässä täältä keskustelua, että mikä potentiaalisissa kumppaneissa on ollut suurin vika, joka on estänyt parisuhteen muodostumisen. Oli useampi viesti, jossa naiset sanoi miehen olleen liian vässykkä ja lapanen.
Siitä tuli elävästi mieleen eräs tilanne ex-naiseni kanssa. Itse olen luonne, että en jaksa kiistellä tai minulla ei ole selvää mielipidettä asioista, jotka menevät itselleni kategoriaan "ihan sama". Kerran exäni sitten sanoi minun olevan liian lapanen, että hän tarvitsee miehen, jolla on luonnetta ja haastaa hänet. Kiukustuin, nousin ylös ja menin hänen eteensä ja katsoin suoraan silmiin sellaisella jos katse voisi tappaa-ilmeellä ja totesin: No niin. Anna jumalauta tulla. Katsotaan kenellä on luonnetta ja kuka laittaa kenet aisoihin.
Siinäpä tämä mukamas niin temperamenttinen nainen rupesi lopulta pillittämään kuin pikkulikka. On se kumma, että odotetaan mieheltä lujaa luonnetta, mutta sitten sitä ei kuitenkaan kestetä, kun ei ollakaan tilanteessa enää niskan päällä.
Kommentit (47)
Ja päätit sitten näyttää kusipäisyyttä? No, ensi kerralla paremmin, jos sellainen tulee.
En minä ainakaan etsi mitään mortal kombat tyylistä parisuhdetta, vaan ihmistä joka ei totea kaikkeen "ihan sama". Usein nämä samaiset kynnysmatot myöhemmin uhriutuvat ja kutsuvat sinua pirttihirmuksi kun päätät yksinäsi kaikesta. Liiemmin muuta vaihtoehtoa ei ollut kun toista ei koskaan kiinnostanut ottaa mihinkään kantaa.
Vierailija kirjoitti:
"katsoin suoraan silmiin sellaisella jos katse voisi tappaa-ilmeellä ja totesin: No niin. Anna jumalauta tulla. Katsotaan kenellä on luonnetta ja kuka laittaa kenet aisoihin."
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Tämän jälkeen ap potkaisi kierrepotkulla pihakoivua.
Ongelma teillä muilla miehillä on ettette ole käsitellyt omia tunteitanne yhtään. En tarkoita että niistä tarvitsisi pälättää muille, mutta voisitte ottaa hetken käsitellä tunteitanne ettekä etsiä jotain tekemistä joka auttaa välttelemään.
Vierailija kirjoitti:
Uhkailu on henkistä väkivaltaa.
👵🏻: YYYHYYY VÄKIVALTAA YYYHYYY😫😩
On muitakin luonteita kuin kontrolloiva väkivaltainen hyväksikäyttäjä hullu.
Muistaakseni vastasin tuohon mainitsemaasi ketjuun että miesten vässykkämäisyys on ollut ongelma. En tarkoittanut sillä sitä, että miehen pitäisi jotenkin haastaa minua tai että haluaisin riidellä. Olen varsin rauhallinen ja sopuisa ihminen ja sitä toivon mieheltäkin. Tarkoitin sitä, että miehen tulisi osata ottaa tilanteita haltuun ja hänellä tulisi olla omia mielipiteitä, ei niin että minä olen se joka aina johtaa ja mies seuraa perässä ja myötäilee. Miehellä pitää olla persoona ja hänen pitää osata se myös näyttää, sen sijaan että sanoo ja tekee asioita sen mukaan, mitä olettaa minun haluavan. Mikään räväkkä ei tarvitse olla eikä mielellään olisikaan.
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan etsi mitään mortal kombat tyylistä parisuhdetta, vaan ihmistä joka ei totea kaikkeen "ihan sama". Usein nämä samaiset kynnysmatot myöhemmin uhriutuvat ja kutsuvat sinua pirttihirmuksi kun päätät yksinäsi kaikesta. Liiemmin muuta vaihtoehtoa ei ollut kun toista ei koskaan kiinnostanut ottaa mihinkään kantaa.
Tämä kokemus itsellänikin. Mies itkee, että kun kaikki on pitänyt päättää minun pillini mukaan. No mikset sanonut mielipidettäsi!
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumarkkinoilla ollessa kiinnitin tähän asiaan erityisen paljon huomiota, sillä aiemmissa suhteissa olin ajautunut päättäjän rooliin. Vedin puoleeni miehiä, jotka ilmeisesti kaipasivat sellaista vahvasti dominoivaa, kaikesta päättävää naista. Itse taas halusin miehen, jolla on omat mielipiteet ja joka osaa niitä ilmaista. Kuin vastinkappaletta, jonka kanssa pystyn pitämään dominoivan puoleni hallinnassa, ja joka kertoo, jos mopo karkaa käsistä. Nykyinen puolisoni on onneksi tällainen mies, joka osaa avata suunsa ja hänellä on mielipiteitä ja näkemyksiä. Vaikka välillä väännämme asioista, olen tässä suhteessa huomattavasti tyytyväisempi ja onnellisempi kuin niissä, missä miehet eivät omia näkemyksiään tuoneet esille ja kaikki päätäntävalta pukattiin minulle.
Kumoan jännis-argumentin tässä jo valmiiksi. Mieheni on ihanan tasainen, keskusteleva ja hauska. Erittäin epäjännis luonteeltaan ja toiminnaltaan.
AP toivottavasti tietää että luonne on eri asia kuin väkivalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonne ei ole yhtä kuin väkivallalla uhkailu.
En minä millään väkivallalla uhkaillut. Sanoin vain, että katsotaan kuka laittaa kenetkin aisoihin. Ei siinä ollut pointtina turpiin vetää, vaan ottaa henkinen yliote ja laittaa hänet verbaalisesti aisoihin. Sitähän tuo nimenomaan halusi.
Ap
Ei se sitä varmaankaan halunnut. Halusi ehkä että sanot äidillesi jos et halua että soittaa joka päivä. Halusi ehkä että kerrot minkälaista ruokaa haluat kun valitsette ravintolaa. Sellaisia juttuja.
Christiiina kirjoitti:
Kerran yhden miehen Tinder biossa luki:
"Naisessa pitää olla luonnetta"
Tulkitsen tuon tarkoittavan, että hän haluaa temperamenttisen kiukuttelevan naisen.
Kaikenlaisista asioista sitä ihmiset saavatkin kicksinsä.
Ja silloin kun nainen kehuu olevansa vahva ja itsenäinen, niin se on oikeasti luonnevikainen kusipää ja narsisti.
Olisiko niin, että olisi halunnut sinulta keskustelukykyä. Samalla empatiaa ja lempeyttä.
Vierailija kirjoitti:
Niin, että sitten kun mieheltä löytyykin joku mielipide niin sitten se ei kelpaakaan. Itse olen tällainen melko neutraali kaiken suhteen, monet asiat ovat minulle yhdentekeviä ja jos naisella on joku preferenssi kysyttyyn asiaan, niin menen sen mukaan, jos ei minulla mitään preferenssiä asian suhteen ole. Mutta auta armias kun minulla sitten onkin joku preferenssi joka ei miellytä naista, ja minä kivenkovaan sitten haluan asian menevän juuri sillä tavalla kun minä haluan, niin voi sitä mielensäpahoittamisen määrää. Niin tai näin, niin aina väärinpäin.
Hyvä ap oikeasti! Näytit sille wokefeministiakalla kuka kusee seisaaltaan ja kuka ei!!