Mistä ostaa hattu kevääksi kesäksi kun on niin iso päänympärys ettei markettien hatut mahdu?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Isopäiden hattukaupasta.
Onkohan isopäille olemassa muitakin kauppoja?
Osta sieltä samasta paikasta, josta olet ennenkin ostanut hattusi.
Vierailija kirjoitti:
Vielä naisena? Kohtako ei enää?
Kato ei sitä tiiä onko enää ensi viikolla jos on vaihtanut sukupuolta.
Vierailija kirjoitti:
Osta sieltä samasta paikasta, josta olet ennenkin ostanut hattusi.
En ole koskaan löytänyt markteista kun pään ympärys on 60cm
Mulla sama. En saa hattua kaupoista, joten en ole käyttänyt. Kesällä olisi kyllä tarpeen.
Netistä kai voisi tilata,mutta en jaksaisi alkaa palautusrumbaan jos ei sovikaan tai miellytä
Modistilta, tekevät hattuja mittatilauksesta. Jos ei omalta kotipaikkakunnaltasi löydy, niin netistä voisi löytyä.
Miesten mallistosta? Eikö jotkut kalastajan lakit ole unisex.
Nykyisin kaupoissa myytävät hatut on kai valmistettu jossain Aasian maissa koska ovat niin pieniä.
Joulun aikaan tonttulakitkin oli pääsääntöisesti lasten kokoa ainoastaan.
Vierailija kirjoitti:
Tampereella on vielä hattukauppa.
Helsingissä myös.
Suosimalla malleja joissa ei ole täsmäminikokoa, vaan joustaa tai on leveämpi. Tai ohut pipo tms. Ehkä huivi, joka ei luista. Vaikea kai joskus löytää ne, jos ei osu sinne missä on. Sama että on iso päänympärys. Aasiastako ne vaatteet ja asusteet tulee kun pieniä kokoja vai mistä Euroopasta. Mulla on myös leveät hartiat, lantio-vatsa osuus, rintamus jne.
Vierailija kirjoitti:
Suosimalla malleja joissa ei ole täsmäminikokoa, vaan joustaa tai on leveämpi. Tai ohut pipo tms. Ehkä huivi, joka ei luista. Vaikea kai joskus löytää ne, jos ei osu sinne missä on. Sama että on iso päänympärys. Aasiastako ne vaatteet ja asusteet tulee kun pieniä kokoja vai mistä Euroopasta. Mulla on myös leveät hartiat, lantio-vatsa osuus, rintamus jne.
joustakkohan farkku hattu joka ois 100% puuvillaa?
Miestenosastolta tai lippalakki, jota voi säätää.
Vierailija kirjoitti:
Nykyisin kaupoissa myytävät hatut on kai valmistettu jossain Aasian maissa koska ovat niin pieniä.
Joulun aikaan tonttulakitkin oli pääsääntöisesti lasten kokoa ainoastaan.
Minulle ne on isoja, enkä enää yli 50 vuotiaana kehtaa lasten hattuja pitää. Eli meitäkin on joilla on pienempi pää..
Isopäiden hattukaupasta.