Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nukkuessa kääntyminen huudattaa

23.01.2007 |

Onko kellään vauva (meillä 4kk) kääntynyt jatkuvasti unissaan selältä vatsalleen? Poika herää kääntymiseen ja huutaa, siinä katkeaa sitten unet vähintään puoleksi tunniksi. Miten saada vauva pysymään selällään?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten huutelee, mutta meillä kyllä jatkaa uniaan kun käännän takaisin, tosin nukutaan perhepedissä, eli saan käännettyä hänet heti, ennenkuin herää edes täysin. eli en osaa antaa neuvoa, mutta lohdutan, että lienee normaalia että kun on juuri oppinut kääntymään, sitten puoliunissaankin kääntyilee ja itkee kun ei pääse takaisin ja pää painaa eikä jaksa kannatella sitä kovin kauaa.... yks neuvo, minkä oon huomannut, että kyljellään nukkuessa kääntyy tietty helpommin, selällään ei aina niinkään, kun on " pitempi matka" mahalleen kuin kyljeltä.

Vierailija
2/2 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tyttö myös kääntyy vatsalleen eikä sitten nukahda ollenkaan. Hihittelee vaan sängyssä, repii pehmustetta ja työntää käsiään pinnojen välistä. Olen laittanut oman tyynyni sänkyyn siksi aikaa kunnes nukahtaa. Sitten olen ottanut sen pois, kun tyttö on nukahtanut. Ei vielä ainakaan kesken yötä käänny. Voisihan sen tyynyn jättää koko yöksikin. Katson, että tyyny on turvallisesti niin ettei tyttö saa sitä esim. päänsä päälle, ettei voisi hengittää. En tiedä miten onnistuisi, jos kääntyilisi koko yön. Näin meillä.

t. Lillefi ja tyttö 5 kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla