Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Netto 2600e, euroakaan ei jää säästöön

Vierailija
28.04.2024 |

Tienaa nettona noin 2600e. Mitään ei tunnu jäävän säästöön tässä kurjassa ja paskassa elämässä.

- vuokra 614

- auton lyhennys 130e

- opintolainan lyhennys 190e

- auton vakuutus neljästi vuodessa noin 110e

- kotivakuutus noin 150e vuodessa

- kännykkä 30e kuussa

- netti 30e kuussa

- joustoluoton lyhennys 100e

Polttoaineeseen ei onneksi paljoa mene, kun työmatka on 2 km. Toki sen voisi fillaroidakin, mutta nukun aina mahdollisimman pitkään. Jos kuljen autolla, saan nukkua 10 min pitempään. 

Kauppaan palaa 20e päivä. Jos ostan eväitä töihin, 10e lisää tai jos käymme lounaalla. 

Nyt on tilillä 380e+amexilla käyttövaraa noin 400 e, tilipäivä kuun puolivälissä. Tilillä on poikkeksellisesti tuo summa, kun sain "ennakkoperintöä". Luonnollisesti elätän vain itseni.

M39

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa listassa ei ollut luottokortin lyhennystä, joka selittää koko sopan.

Luottokortin lyhennyksen saa kortilta käyttöön, joten ei se ole suoranainen kulu. 

Et kai oikeasti noin ajattele😅

Vierailija
42/76 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan itseaiheutettu tilanne. Meidän perheen tämän kuun tulot ja menot.

-tulot netto 11755,60

-menot lainanlyhennyksineen 1404,57.

Säästöön (sijoituksiin 10351,03 €.

Teillä lasketaan ruuatkin sentilleen joka kuukausi! Kättelen teitä.

Kyllä. Kaikki tulot ja menot ovat kirjanpito-ohjelmassa sentilleen usealta vuodelta. tuloista ja menoista pidämme kahdenkertaista kirjanpitoa.

Eräänlainen mt ongelma tuo on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystävän veli oli töissä Riihimäellä, asui Hyvinkäällä. Välillä on toimiva junaliikenne. Oli pakko ostaa auto ja mennä sillä töihin. Asui n km päässä keskustasta, samoin tuöpaikka oli keskustan tuntumassa.

Järkeä ei voi ostaa. Ihmeteltiin miksi kulkee autolla. Ei kukaan täysjärkinen kulje junalla. Aha

Vierailija
44/76 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-tulot netto 11755,60

Uskottavaa, jos syötte vedellä jatkettua hernekeittoa päivästä toiseen.

Ruokaan mennyt tässä kuussa tuosta summasta 309,20. Bensaan 141,93 sähköauton latauksiin 251,22 €.

Vierailija
45/76 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-tulot netto 11755,60

Uskottavaa, jos syötte vedellä jatkettua hernekeittoa päivästä toiseen.

Ruokaan mennyt tässä kuussa tuosta summasta 309,20. Bensaan 141,93 sähköauton latauksiin 251,22 €.

Laita ostoslistasi kuukauden ajalta. 

Vierailija
46/76 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itse tekee uunivuokallisen hyvää makaronilaatikkoa, niin kyllä siitä yksi ihminen saa annoksen joka päivä esim. evääksi töihin. Lisukkeeksi sitten vihanneksia. 

Vierailija
47/76 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun maksat erät ajallaan niin nuo luotot ja lainat saat maksettua, sittenhän sinulle jää sen verran käteen. Voithan ajatella että maksat menneisyyden minälle niitä asioita jotka velaksi silloin otit. 

Vierailija
48/76 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet surkea hallitsemaan talouttasi ja laitat mukavuuden kaiken edelle, se tarkoittaa sitä että rahaa menee. Pienennä menojasi, tee omat ruuat, käyt kaupassa turha usein ja 2km on ihan lyhyt matka, fillaroi se. Elän itse netto 1000-1500e kuukaudessa ja silti saan säästettyä, autoa en tarvitse, fillaroin 20min töihin tai menen julkisilla. :D huhhuh miten ihmiset jaksavat valittaa vaikka vaikeamminkin asiat voisivat olla. Eläisin herroiksi tuolla palkalla. Olet ahne kun et pienemmällä pärjää kuten suurin osa ihmisistä on. Tyhmiäkin ja sitten haluavat heikentää työttömien ja osa-aikaisten elämää lol :D 

Vierailija
49/76 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun itse tekee uunivuokallisen hyvää makaronilaatikkoa, niin kyllä siitä yksi ihminen saa annoksen joka päivä esim. evääksi töihin. Lisukkeeksi sitten vihanneksia. 

uunivuoallisen

Vierailija
50/76 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-tulot netto 11755,60

Teillä lasketaan ruuatkin sentilleen joka kuukausi! Kättelen teitä.

Kyllä. Kaikki tulot ja menot ovat kirjanpito-ohjelmassa sentilleen usealta vuodelta. tuloista ja menoista pidämme kahdenkertaista kirjanpitoa.

Eräänlainen mt ongelma tuo on.

Tai sitten vain maksaa kaiken kortilla ja ne siirtyy automaattisesti kirjanpitoon. Ei siinä itse tarvitse laskea mitään.

-eri

Vierailija
51/76 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netto 2000€, säästöön reipas tonttu.

Huhtikuulle sain reilun palkankorotuksen, säästöön jää jatkossa 1500€ tai sitten lyhennän reippaammin asuntolainaa

Vierailija
52/76 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun asuin yksin eikä ollut vielä lapsia, niin omasta tilistä jäi säästöön, vaikka palkka oli huomattavan pieni. Nyt perheellisenä ja okt:ssa asuvana säästöön ei jää mitään..

Vierailija
53/76 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskin, että sulla pitäisi olla 1400e käytettävää joka kuukausi noiden menojen jälkeen.

Ala tarkkailemaan mihin rahasi oikein uppoaa. 

Vierailija
54/76 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais jää viinat mainitsematta kulupuolelta. 

Vierailija
55/76 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun netto ollut 2300-2600 euroa kk. Riippuu joutuuko ylitöihin. Mutta säästöön minulla jää vähintään 1200 euroa kk. Asun halvalla vuokralla. Kuluja ei ole muuta kuin netti ja vuokra ja puhelin. Auto minulla on mutta kuljen enemmän fillarilla nykyään. En matkustele kovin usein. Ulkomailla kävin viimeksi 5 vuotta sitten. Kotimaassa pari reissua kesässä ja kerran talvella laskettelemaan. En mä tiedä mihin tarviin edes rahaa koska ei ole lainaa eikä velkaa.

Vierailija
56/76 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei ole varaa ostaa velaksi noilla tuloilla. Luotot nollille ja jos tosiaan tarvitset auton niin halvempi auto mistä ei jää velkaa. Käytät myös liikaa rahaa ruokakauppaan. 

Vierailija
57/76 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisit tuplasti enemmän nettoa, siitäkään ei jäisi mitään, koska et osaa säästää. Sellaista se on kun on lusikalla annettu. 

Vierailija
58/76 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netto 2600€ ja kiinteät menot 1143€/kk. Mihin menee siis 1457€ niin ettei jää mitään yli?

Vierailija
59/76 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netto n. 1500 josta jää säästöön 750€.

Mulla sama mutta säästöön jää noin 500€. Elämä on valintoja, hyvätuloiset eivät osaa olla taloudellisia.

Vierailija
60/76 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Netto n. 1500 josta jää säästöön 750€.

Mulla sama mutta säästöön jää noin 500€. Elämä on valintoja, hyvätuloiset eivät osaa olla taloudellisia.

Hyvätuloiset nimenomaan osaavat, mutta ap ei heihin kuulu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi