Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaiset tytöt ulkomailla

Vierailija
28.04.2024 |

Tiedän miljoona tapausta johon minäkin lukeuduin, kun ulkomaalainen mies osoittaa selvää kiinnostusta esim ravintolassa tai baarissa tai keskellä kirkasta päivää tai työelämässä ja kuulee sun olevan Suomesta, näkee ilmeestä heti pettymyksen. Erityisen yleistä tämä on ruotsalaisissa miehissä ja myös italialaisissa. Pettyvät kun ei ollakaan ruotsalaisia. Suomi nähdään tosi negatiivisesti. 

itse nyt jo onnellisestu naimisissa italialaisen kanssa Italiassa mutta kun niin puhutte siellä Suomessa Suomikuvasta niin suurin osa maailmalla pitää Suomea tuppisuiden, alkoholistien ja väkivallan maana. Suomesta tiedetään erittäin hyvin, että itsemurhat yleisiä ja että siellä elää iloton ja väritön kansa kylmässä Pohjolassa. Suomalaiset ei ole mitään verrattuna ruotsalaisin ja mun ruotsalainen ystävä sanoo, että Suomi nähdään enemmän Venäjänä ja Ruotsia kiinnostaa pohjoismaat ja muu Eurooppa enemmän. 

Ruotsin luonto myös miljoona kertaa kauniimpi. Suomi ei ole maailman onnellisin maa. Suomeen en muuttaisi takaisin. Enkä minäkään tiedä maata, missä ollaan yhtä ahdistuneen ja vetäytyneen oloisia ja miehet yhtä väkivaltaisia. Suomalaisista miehistä voi myös yleisesti sanoa, että ei komeita.  

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ihmettä? Aikoinaan olin 10v italialaisen avomieheni kanssa ja asuin myös Italiassa eikä tämmöistä väittämääsi koskaan ollut, nykyään asun toisessa maassa ja aivan kaikki ovat ilahtuneet kuullessaan että olen Suomesta. Ja täälläkin olen asunut sentään 15 vuotta. 

Vierailija
22/23 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miljoona tapausta :DDD Palstan numeroista ymmärtämätön trolliko tämänkin hölynpöyjutun väkersi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävelin keskustassa turistien perässä. He katselivat ympärilleen ja analysoivat. Yksi heistä sanoi "this is so....russian". Ei muuta adjektiivit keksinyt. 

No itse asiassahan Hesan keskusta on Venäläinen, kiitos Engelin ja sen hetken Pietarin ihannointi. Turistit usein kyllä tykkäävät. Muuten tuskin tiesivät mistä puhuivat ja tuskin edes käyneet Venäjällä, joten lienee provo tämäkin turistin mukaturina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi