Mies toi eilen ökykaupasta 3ea erilaista leikkelettä, pastrami, tryffeli ja metvurst nautimme niistä aamukahvilla ökykartanossa tänään
Leikkeleisiin menee satoja euroja viikottain. Ostamme vain laatua joka asiassa.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meille ostetaan suurin osa cittarista. Minäkin haluan ökykaupasta jotakin. Missä niitä on? Ja mikä mahtaa olla logo?
$
Jos tuo viittaa S-ketjuun, ei passaa meille. Se on niin, että sen lauluja laulat, kenen leipää syöt. Nyt on pakko tyytyä vaatimattomaan elämään.
Miksi ketju saa jatkaa mutta toinen poistettiin kun ostaja oli nainen ja tuotteet tappeja, sauvoja ja väristimiä?
Eikös tryffeli ole sieni eikä leikkele?
Missä, arvoisa trolli, on ökykauppa? Haluan sinne heti ostamaan herkkuja leivän päälle. Kaviaaria ja shampanjaa löytyy jo jääkaapista ja viinikaapista, mutta "metvurst" tuottaa vaikeuksia. Liekö jokin uusi ökyjuusto? Tai tavallista hienompi tomaattilajike?
K-supermarket Mustapekassa on aika monilla ökyostoksia kärryissä kun olen sivusta seurannut, jopa hummeria ja ostereita.
Meinaatko Lihatukku Veijo Votkinia?
1) ei tuonut
2) ette nauttineet
3) ei ole ökykartanoa
4) ei mene satoja euroja leikkeleisiin
Noin. My work here is done.
Vierailija kirjoitti:
3ea?
Se on kolme vuotta ennen ajanlaskumme alkua vanhaa metukkaa 😂
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon noista kertyy suolaa? En syö leikkeleitä laisinkaan, kun en syö leipää.
Ja ihraa.
Olen kovin pahoillani ap, en kadehdi leikkeleitäsi, saati mielenterveysongelmiasi.
Uuh. Ihanaa. Mä taas oon juoni jo 54 kalijoo eilisestä lähtien. Rapakalja on hyvve AAH! Kohta tulee tyty-yde 17v käymään ja panen sitä piluun AAH!
Meillä syödään 3ea:ta aamuin illoin.
pidemmän päälle ei ole terveellistä kyllä.
Kiva kuulla minkälaisista ruuvista tyykkäätte
Tällä kertaa meni pastrami oikein😂👍🏻Viimeksi oli pastarami.
Vierailija kirjoitti:
1) ei tuonut
2) ette nauttineet
3) ei ole ökykartanoa
4) ei mene satoja euroja leikkeleisiin
Noin. My work here is done.
Mikä työ? Mitä sait aikaiseksi?
Mistä löytyy ökykauppa? Ei täällä taida oikein muita olla kuin cittari ja prisma eikä ne nyt ökykaupan kriteereitä täytä.