Ville Tavion kalju oli liian kova ulkomonisteriössä: julkaisi manipuloidun kuvan
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sannan ryppyjä tai kuvia ei koskaan manipuloitu
Ei uutiskuvia. Se on ihan jokaisen oma asia mitä somessa omilla kanavillaan tekee, mutta uutiskuvia ei manipuloi muut kuin persut näköjään.
Mitä uutiskuvia?
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo päälaen kalju haittaa? Naurettavaa touhua.
No ei mitään, kun naamakin on jo niin onneton, niin ei siinä kaljut enää haittaa.
Nolo!! 🤣🤣 Aika turhamainen mieheksi, neitimäistä touhua.
Siis hommahan meni niin päin,,että kuvaan oli manipuloitu kalju.
Naurettavinta tässä on se jos otetaan kuvia näistä vasemmistolaisista, niin.. tirsk..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo päälaen kalju haittaa? Naurettavaa touhua.
No ei mitään, kun naamakin on jo niin onneton, niin ei siinä kaljut enää haittaa.
Älkää viitsikö! Ilkeää vaikka ei persuja äänestäisikään.
Ville onkin aina ollut hieman neitimäinen.
Vierailija kirjoitti:
Ville onkin aina ollut hieman neitimäinen.
Ai cauhee! Himpskatti, nyt kun sanoit, niin niin on... Tuhmeliini oot! 😉😘 En aiemmin ollut tullut ajatelleeksi asiaa.
Hiusrajan katoaminen on eräs pahimpia miehuuden kriisejä. Toivottavasti eutanasia laillistettaisiin jotta miehien ei tarvitsisi kärsiä tästä elämää rampauttavasta helvetillisestä tilasta. Kunnollisia ikääntymistä kääntäviä hoitoja tähän ongelmaan ei ole.
Kalju-Villeä on aina vaivannut neitimäinen turhamaisuus. Ällöttävää ja myötähäpeää herättävää käytöstä on tuolla ollut aiemminkin.
Vierailija kirjoitti:
Huomiotani on kiinnittänyt enemmänkin Tavion leveä lantionseutu ja paksut reidet.
Se lyllertävä ja sipsutteleva kävelytyyli saa monella naismaisista kiihottuvilla nöpöttämään.
Vierailija kirjoitti:
Huomiotani on kiinnittänyt enemmänkin Tavion leveä lantionseutu ja paksut reidet.
Näin se vain on! Sinne runsaiden reisien väliin kun pääsisi kuumalla suulla suukottelemaan!
Valokuvaaja oli omin luvin muokannut kuvaa. Lukee ihan artikkelin otsikossa.
Ei se mitään, vaikka tollasta on muokattu. Sitä tapahtuu jatkuvasti.
Mutta nyt pokkana väittää, ettei muokkaus tapahtunut hänen pyynnöstään vaan jonkun muun, esim itse kuvaaja olisi muokannut oma-alotteisesti.
Vierailija kirjoitti:
Mikse Ville hanki sellaista söpöä pientä tupeeta peittämään kaljua jos se häntä niin häiritsee?
Tavio ei ole itse muokannut eikä julkaissut kuvaa. Taviota ei häiritse oma kaljunsa. Oletko sinä jotenkin yksinkertainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei uutiskuvia. Se on ihan jokaisen oma asia mitä somessa omilla kanavillaan tekee, mutta uutiskuvia ei manipuloi muut kuin persut näköjään.
Taviohan ei ole itse muokannut tuota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi valehtelet? Persu ei ole manipuloinut uutiskuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei se mitään, vaikka tollasta on muokattu. Sitä tapahtuu jatkuvasti.
Mutta nyt pokkana väittää, ettei muokkaus tapahtunut hänen pyynnöstään vaan jonkun muun, esim itse kuvaaja olisi muokannut oma-alotteisesti.
No eiköhän se kuvaaja ole ihan aikuinen ja osaa itse tuoda julkisuuteen, jos hän ei muokkausta tehnyt.