Uudet ja entiset palstahullut
Tuore:
- "perheemme järkyttyi" -hullu
Kestospämmääjä:
-naisten saavutukset, li andersson
Tauolta (osastolta) palannut:
- holvikaari
Kadonnut:
- Eläkeläisen rahkat, 38 v. huippuunsa treenattu mies
Kommentit (475)
Tämä: rahaa on 12 senttiä, mitä syön.
Hassua ettei ole jo mainittu tarjouksista Banda-konevehti-raisoja sukulaisille ostavaa tyyppiä😄
En jaksa kaivaa airmpia mainintoja, mutta haiseva alapää -hullua ei ole näkynyt aikoihin. En tiedä pitäisikö olla hyvillään vai huolissaan.
Minnekäs se narsistin hokija on hävinnyt, pitkään aikaan ei kuvauksia vainoavista narsistivanhuksista.
Sähköauto-hullu.
Vegaanit vieraina -hullu
Miniä-anoppi -hullut
Villasukat turhia -hullu
Näistä aiheista pakonomaisia aloituksia viime aikoina.
Kirjoitustaito hullu. Missä se on kun kukaan ei osaa kirjoittaa eikä yhdyssanoja.
Mullakin oli helvetin huono kirjoitustaito ja sitten olin vieläpä joku muukin mutta en nyt enää muista sitä nimitystä.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitustaito hullu. Missä se on kun kukaan ei osaa kirjoittaa eikä yhdyssanoja.
Mullakin oli helvetin huono kirjoitustaito ja sitten olin vieläpä joku muukin mutta en nyt enää muista sitä nimitystä.
Kirjoitustaitohullu on yhdyssana!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitustaitohullu on yhdyssana!
No ni sieltähän se jo tulikin. Ei tarvinnut kauaa odotella.😁
Mutta holvikaarihullu on kadonnut, eikä hopeakettuhulluakaan ole näkynyt enää.
'Voinko soittaa ambulanssin kun minulla on nälkä' hullu.
Vierailija kirjoitti:
Yhteiskuntaluokka-hullu
Mielestäni nämä ovat aina ihan kiinnostavia avauksia.
Vierailija kirjoitti:
Ööööööööh hullu
joka kommentoi "ööööö" jokaiseen keskusteluun
Vierailija kirjoitti:
Persuhullu
Jep. Ei juurikaan jaksa mitään perseestä suuhun juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööööööööh hullu
joka kommentoi "ööööö" jokaiseen keskusteluun
joka kysyy miksi ööh ihmiset syövät ööh
Huoriksen pahin ominaisuus on sen päivänselvä yksinäisyys ja sitä kalvava yksinäisyyden pelko, tieto siitä että se on yksin jatkossakin. Sillä ei selvästi ole ystäviä, joten ainoa ihmiskontakti on tällä palstalla naisten huorrittelu ja siitä saatava "palaute". Aika alas pitää ihmisen vajota. Palstalaiset kertoneet että on Tikkurilassa tunnettu palstahullu eli korttelihullu.