Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pariskuntia, jotka nukkuvat eri huoneissa?

Vierailija
28.04.2024 |

-syy

-ikänne

-kauanko olette olleet yhdessä 

Erillään,  eri asunnoissa asuvien ei tarvitse vastata.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä se alamäki alkaa kun eri huoneissa nukutaan. Jää seksit pois. Toinen lähtee vieraisiin. Ero. Lapset kärsii. P3rhesurma jne.

Tutkimusten mukaan ihan päinvastoin! Pelastaa monet liitot kun suostutaan uskomaan, että partnerin - tai molempien - kääntyily, kuorsaus, vessassa käynti, ääntely, itselle liian kuuma tai kylmä huone häiritsevät unta. Hyvin nukuttu yö tuo virkeän heräämisen ja hyvän päivän tullessaan. Seksi ei jää pois, jos sitä halutaan! 

Vierailija
22/24 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nukumme erillään, sillä vaihdevuodet ovat vieneet minulta yöunet. Nukun miten sattuu. Nykyisin yöseuranani on koira. Se ei välitä, vaikka yö on rikkonainen. Olen 53-vuotias ja yhdessä olemme olleet 33 vuotta.

Mulla ihan sama, tai olen aina ollut ns huono nukkuja, vaihdevuodet pahensivat entisestään. Mieheni ei saisi nukuttua yhtään vieressäni. Parempi edes toisen herätä pirteänä. 

Yhdessä ollaan oltu 28 vuotta ja suurin osa nukuttu eri huoneissa. Ei ole mitään perhesurmia tiedossa tässä suhteessa😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä se alamäki alkaa kun eri huoneissa nukutaan. Jää seksit pois. Toinen lähtee vieraisiin. Ero. Lapset kärsii. P3rhesurma jne.

Päinvastoin. Hyvin nukkuneena jaksaa paremmin ja seksiinkin on enemmän energiaa. Ei sitä seksiä muutenkaan nukkuessa harrasteta. Me muutenkin harrastetaan seksiä iltapäivisin arkena ja viikonloppuisin yleensä aamulla. 

Vierailija
24/24 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syy: minä en se lehmän kanssa nuku

Ikä: 23

Yhdessä: 2 vuotta

Niin, eläimiin sekaantuminen on lailla kielletty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän