Lue keskustelun säännöt.
Mä luulen, että vien kaikki lelut varastoon täältä.
Kommentit (3)
Laita osa pois ja vaihtele että lelut ovat tais kuin uusia. :D
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Pidä loput kaapissa. Vaihda säännöllisesti sitä esillä olevaa tavaraa, niin tuntuvat tuoreilta.
Vierailija: