Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Köyhät perustelee Temusta ostelua sillä ettei muuhun ole varaa, mutta miksi pitää YLIPÄÄTÄÄN ostella koko ajan asioita?

Vierailija
27.04.2024 |

Olen itsekin köyhä, enkä kerta kaikkiaan keksi mitä ihmiset tarvitsevat niin kipeästi koko ajan. Tietysti vaatteita ja alusvaatteita tarvitsee joskus, mutta vaikuttaa siltä, että osalla on joka kuukausi PAKKO hankkia jotain. Todellisuudessa aivan valtaosa länsimaisten ihmisten ostoksista on pelkkää turhuutta.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä suosin kirpparia. Joskus ostan vaatteita.

Vierailija
22/24 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se ihmislaji nyt toimii, muutetaan raaka-aineet jätteeksi yhä nopeammalla syklillä. Ostetaan täysin turhaa huonolaatuista pilipalitavaraa, joka päätyy nopeasti jätteeksi. Ja tätä kaikkea pidetään normaalina, vaikka se on kaikkea muuta. Mutta tällä tavalla saadaan mukavasti planeetta lopulta tuhottua. Nyt jo muovijätettä kaikkialla, mikromuovia juomavedessämme jne. Tavaroiden valmistus halpamaissa, missä kaikke jätteet ja kemikaalit lasketaan vaan sellaisinaan suoraan vesistöön. Kuinka pitkälle tätä hulluutta vielä jatketaan sokeina?

Miten niin jätteeksi? Kaiken Temu-kaman voi myydä kirpparille, jengi maksaa siitä enemmän kuin ostohinnan ja bonuksena saavat pitää itseään fiksuina kuluttajina.

Lisään vielä, että olen kyllä ehdottomasti kert

Se korkki ei ole muovia vaan kasvipohjainen. Voi kierrättää tölkin kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se ihmislaji nyt toimii, muutetaan raaka-aineet jätteeksi yhä nopeammalla syklillä. Ostetaan täysin turhaa huonolaatuista pilipalitavaraa, joka päätyy nopeasti jätteeksi. Ja tätä kaikkea pidetään normaalina, vaikka se on kaikkea muuta. Mutta tällä tavalla saadaan mukavasti planeetta lopulta tuhottua. Nyt jo muovijätettä kaikkialla, mikromuovia juomavedessämme jne. Tavaroiden valmistus halpamaissa, missä kaikke jätteet ja kemikaalit lasketaan vaan sellaisinaan suoraan vesistöön. Kuinka pitkälle tätä hulluutta vielä jatketaan sokeina?

Miten niin jätteeksi? Kaiken Temu-kaman voi myydä kirpparille, jengi maksaa siitä enemmän kuin ostohinnan ja bonuksena saavat pitää itseään fiksuina kuluttajina.

Lisään vielä, että olen kyllä ehdottomasti kert

Kiitos tämän muovikorkkisekoilun, kartonkisista piimäpurkeista tuli hankalampia kierrättää kun niissä on muovikorkki kiinni.

Se muovikorkki ei ole este kierrätykselle; senkus vain leikkaat veitsellä tölkistä sen yläosan kokonaan irti niin saat sen jälkeen taiteltua loput tölkistä aivan kuten tavallisen koko-pahvi tölkin

Vierailija
24/24 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temu on minulle isoilla kirjaimille EI IKINÄ, 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän