Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienentääkseen omaa hiilijalanjälkeään kannattaisi tavallisten ihmisten syödä vähemmän

Vierailija
27.04.2024 |

Ruoan kasvatuksella ja tuottamisella on jo valmiiksi raskas hiilijalanjälki minkä lisäksi ihninen tuottaa itse paljon hiilidioksidia polttaessaan ruokaa elimistössään. Esimerkiksi välipalat ja iltapalat kannattaa karsia pois ja pienentää lämpimien aterioiden ruoka-annosten koot 300 grammasta 220 grammaan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen kannattaa syödä oman energiantarpeensa mukaan. Liian vähäinen syöminen ja liian pitkät ateriavälit altistaa ahminnalle.

Ruuan osalta tärkein teko olisi jättää eläinperäiset tuotteet, tai ainakin punainen liha, pois tai mahdollisimman vähiin. Sekä pyrkiä ehkäisemään ruokahävikki. Lähiruokaakin kannattaa suosia, tosin jotkut tuotteet on ekologisempaa kuljettaa tänne ulkomailta kuin pimeässä ja pakkasessa viljellä niitä täällä talvisin.

Vierailija
2/8 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja alkoholi, kahvi yms. ylimääräiset kannattaa jättää kokonaan pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tärkeämpää olisi lopettaa lentomatkustaminen. Moni tuottaa matkustelemalla vuodessa sen, minkä minä elinaikanani.

Vierailija
4/8 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta mitkään hiilijalanjäljet. Syön mitä haluan ja milloin haluan.

Ja Ai niin olen myös hoikka 👍

Vierailija
5/8 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä en usko tuohon hiilijalanjälkijuttuun, vaikka en olekaan persu. Kalliimmaksi tulee lääkkeiden syönti, kuin kunnon ruuan syöminen.

Vierailija
6/8 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö sen minkä tarvii, ei ylensyöntiä ja lihomista. Ympäristö ei rasitu niin paljon. Ja ruokahävikki mahdollisimman vähiin. 

Vierailija
7/8 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei KIINNOSTA TA PA ITTES AP

Vierailija
8/8 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin pitkään kuin yksikään vihervassupoliitikko lentomatkailee mihinkään niin sanonko mihin he saavat tunkea hiilijalanjälkensä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi