Tinder-miehen sängyssä Ryhmä Hau -lakanat
Tulin hänen luotaan juuri ja harrastettiin ihan taivaallista seksiä, mutta nuo lakanat olivat tosi häiritsevät jotenkin.
Kommentit (24)
Oliko hän yli 18-vuotias? Se lienee se tärkein kysymys. Jos ootte lapsia, niin ymmärrän. Pyydä sitä kertomaan Haun tarina.
Mitä häiritsevää niissä on? Lakanat kuin lakanat.
Hei. Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että kaikki tarjoilijat hokevat vuorollaan JES!
Vierailija kirjoitti:
Oliko hän yli 18-vuotias? Se lienee se tärkein kysymys. Jos ootte lapsia, niin ymmärrän. Pyydä sitä kertomaan Haun tarina.
20 v kyseessä
ap
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se nyt häiritsee, jos makuuhuoneessa on ryhmähauta.
Kun hankitte yhteisiä lapsia, ette tarvitse edes uusia lakanoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
20 v kyseessä
ap
Puumalakanat ensi kerralla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
20 v kyseessä
ap
20v ja Ryhmä Hau? Mun 16v oli ohi Pikku Kakkos-iän, kun toi sieltä tuli onko ottanut pikkuveljen lakanat mukaansa kun muutti kotoa? Vai vähän hitaasti kehittynyt?
Vierailija kirjoitti:
Hei. Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että kaikki tarjoilijat hokevat vuorollaan JES!
Jes
-Mega-ateria.
-Jes!
Näinkö Hesessä vuoropuhelu etenee?
Onkohan hänellä lapsia? mun lapsi nukkuu vieressä niin löytyy myös lapsen peitto sängystä.
Satelliittikanavalla tuo pyörii alkuperäisellä nimellä eli Paw Patrol. Koskaan en meinaa muistaa, että kyseessä on sama sarja, kun puhutaan Ryhmä Hausta. Yksi suosikeistani, vaikka vanha olenkin. Ja minuakin häiritsisi tuollaiset vuodevaatteet. Taitaisin miettiä enemmän tuota sarjaa, kuin seksiä.
Olen 38v ja minullakin on piirretyt lakanat. Miksi ei jos niistä tykkään? Formaatinomaisuus on ihan helvetin tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
20 v kyseessä
ap
20v ja Ryhmä Hau? Mun 16v oli ohi Pikku Kakkos-iän, kun toi sieltä tuli onko ottanut pikkuveljen lakanat mukaansa kun muutti kotoa? Vai vähän hitaasti kehittynyt?
Mietin samaa. Ei ollut Hauta vielä kun mun 20 ja 17v oli pieniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se nyt häiritsee, jos makuuhuoneessa on ryhmähauta.
Onneksi ei joukkohauta.
Minullakin on joskus lasten lakanoita, kun ei omat lapset niitä kaikkia käytä. Mutta ehkä vähän erikoista jos 20v on ryhmä hau, kun se on tullut jotain 10v vasta. Joten tyyppi ollut silloin jo 10v. Meillä ei tuon ikäiset enää sitä seuraa. Mutta joo, trollihan tämä.
Söpöä. :) hih, pissiä lirahti housuun kun tirskahdin aloitukselle:D
Hyvä ettei muumilakanoita tai jotain marimekkokukkaa.
Aika hyvä, mulla on puuhapete-vuodevaatteet