Nalkuttava vaimo ottaa päähän!
En voi juoda yhtä 0,33l lagerin tölkkiä lauantain kunniaksi, ilman että vaimo alkaa nalkuttamaan siitä...
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nalkuttava mies, se vasta säälittävä tyyppi onkin, sellainen mies vaikuttaa ämmältä ja niitä on todellakin paljon.
Palstamamma yrittää taas kääntää asian päälaelleen. Sinä olet yksi pahimmista nalkuttajista.
Olen eri henkilö mutta kyllä niitä nalkuttavia miehiäkin on.
Vierailija kirjoitti:
Meillä rouva ei nalkuta, vaan välillä jopa ehdottaa että otapa muutama olut, kun oot niin hauska huppelissa.
Sit sä makaat olusissa, saunan lattialla ja rouva käy naapurin miestä hoitamassa
Jos yhdestä kaljasta tulee sanomista niin taitaa olla akalla päässä vikaa.
Sano että huntu päähän ja hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Tee jotain niin ihanaa, että vaimo katsoo sinun ansaitsevan sen öölisi.
Vinkkejä:
Älä sotke kuin pahainen kakara.
Siivoa aina jälkesi. Myös pönttö.
Älä odota, että toinen on kyökkipiika.
Älä pidä itseäsi jalustalla.
Älä vingu kaikesta.
Älä pidä muutenkaan vaimoasi äitinäsi, vaan naisenasi.
Keskustele.
Tuli vaan nyt mieleen...
Mitä se juntti siinä taas kitisee? Naisen tehtävä on palvella herraansa, eli miestään.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se vika ole miehessä. Ei tajua että se 1 olut on vain jäävuoren huippu kaiken muun ..skan lisäksi.
nalkuttaa siksi että haluaa anaaliseksiä
meillä loppuu heti kun panen sitä perseeseen
Se on oikein! Itse olet eukkosi valinnut. En tiedä mistä syistä te miehet valikoitte vaimonne kun niin monella on nalkuttava justiina. Teille miehille ei kelpaa mukava nainen, pelkkä nalkuttaja. Joissakin tapauksissa piipittäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se vika ole miehessä. Ei tajua että se 1 olut on vain jäävuoren huippu kaiken muun ..skan lisäksi.
Nalkuti nalkuti.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Kuka nyt yhdestä jaksaa kitistä, ei sellasesta tule edes vähän humalaan. Siksi kyseessä on varmaankin useampi kalja.
Vierailija kirjoitti:
Ottakaa yhdessä parit, niin rentoutuu hänkin eikä jaksa pingottaa. Minun mies lähti saunailtaan työkaverien kanssa ja kannustin pitämään hauskaa ja jäämään sinne yöksi. Kotiin tultuaan odottaa brunssi pöydässä💞 En koskaan ole jaksanut vahtia kenenkään kaljoja tai roikkunut muutoinkaan, luottamus on 💯.
Mistä sinä tiedät, minä päivänä miehesi tulee takaisin? Ja vaikka tietäisit, niin hukkaan se brunssi menee, kun krapulassa ei tee mieli syödä.
Vierailija kirjoitti:
Sanot sille vaimolle, että pidä turpa kiinni ja tee minulle voileipä 😎
Siellä poju piipittää huoneen nurkassa ja pelkää, että äiti kuulee.
Meil on ainaki hyvä meininki kotosalla, höh.
Tää nalkutusjankutus on kyllä hauskaa. Äijät ei tajua että jos lopettaisi sen sohvalla/ tietokoneella homehtumisen, tekisi kotitöitä sen verran että naisen on kiva tulla kotiin, keksisi edes jotain yhteistä tekemistä ja pitäisi tosiaan sen saunakaljan siinä yhdessä, niin loppuisi se "nalkutus". Ja sitten ihmetellään kun eroilmoitus tuli ihan tyhjästä naisen puolelta :D
Vierailija kirjoitti:
Tämä neuvo pätee sekä miehiin että naisiin
Kukaan nainen ei nalkuta tuollaisesta, jos kaikki muu on kunnossa. Kannattaa pohtia omaa osuutta perheen kotitöissä ja muussa vastuunkannossa, Sieltä se todellinen ongelma löytyy. Ehkä kannattaa vaikka miettiä mitä muuta teet esim. lauantaisin. Jos vaimo on herännyt ennen sinua, tehnyt aamiaisen, lounaan ja välipalan ja ruokkinut lapset, ulkoiluttanut lemmikit, käynyt kaupassa, pessyt pyykkiä ja tehnyt viikkosiivouksen ja sinä puolestasi piereskellyt sohvalla kaukosäädin kädessä, niin kyllä oluttölkin sihahdus siinä pisteessä aikamoisen primitiivireaktion aiheuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä neuvo pätee sekä miehiin että naisiin
Voi kaljaki unohtua kun saa täytettä
Vierailija kirjoitti:
Miksi vaimoasi häiritsee sen yhden oluen juominen? Kai hän on perustellut asiaa?
Muistan, kun olin vielä nuori vaimo ja kotiimme ilmestyi ensimmäisen kerran olutpullo. Itse en käytä alkoholia ja miehenikin lähinnä vain juhlissa ja silloinkin hyvin vähän. Meillä ei ollut silloin vielä ollut koskaan alkoholia kotona, mieheni oli juonut sen vähäisen määrän, mitä joi, aina jossain juhlissa muualla kuin kotona. Olen alkoholistin lapsi ja isä kännäsi paljon kotona ja joi paljon juuri olutta. Olutpullo oman kodin pöydällä herättikin sellaisen trauman, että menin ihan paniikkiin. Mieskin huomasi, että reaktioni yhteen olueen oli hirveä hätä. Hän on aika rauhallinen mies ja hän sai minut rauhoittumaan ja hiukan kun asiaa yhdessä pohdittiin, osasin itsekin yhdistää, miksi reaktioni oli niin voimakas.
Nykyisin miehelläni on konjakkipulloja, viskipulloja jne. työhuoneessaan kaikessa rauhassa pöydällä. Ei siis kannata ehkä suuttua puolin tai toisin, vaan miettiä, miksi reagoi asioihin tietyllä tavalla.
Minä, minä ja minä. Kysyin entiseltä avomieheltä seurustelu aikana hänen alkoholin käytöstä ja sanoi en käytä , joskus pari kaljaa . Totuudeksi paljastui ne pari kaljaa olikin parikymmentä. Jos isoon jääkaappiini ei enää oikein ruokaa mahdu niin itsehän valintansa teki. En pahemmin varoitellut ja taisi se pienoinen yllätys olla kun sai kamansa kasata ja poistua . Jos aikoo parisuhteensa säilyttää niin kannattaa aloittaa rehellisyydellä ja jatkaa rehellisyydellä. Huono systeemi parisuhteen säilyvyydelle on : minä minä ja minä teen niinkun haluan. Eikö siinä kaksi ole....