Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko jättänyt hankkimatta lapsen miehen kanssa kun olet nähnyt miten mies toimii olemassaolevien lastensa kanssa?

Vierailija
27.04.2024 |

Mun mies haluaisi mun kanssa lapsen, mutta eihän se osaa olla 5v lapsensakaan kanssa. Nytkin sen lapsi on tossa tunnin hokenut iskä. Iskä. Iskä, ISKÄ! Eikä mies näe eikä kuule eikä huomioi. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän tilanne ole selvä. Eli jos teet sen kanssa lapsen niin hoidat sen yksin, ja ehkä vielä tuon edellisen avioliiton lapsenkin. Jos sitten eroatte niin saat aina olla huolissasi hoitaako se teidän lasta vai jättääkö huomiotta. Ja jos kerkeät kiintyä tuohon nyt 5v muksuun niin jos eroat miehestä niin menetät yhteyden tuohonkin lapseen.

millaisen isän mallin haluat tulevalle lapsellesi? Tuollaisen kun tuo miehesi joka ei anna lapselleen huomiota?

Vierailija
2/5 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo.. mun ex.llä, oli yks lapsi ennestään ja yhteistä ei tullut, hoiti tätä omaansa juuri silloin kun itseänsä kiinnosti.

Vierailija
4/5 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein siinä kohtaa ollut vielä nähnyt sitä arkea, joten tein. Mutta en tehnyt sitten toista. 

Vierailija
5/5 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ole jättänyt. Mies olisi halunnut mahdollisimman nopeasti lapsia, mutta ei pitänyt omastaan mitään huolta. Mulle oltiin työntämässä senkin hoito, joten pakkasin kamani ja lähdin.