Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syön sipsejä, juon cokista ja palstailen. Siitä on yksinäisen miehen lauantai-ilta tehty

Vierailija
27.04.2024 |

Mieluummin kävisin kävelyllä oman kullan kanssa, istahtaisimme myöhemmin elokuvan ääreen sohvan nurkkaan jonka jälkeen rakastelisimme intohimoisesti.

No, kaikkea ei voi saada. Sipsit ja cokis maistuu eikä tarvitse nousta aamulla töihinkään, kun on sunnuntai.

M44

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ehtii hakea lavan kaljaa. Vai oletko joku homo?

Mies

Vierailija
2/19 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi käyt töissä jos yhteiskunta ei ole suonut sinulle parisuhdetta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, mäkin kävin äsken lenkillä kun vein Vinted-paketteja postiin ja kohta rupean kokisen kanssa katselemaan Suurmestaria ja sitten sitä "matkalla maailman ympäri" -ohjelmaa. Sipsit syöty jo eilen :)

Vierailija
4/19 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön suolapähkinöitä ja odotan että Ps5 ohjain latautuisi että voisin jatkaa The last of us kakkosta.

Siinäpä on syrjäytyneen yksinäisen sinkkunaisen perjantai.

Vierailija
5/19 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteiskunta ei suo kenellekään parisuhdetta, älytöntä edes kuvitella tai vaatia sellaista. Ja että töissä ei voisi käydä ja itseänsä elättää ilman sitä suhdetta? En ihmettele etä sinäkin olet yksin, ap taas vaikuttaa mukavalta, toivon että se oma kulta vielä löytyy ja piankin <3

Vierailija
6/19 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitossa mutta vietän la yksin eri huoneessa riidan takia. Eikä ole eka kerta. Ei se parisuhde mitään onnea ja autuutta automaattisesti tuo. 

Vierailija
7/19 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä ehtii hakea lavan kaljaa. Vai oletko joku homo?

Mies

Minulla oli mies joka joskus joi kaljaa. Sitten paljon ja jatkuvasti. Sitten viini ja sitten viinaa ja kun sitä alkoi mennä tonkka viiniä illassa, viskipullo ja kaljaakin vielä ja työtkään ei enää kiinnostanut niin jäi se mies, monista vähentämis- ja raitistumislupauksista huolimatta. Ap: ta pidän miehekkäämpänä kuin sellaista jonka mielestä kalja kuuluu viikonloppuiltoihin.

Vierailija
8/19 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiotko ottaa itseltäsi suihin myöhemmin jossain sohvannurkassa?

Vierailija
9/19 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset viestittelisi mieluummin minun kanssa? Mielelläni lähtisin joskus kävelyllekin. Pallo on sinulla.

N43

Vierailija
10/19 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas palstanainen esiintyy miehenä. Aina kun kommentin perässä on MXX, niin se on nainen. Yleensä kirjoittavat miehinä karseita kommentteja naisista palstalle. Levittävät siis epäsuoraa miesvihaa. Saavat miehet näyttämään huonoilta siis.

Nyt palstanainen yrittää tässä ketjussa maalata miehet läskeiksi surkimuksiksi. Todellisuudessa AP on läski, katkera nainen.

Vierailija
11/19 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmistä ei ole luotu olemaan yksin.

Vierailija
12/19 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset viestittelisi mieluummin minun kanssa? Mielelläni lähtisin joskus kävelyllekin. Pallo on sinulla.

N43

Ei kun vaan viestiä laittamaan treffi-ilmoitukseeni, niin vastaan kyllä. Ainuttakaan en ole vielä tänä vuonna saanut.

Ap

Vierailija
13/19 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhteiskunta ei suo kenellekään parisuhdetta, älytöntä edes kuvitella tai vaatia sellaista. Ja että töissä ei voisi käydä ja itseänsä elättää ilman sitä suhdetta? En ihmettele etä sinäkin olet yksin, ap taas vaikuttaa mukavalta, toivon että se oma kulta vielä löytyy ja piankin <3

Kiitos.

Ap

Vierailija
14/19 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että kaikki tarjoilijat hokevat vuorollaan JES!

Vierailija
15/19 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avioliitossa mutta vietän la yksin eri huoneessa riidan takia. Eikä ole eka kerta. Ei se parisuhde mitään onnea ja autuutta automaattisesti tuo. 

Tiedän tämän. Olen ollut aviossa. Parisuhteessa olisin mieluummin kuin yksin, mutta en tietenkään siinä tapauksessa, jos minua ei haluta ja kohdellaan kuin arvotonta.

Ap

Vierailija
16/19 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä vaihtui colat pikkuhiljaa keppanaan. Sitten ensin aluksi viiniä, sitten vähän väkevämpää aluksi. 

En suosittele tuota illanviettoa, voi käydä huonosti.

Vierailija
17/19 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä syön suolapähkinöitä ja odotan että Ps5 ohjain latautuisi että voisin jatkaa The last of us kakkosta.

Siinäpä on syrjäytyneen yksinäisen sinkkunaisen perjantai.

Perjantai? Taidat olla jo todella syvällä, kun päivien tajukin hämärtynyt.

Vierailija
18/19 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmitin saunan ja saunoin siinä pari tuntia ja nyt olen juonut olutta ja tehnyt pikkutöitä ja grillasin myös pihvejä ja tein muusia sen kanssa. Aika tylsä ilta yksinäiselle miehelle.

Vierailija
19/19 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhteiskunta ei suo kenellekään parisuhdetta, älytöntä edes kuvitella tai vaatia sellaista.

Silloin kun länsimaat eivät vielä olleet muuttuneet feministisiksi niin parisuhde oli lähes kaikilla. Nykyään se sen sijaan on yhä harvempien herkkua.