Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaan noita mopoja!

Vierailija
27.04.2024 |

Puisto-alue; kuunteletko linnun laulua vai noiden pa*kojen huudatusta?! HÄH?!!

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei mopot ole koskaan haitannut. Hyvä että on jotain kehittävää tekemistä, eikä vakavampeja lajeja.

Ei oo meillä päin myöskään. Joo, teknisiä taitoja se kehittää. Muutakuin pelkkää nettiä

Vierailija
22/31 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä mopon kaasua pitää vatkata hiljentäessä ja jopa paikallaan kun "hullu mulkkuaan" Eikö ne pysy käynnissä muuten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitä mopon kaasua pitää vatkata hiljentäessä ja jopa paikallaan kun "hullu mulkkuaan" Eikö ne pysy käynnissä muuten?

Etko itse huomaa mikä tässä oikeasti on vikana? 

Vierailija
24/31 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei mopot ole koskaan haitannut. Hyvä että on jotain kehittävää tekemistä, eikä vakavampeja lajeja.

Mopohäiriköinti ei poissulje muita lajeja. Kyllä niille kalja ja tupakka maistuu. Äänekkään häiritsevän ajon lisäksi vaarantavat liikenteen ajamalla ylinopeutta myös kevyenliikeenväylillä.

Minusta liikennerikkeet ei ole kehittävä harrastus. Oppivat ettei yhteiskunnan sääntöjä tarvi noudattaa jos kukaan ei puutu.

Vierailija
25/31 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatanan kusipiät ovat todellakin aktivoituneet taas. Se on kumma kun pitää niitä moottorisahoja alkaa vängyttämään asuntoje edessä myöhään illalla kun ihmiset menevät nukkumaan. Pelkkää kiusantekoa koko touhu. Eikö helkkarissa suomessa ole muka numeroa mihin voi soittaa näiden pikkumulqquen kaahailusta? 

Sinut pitäisi saattaa hoitoon. Ongelma olet itse, ei mopopojat. Tauti voi olla mahdollisesti misofonia, joka on melko yleinen.

Hei, toinen mulggu, silloin kun olet kuumessa, 28+ asteen pienessä kämpässä, umpi väsynyt ja sairastat sydäntautia, luuletko että tekee hyvää terveydelle kun nämä pikkupaskat ajavat muutaman minuutin välein asunnon ohi? Ja tätä saatta jatkua TUNTIKAUSIA. Tajuatko tolvana että se melu on niin kovaa että se tulee peltoreistakin läpi. Minä EN muuttanut moottoriradan vierelle asumaan. Tämä OLI hiljainen taajama ennen näitä anustappeja ja niiden pärinäpönttöjä. 

Vierailija
26/31 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mopot kulkee näin keväisin/kesäisin joka päivä tuosta sillan yli, joka on kevyen liikenteen väylä eikä sallittu mopoille. Meillä siitä kulkee pieniä lapsia ja lisäksi on tuo meluhaitta. Olen tehnyt liikennevalvontapyynnön poliisille, mutta eipä ole poliisia näkynyt.

Vierailija
27/31 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mopot pois kakarat vanhempineen kasvatuslaitokseen oppimaan mikä on sallittua ja oikein ja mikä henkistä väkivaltaa eli kotirauhan rikkomista. Ei kakaroilla itsellään ole varaa mopoihin, jos heidän vanhempansa eivät sitä mahdollista. Kakaroiden kuriin laittaminen ei ole ihmisoikeuksia vastaan toimimista. Jos heitä ei opeteta, niin heistä tulee piruja. Tämä on taivaan tosi. Minulla on oikeus elää turvallisessa asuinympäristössä, jossa eivät nuoret aiheuta omalla toiminnallaan meteliä 24/7 erityisesti kesäisin. Minulla on oikeus käydä kaupassa turvallisesti, jossa eivät nuoriso riehu mopoillaan ja jotkut teräaseillaan. Tällainen nuorten toiminta on tuomittavaa ja se lopetetaan. Päähän silittelyt eivät ole se oikea toimenpide tällaisille nuorille. Nuoret eivät tanssita meitä aikuisia, vaan me laitamme heidät kuriin.

Vierailija
28/31 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita?

Vierailija
29/31 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän minäkin haluaisin saada vastauksen. Onko se ihan vaan äänen pitämistä, vai onko siihen jokin tekninen syy?

Vierailija
30/31 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja voi helevetti sitä HAJUA mikä kakstahtimopoa koko päivän pärryyttäneestä jonnelaumasta tulee, kun ovat jossain ABC:lla!

Vierailija
31/31 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinin vanhempana, en ymmärrä vanhempia, jotka sallivat nuo ylipärisevät mopot ja nillä häirinnän. Mopo on kätevä välimatkoja kuljettaessa, jos matka on esim. yli 5km ja se on taitettava päivittäin. Leluna mopo on lähes aikuisella lapsella vihon viimeinen laite. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi