Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huolissani ystävästäni =(

Vierailija
07.09.2008 |

Ystäväni on ollut eronsa jälkeen melko monta vuotta yksin, nyt sitten kertoi löytäneensä uuden ihanan miesystävän. Ystäväni kuulosti tosi onnelliselta ja rakastuneelta, olin tosi iloinen hänen puolestaan kunnes kertoi miehestä lisää...

... mies asuu yhdä edelleen samassa asunnossa vaimonsa kanssa, ovat kuulemma päättäneet erota jo ennen kuin mies ja ystäväni tapasivat...

Jäin aika sanattomaksi tämän tiedon jälkeen, pelkään pahoin miehen vedättävän ystävääni ja hänen saavan lisää sydänsuruja.

Mitä mieltä te olette? Onko mies oikeasti eroamassa, jäisittekö te samaan asuntoon asumaan vaikka tietäisitte eron olevan tulossa?

Menen kyllä omin käsin ripustamaan sen miehen ******sta roikkumaan mikäli se satuttaa mun ystävääni =(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies sanoo. Ja jos eroa on prosessoitu jo pitkään ja se sujuu riidoitta (että voivat asuakin samassa kämpässä, kunnes uudet sopivat asunnot löytyvät) voi mies henkisestikin olla valmis uuteen suhteeseen.

Kun itse aloitin seurustelemaan nykyisen mieheni kanssa, hänellä oli sama tilanne. Hän siis tosiaan asui edellisen naisystävänsä kanssa. Liitto oli ollut kaverillinen jo pitkään ja eropäätös kypsynyt hiljalleen. Koska eroon ei liittynyt mitään draamaa ja he pysyivät hyvinä ystävinä, ei uusilla asunnoillakaan ollut kiire. Mies oli muuttanut vierashuoneeseen jo paljon aiemmin.

Nyt minulla takana 5 loistavaa vuotta, avoliitto ja yhteinen lapsi tämän miehen kanssa. Hetkeäkään ei ole tarvinnut katua, vaan olen tosiaan hienossa suhteessa elämäni rakkauden kanssa...Ja tämä ex-avovaimo tiesi alusta asti tapailustamme. Kenellekään ei ole missään vaiheessa mitään valehdeltu. Ex-avovaimo on nykyisen miehensä kanssa meidän kaveri; tapaamme ehkä kerran vuodessa illanistujaisten merkeissä. Tulemme kaikki hyvin toimeen keskenämme.

Vierailija
2/4 |
07.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenties asuvat samassa asunnossa kunnes toinen löytää uuden. Ei se yhdessä yössä käy.

Mutta tietenkin hieman vaikeaa löytää paikkansa noin tuoreessa erossa,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohduttavaa, toivoisin todella että myös ystäväni onnistuu samalla lailla.

Vierailija
4/4 |
07.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm kinkkinen tilanne mutta onko heillä yhteinen asunto ja asunto laina?? siinä tilanteessa on meinaan vaan aika vaikee lähtee kävelee.. Asunto pitää esim ensin varmaan saada myydyksi ym ym.. ja se vie aikaa.. Kannattaa keskustella ystäväsikanssa enemmän että millainen tilanne heillä oikeasti on. Voihan se olla että mies on eroamassa. Tai sitten se haluaa vain pitää vähän hauskaa;)