Apua?!
Onko kellään samaa ongelmaa?!
Eli ongelma seuraavanlainen.
Olen mieheni kanssa ollut melkeen 10 v ja nyt viimekerroilla kun ollaan seksiä harrastettu on mulle tullut kova kipu.
ihmeellisintä tässä on se että alku menee ihan hyvin. kiihotun ja kostun ynm mut sen jälkeen kun itse olen orgasmin saanut alkaa kipu.
Tuntuu kun alapääni muuttuisi ihan kuivaksi (ja kyllä varmaan tiedätte millainen kipu on jos yrittää kuivaan alapäähän tunkea jotain) mieheni ei eroa huomaa joten ei siellä mitään ihmeellistä voi tapahtua mutta itse sen tunnen kovana kipuna.
toinen mitä olen epäillyt että jännittäisin alapäätäni ihan hirveästi orgasmin jälkeen ja siitä toi kipu mutta ei se hellitä vaikka kuinka olen rentona. kipu siis loppuu vasta kun lopetamme touhun.
onko jollain ollut vastaavaa?? pitäisikö lääkäriin mennä vai mistähän tämä johtuu??
kiitos tuhannesti jos joku pystyy auttamaan.
Kommentit (3)
mutta sitä ihmettelen kun kipu alkaa sen jälkeen kun olen itse orgasmin saanut. kipua ei siis tunnu ollenkaan kestää yhdyntä sit 5 min vai 20 min.
kai sitä sit vaan tarvii seurailla ja jos ei mene ohi niin mennä sit lääkäriin.
t ap
Kunnon orgasmi voi laukaista siellä supistuksen, ja kohtulihakseen voi tulla hapenpuute, tuntuu juuri tuolta.
kannattais mennä lääkäriin tutkituttamaan itseään välillä ja kertoa tuosta ongelmasta.. voihan kyseessä olla esim jokin emätin tulehdus joka hankauksessa ärtyy tuottaa siten kipua...