Jeesus kutsuu sinua, mitä vastaat?
Sinä vielä uskosta osaton! Herran valtakunta on avoinna sinullekin ja olet ehkä joskus jo tuntenut kutsun sydämessäsi, mutta sielunvihollinen on saanut sinut empimään. Nyt on aika aloittaa matka kohti ikuista elämää. Jeesus kutsuu sinua yhteyteensä, mitä vastaat?
Kommentit (27)
En halua yhteyttä miesten kanssa. Sanon, että jätän väliin ja kerron missä homobaarit ovat.
Lopetan homostelut, enkä äänestä enää vihreitä.
Kyllä kiitos.
Onko niin, että Kotisataman Deittiä ei ole enää ollenkaan verkossa? En saanut luotua sinne profiilia. Todella harmi, jos näin on...
Uskon, kun tuo kirjallisen kutsun henkilökohtaisesti. Eipä ole näkynyt.
Jos hän ei elättele toiveita mistään vakavammasta, niin mielelläni vähän tutustun ja pidetään kivaa!
Hei. Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että kaikki tarjoilijat hokevat vuorollaan JES!
Ohjaan ukkelin lähimpään parantolaan. Deluusiot ovat sairauden merkki.
Kuka haluaa elää ikuisesti?
En minä ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kiitos.
Onko niin, että Kotisataman Deittiä ei ole enää ollenkaan verkossa? En saanut luotua sinne profiilia. Todella harmi, jos näin on...
Sehän on nykyään Valo-sovellus
Vierailija kirjoitti:
Hei. Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että kaikki tarjoilijat hokevat vuorollaan JES!
Minä olenkin sähköverkkoasentaja! Mitä siihen sanottavaa?
Vierailija kirjoitti:
Kuka haluaa elää ikuisesti?
En minä ainakaan.
Etkö vielä tiedä, että olet kuollut?
Kuka haluaa olla kuollut iankaikkisesti.
Jeesusta enemmän olen ollut kiinnostunut hänen äidistään, eiku isästään, sanoi Freud.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kiitos.
Sehän on nykyään Valo-sovellus
Eli ei ole? Nuo oli siis kaksi eri asiaa. Kotisataman Deitissä oli ns normaaleja profiileja, viestittelyä, sättäilyä, blogeja ja keskustelua ym. Valohan on pelkkä tinder...
Toteaisin, että naapurilla on taas psykoosit tulilla ja soittaisin "satakakstoista".
Jeesukseksi itsensä uskovia on kaikissa maailmam mielisairaaloissa, mikäli maassa ikinä on kuultu kristinuskosta.
Uskon, että islamin alueella vilisee profeettaa Muhammedeja ja enkeli Gabrieleita.
Vierailija kirjoitti:
Jeesukseksi itsensä uskovia on kaikissa maailmam mielisairaaloissa, mikäli maassa ikinä on kuultu kristinuskosta.
Uskon, että islamin alueella vilisee profeettaa Muhammedeja ja enkeli Gabrieleita.
No ei varmasti vilise Profeetta Muhammedeja. Heiltä katkaistaan päät, jos esittävät profeettaa.
Pistän korvatulpat, käännän kylkeä ja jatkan uniani.