Koetko äidillistä sääliä ja auttamishalua, jos näet kadulla pulaan joutuneen suloisen pienen Alepa-robotin?
Vai ajatteleko: hah hah siinähän odottelevat ostoksiaan, turveperseet!
Kommentit (42)
Tuppaudun usein seuraksi ja tajuan sitten kun robotti kaasuttaa menemään ettei sitäkään kiinnosta mitä mulle kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Orwell, 1984. Lukekaa.
En muista että siinä olisi ollut söpöjä kaupparobotteja.
Ei todellakaan mitään suloisia, tuikataan ne tuleen!
Ne kuulemma laulaakin, kun ruokakuorman tilaaja avaa kannen 💕 pikku söpöset. Bussin ikkunasta niitä aina näen. Tekee mieli hakea ne kyytiin etteivät pikku rassukat väsy ja uuvu vaeltaessaan isojen rekkojen keskellä turvattomina 😢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orwell, 1984. Lukekaa.
Olen lukenut. Siellä ei mainita söpöistä kauppakuoriaisista mitään.
Mitähän sinä siitä Orwellista sait irti?
Oho, sekotin, väärät ajatukset!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orwell, 1984. Lukekaa.
Olen lukenut. Yhdistäisin tuon enemmänkin tekoälyn tuloon kuin Alepa robotteihin.
Orwellissa (1984) ei ollut tekoälyä vaan virastorottia.
Kyllä! Se väpättävä viiri kun näkyy jossain, niin heti taannun lässyttäjäksi.
joo tunnen, jopa liikutun, inhimillistän pikku tyypin -duunissa- kova työ roudata safkaa jollekin. ne esteet,ylämäet,lumet,, auttamaaaaan rynnin. suloista kun se juttelee. minä teen työtä nyt- niin täällä huudetaan aidosti työttömillekin meee töihin- no tuo se tekee pyyteetöntä duunia ja haukutaan. se on töissä, uunon mukaan röissä. annetaan työrauha. sitten liikkistä--kun asettuvat jonoon, työpäivä on viimein ohi,,ruokaaaaa,,lataukseen ,kohta taas viedään ja kuka ties vastassa. se muistaa kiittää ja aina toivottaa hyvää päivänjatkoa tms kivaa.. monelle yksinäiselle ainoa jokasanoo jotain. joku hullu joka pitäis teljetä sanoi talvella, veee mä potkasen sitä,, sua potkaistaan,,kyllä moinen riso mua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koen. Ja tervehdin niitä aina kauppareissullani, kun ne odottavat kaupan edessä seuraavaa tehtäväänsä. Ne ovat superihania.
Vastaavatko?
joo-o, ne sanoo- hei oisin mäkin duunanu sulle safkaa,ai päätit ite hakee- hyvää päivänjatkoa
en, minulle ei makseta koneen auttamisesta, jääköön niille sijoilleen. Pyörällä kaatuneen wolt kuskin voisin auttaa pystyyn tai soittaa ambulanssin jos tilanne vaatii.
Asun niin "korvessa", että en luultavasti osu vastakkain Alepa-robotin kanssa koskaan.
Vierailija kirjoitti:
en, minulle ei makseta koneen auttamisesta, jääköön niille sijoilleen. Pyörällä kaatuneen wolt kuskin voisin auttaa pystyyn tai soittaa ambulanssin jos tilanne vaatii.
Mulla just toisin päin. Mieluummin autan jotain alepa ropottia kuin jotain wolttikusia.
Nappaan usein sellasen tieltä ja vien pyöräkallariin ja masthurboin sen katsellessa. Laukean sen päälle.
Voisin mennä silittelemään ja rapsuttelemaan sitä. Kehräävätkö ne jos niitä rapsuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Meidän talon eteen jumittui ilta-aikaan sellainen keskellä talvea. Valotkin sammuivat jossain vaiheessa. Oikeasti tuli sääli. Meni toista päivää että kävivät noutamassa sen. Muistutin itselleni että se on robotti😁
miten sää saatoit jättää pienen, sekin toivoi, voi kun joku aikuinen auttais. ole ite hangessa. olisit tuonut sisälle ja soittanut hakija. joku vielä satuttaa, niiin pyyteetöntä tyätä kuin pikku uurastajat tekevätkään
Vierailija kirjoitti:
Tykkään roboteista enemmän kuin ihmisistä, joten saatan tervehtiä. Onhan hän hyvin ahkera työssään.
Hän ?? Ei saatana...
Vierailija kirjoitti:
Orwell, 1984. Lukekaa.
orwel ei osannut aavistaa että 2020-luvulla jokaista ihmistä kuuntelee ja katselee aina mukana kulkeva google, android ja ios.
Jostain syystä tekee mieli potkia niitä. En ole silti sortunut tekemään niin.
Vastaavatko?