AV mammat! Jos olisit mies, niin huolisitko itsesi vaimoksi/tyttöystäväksi?
Itse en varmaan huolisi. Olen niin erakkoluonteinen ja tunneköyhä, vaikka tykkään kokata ja syödä niin siivoaminen tosi usein unohtuu ja kotini on kaatopaikka. Suhteessa silloin kuin tykkään tosi paljon miehestä, niin muutun hulluksi mustasukkaiseksi psykopaatiksi ja saan kohtauksen jos ei vastaa viesteihini heti eikä päivittäin todista rakkauttaan. Tai toisessa ääritapauksessa en huomioi partneria lainkaan.
Ei siis mikään ihme, että minun on parempi olla sinkku! Mitäs muut?
Kommentit (4)
No en. Olen juoppo ja mielisairas ja vietän enemmän aikaa suljetulla osastolla kuin kotona. En kattelis hetkeäkään.
En. Liian dominoiva luonne ja erikoinen huumorintaju.
Jos olisisn samanlainen miehenä kuin olen nyt naisena, en todellakaan ottaisi itseni kaltaista puolisoa, ei olisi hyvä yhdistelmä. Toisaalta jos olisin miehenä toisenlainen niin voisin ehkä ottaakin. Olen kiltti ja nauravainen, herkkä ja huolehtivainen. Jos sillä nyt on mitään merkitystä, niin siivoan, kokkaan ja leivon mielelläni. Lisäksi tykkään seksistä oikein kovasti. On minulla omat negatiiviset puolenikin. Olen aika pitkälti koti-ihminen, olen hiljainen enkä tykkää käydä missään riennoissa, minua ei saa mukaan etelän reissuille eikä baari-iltoja viettämään. Pitäisi varmaan useamminkin miettiä, haluaisinko itse olla naimisissa itseni kanssa, jos olisin mies. Ehkä sitä tajuaisi olla miehelle vielä kiltimpi. Kaipa meille kaikille tekisi hyvää miettiä, millaisia kumppaneita olemme.
Kyllä, olen kiva ja reilu