Kansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut baarissa
Kommentit (11027)
On kyllä säälittävä tapaus tämä Vornanen. Edelleen jaksaa ulista ja valehdella, että hänen aseenkäyttönsä oli perusteltua. Vornanen sanoo Lännen Medialle, ettei kadu ampumista.
"Toivon, että kun esitutkintamateriaali tulee julkiseksi, saisin vähän enemmän ymmärrystä. En kadu sitä, koska katson, että se oli tarpeellista siinä tilanteessa. Jouduin ampumaan varoituslaukauksen, sanoo Vornanen."
Jätkä kännissä kuin käki, ja edelleen jauhaa paskaa varoituslaukauksesta. Ilmeisesti "kristilliset arvot" tarkoittaa hänelle valehtelua ja hillotolpalla roikkumista hinnalla millä hyvänsä. Ei mitään katumusta siitä, että kännissä ammuskelee minne sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan korkealla poliisiorganisaatiossa tehtiin päätös, että öisestä ampumavälikohtauksesta ei annettu päivittäistiedotetta.
^
Jos Vantaan lähiössä ammutaan pihalla, siellä on Karhu-ryhmät, useita poliiseja yms.
Kun tämä ampuu keskellä kaupunkia ulkona, pari kollegaa hakee puhutettavaksi ja vähättelee tiedotusvälineille tapahtunutta.
Ei ole totta tasa-arvoisessa, korruptoituattomassa, läpinäkyvässä Suomessa?
Tämä!
Entinen poliisi saa siis luvan kanssa sekoilla kännissä aseen kanssa, eikä mitään tehdä.
Vornanen ei kadu tekoaan edelleenkään - eli tämmöinen "sankari" jatkaa eduskunnassa ja vetää kovat palkkiot siitä. Mikä idi*otti!
Eikö näitä saada pois hillotolpalta mitenkään, kun kerran itse ei osaa edes hävetä?!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan korkealla poliisiorganisaatiossa tehtiin päätös, että öisestä ampumavälikohtauksesta ei annettu päivittäistiedotetta.
^
Jos Vantaan lähiössä ammutaan pihalla, siellä on Karhu-ryhmät, useita poliiseja yms.
Kun tämä ampuu keskellä kaupunkia ulkona, pari kollegaa hakee puhutettavaksi ja vähättelee tiedotusvälineille tapahtunutta.
Ei ole totta tasa-arvoisessa, korruptoituattomassa, läpinäkyvässä Suomessa?
Tämä!
Entinen poliisi saa siis luvan kanssa sekoilla kännissä aseen kanssa, eikä mitään tehdä.
Vornanen ei kadu tekoaan edelleenkään - eli tämmöinen "sankari" jatkaa eduskunnassa ja vetää kovat palkkiot siitä. Mikä idi*otti!
Eikö näitä saada pois hillotolpalta mitenkään, kun kerran itse ei osa
Olisipa edes homeista hilloa.
Vierailija kirjoitti:Eikö näitä saada pois hillotolpalta mitenkään, kun kerran itse ei osaa edes hävetä?!?
Narsisti ei osaa hävetä vaikka tekisi mitä tahansa, ja vika asioihin on aina kaikissa muissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Eikö näitä saada pois hillotolpalta mitenkään, kun kerran itse ei osaa edes hävetä?!?
Narsisti ei osaa hävetä vaikka tekisi mitä tahansa, ja vika asioihin on aina kaikissa muissa.
Ensin Vornanen ahdistelee teinityttöjä ja kun ei saa vastakaikua soidinmenoilleen, alkaa tappelu ja painiminen ja kun siinä hävitään, lopulta vielä ammuskellaan kadulla. Poliisilta voisi odottaa parempaa käytöstä.
Ei huolet mua paina, olo on niin huoletonta: järjestöjä perustaa voin vaikka kuinka monta. Lakipykäliä tahdon paljon läpi viedä, vornaslaisia aatteitani vaikkei kaikki siedä. (Timo "The Sheriff" Vornanen)
Vierailija kirjoitti:
Huomenna kun Timo palaat eduskuntaan, niin noudata omia muille jakamiasi ohjeita. Katse peiliin päin!
Hyvä kansanedustaja Vornanen!
Mielestäni kansanedustajan käytökseen kuuluu ryhdikäs ja arvokas esiintyminen myös vapaa-ajalla.
Olen huomannut, että tässä asiassa mielipiteitä on monia. Itse kannatan aseman mukaista ryhdikästä ja arvokasta esiintymistä.
Valitettavasti tässäkään asiassa viisaus ei tule tittelin mukana.
Tämä kansanedustajamme käytös on täysin verrattavissa siihen, että armeijamme kenraalikunta hilluisi ravintolan edessä ase kädessä räkä poskella. Sitä ei ole nähty, eikä tulla näkemään, koska niissä miehissä on vielä tänäkin päivänä sitä ryhtiä, mitä yhteiskuntamme niin kipeästi tarvitsee.
Peili on eittämättä maailman katsotuin "taideteos".
Ja me veronmaksajat joudutaan vielä elättämään tuota pelleä vuosia! Samaan aikaan sen puolue vie köyhältä tuhkatkin pesästä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin Vornanen ahdistelee teinityttöjä ja kun ei saa vastakaikua soidinmenoilleen, alkaa tappelu ja painiminen ja kun siinä hävitään, lopulta vielä ammuskellaan kadulla. Poliisilta voisi odottaa parempaa käytöstä.
No poliisit saattaa olla mitä vaan luonnevikaisia psykopaatteja. Mutta yhtä hullut menee ja äänestää niitä vielä eduskuntaan. Oikea demokratian syöpä!
Tehokas katuminen olisi voinut tuoda tuomioon lievennystä.
Vierailija kirjoitti:
Yhtä komeat miehet kuin Timo Vornanen ovat harvassa.
Palstalla on nykyään tosi paljon homppeleita 🙄
Pois alta risut ja männynkävyt - Vornoraattori is in Da Houseee! Näin minä sen koen - tai kokisin -jos muistaisin sönköttää sheriffi Is:lle. Ehkä oli, ehkä ei- 50/60 toteaa uskollinen, urhee ja rehellinen Vodetussarin läsnäolosta eduskunnasta. -Valehtelisin kuule nyt sinulle, mutta kun on niitä silminnäkijöitä kato, niin asianajaja sano, että älä Timo nyt mene valehtelemaan julkisuudessa. Odotetaan nyt oikeus ensin, niin pidän kaksin käsin kiinni hillotolpasta, niinku.
Vierailija kirjoitti:
Onko Vornan sairausloma ja päättynyt?
Mikä sairaus siihen iski niin sopivasti heti ammuskelun jälkeen?
Eron heti, jos saan vankeustuomion. Tulee ehdollinen vankeustuomio. En eroakaan, kun ei tullut ehdotonta.
Vierailija kirjoitti:
Eron heti, jos saan vankeustuomion. Tulee ehdollinen vankeustuomio. En eroakaan, kun ei tullut ehdotonta.
Hillotolppaa ei jätetä!
t: persut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No poliisit saattaa olla mitä vaan luonnevikaisia psykopaatteja. Mutta yhtä hullut menee ja äänestää niitä vielä eduskuntaan. Oikea demokratian syöpä!
En ole mikään Europarlamenttivaalifani, mutta tällä kertaa äänestän niissä vaaleissa oikein mielelläni. Enkä todellakaan äänestä persuja, en liioin sekoomuksen ehdokkaita!
Vierailija kirjoitti:
Vodelius taas esillä Ylen Kovan päivän illassa - löytyy Areenasta. Tuleekohan Timotei iloksemme tosiaan jo ensi viikolla?
Ei ehkä ihan kuulu Vorniksen suosikkiohjelmiin.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä säälittävä tapaus tämä Vornanen. Edelleen jaksaa ulista ja valehdella, että hänen aseenkäyttönsä oli perusteltua. Vornanen sanoo Lännen Medialle, ettei kadu ampumista.
"Toivon, että kun esitutkintamateriaali tulee julkiseksi, saisin vähän enemmän ymmärrystä. En kadu sitä, koska katson, että se oli tarpeellista siinä tilanteessa. Jouduin ampumaan varoituslaukauksen, sanoo Vornanen."
Jätkä kännissä kuin käki, ja edelleen jauhaa paskaa varoituslaukauksesta. Ilmeisesti "kristilliset arvot" tarkoittaa hänelle valehtelua ja hillotolpalla roikkumista hinnalla millä hyvänsä. Ei mitään katumusta siitä, että kännissä ammuskelee minne sattuu.
Olisin halunnut uskoa, että Timo Vornasessa ei ole narsistin vikaa, mutta uskottavahan se on viimeistään nyt, kun häneltä tulee tämmöisiä lausuntoja.
Huomenna kun Timo palaat eduskuntaan, niin noudata omia muille jakamiasi ohjeita. Katse peiliin päin!
Hyvä kansanedustaja Vornanen!
Mielestäni kansanedustajan käytökseen kuuluu ryhdikäs ja arvokas esiintyminen myös vapaa-ajalla.
Olen huomannut, että tässä asiassa mielipiteitä on monia. Itse kannatan aseman mukaista ryhdikästä ja arvokasta esiintymistä.
Valitettavasti tässäkään asiassa viisaus ei tule tittelin mukana.
Tämä kansanedustajamme käytös on täysin verrattavissa siihen, että armeijamme kenraalikunta hilluisi ravintolan edessä ase kädessä räkä poskella. Sitä ei ole nähty, eikä tulla näkemään, koska niissä miehissä on vielä tänäkin päivänä sitä ryhtiä, mitä yhteiskuntamme niin kipeästi tarvitsee.