Kansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut baarissa
Kommentit (11076)
Vierailija kirjoitti:
Metsästäjä
Paree pitää ase aina mukana. Köyhiä on kuin ennen sisällissotaa. Vain ottamalla itse, pärjää. Ei sitä muuten mahaa täynnä pidetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Perussuomalaiset kuvaa itsensä isänmaallisena ja kristillissosiaalisena puolueena, joka korostaa kansallista etua. Puolue korostaa arvoissaan suomalaisuutta, oikeudenmukaista yhteiskuntaa, vähäosaisten auttamista, kansan puolustamista ja suoraa puhetta." (Wikipedia)
Miksi kaikki mitä he sanoo ja tekee on tuota vastaan?
Takinkääntöpuolue isolla T:llä.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä niin tympeää maksella veroja kun Vornanen saikuttaa ja jää hillotolpalle roikkumaan.
On siellä roikkujia muitakin. Tehkäähän röitä. Ei ne muuten liksaa ota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaa, miltä niistä kahdesta henkilöstä on tuntunut, joita Vornanen osoitti sillä aseella.
Milloin kerrotaan ketä he oli?
Jotta heidät voidaan hiljentää? Maalittaa? Ei kiitos.
Poliittisen uran luominen kesti Timpalla tovin, mutta sen tuhoutumiseen riitti vain yksi yö.
Vierailija kirjoitti:
Poliittisen uran luominen kesti Timpalla tovin, mutta sen tuhoutumiseen riitti vain yksi yö.
Surullista, miten yksittäinen negatiivinen juttu tulee olemaan aina se, josta muistetaan. Sinnemäestä tulee minulla ensimmäisenä mieleen oviremppa ja Vanhasesta lautakasa.
Vanhasen lautakasasta ei ole minkäänlaista todistetta ikinä esitetä. Kyseessä oli Ylen vedätys pääministerin kaatamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista, miten yksittäinen negatiivinen juttu tulee olemaan aina se, josta muistetaan. Sinnemäestä tulee minulla ensimmäisenä mieleen oviremppa ja Vanhasesta lautakasa.
Näinpäti näin.
Timo Vornanen 20 vuoden kuluttua: - Älkää mainitko minulle päivämäärää 26.4.2024!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinpäti näin.
On oltava mahdollisuus toisenlaiseen, yhteiskunnalliseen ajatteluun, etenkin, jos Timo Vornanen kehittyy ihmisenä parempaan suuntaan.
Kun on niitä paineita höyrykattilassa. Kuvainnollisesti.
Samanlainen väkivaltainen, raivohullu, nahkakuulapää on Rasmuksenkin hakkaaja. Nyt oikeudessa. Eikö kyttiä saa kukaan kuriin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi halutessaan tulla muistetuksi siitä yksittäisestä mokasta ja siitä anteeksi pyytäneenä. Tai usein mokanneena ja tapansa muuttaneena. Vornasta ei tällä hetkellä kiinnosta kumpikaan. Elämä on valintoja.
Vierailija kirjoitti:
Timo Vornanen 20 vuoden kuluttua: - Älkää mainitko minulle päivämäärää 26.4.2024!
Vornasen oman Tsernobylin muistopäivä 26.4.
Päivän perussuomalainen:
Oululaisvaltuutettu Jani Törmin (ps.) törkypuheet eivät saa ymmärrystä muilta puolueilta perussuomalaisten ryhmänjohtaja kommentoi asiaa niukasti
05:00 39
https://www.kaleva.fi/oululaisvaltuutettu-jani-tormin-ps-torkypuheet-ei…
Vierailija kirjoitti:
Päivän perussuomalainen:
Oululaisvaltuutettu Jani Törmin (ps.) törkypuheet eivät saa ymmärrystä muilta puolueilta perussuomalaisten ryhmänjohtaja kommentoi asiaa niukasti
05:00 39
https://www.kaleva.fi/oululaisvaltuutettu-jani-tormin-ps-torkypuheet-ei…
Purra kommentoi Ylelle puolueen jäsenten rikossyytteiden määrää: Meillä ei ole pitkäaikaisia broilerikasvattamoja
Perussuomalaisilla ehdokkailla on HS:n aiempien selvitysten mukaan ollut suurista puolueista eniten rikossyytteitä viime vuosien vaalien alla.
Meillä ei ole pitkäaikaisia broilerikasvattamoita, mikä luonnollisesti lisää sitä, että ehkä hyvässä, mutta myös pahassa, meidän jäsenistöämme ja edustajiamme saattavat vaivata tällaiset ongelmat, Purra vastasi.
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010408235.html
On vaan niitä lähiökuppiloista repäistyjä?
Ai, että saattavat vaivata? Ei ehkä, vaan kyllä!
Vierailija kirjoitti:
Seiskassa lisää juttua taas...
Seiska 'rules' näissä asioissa.
Persut ovat kokkareiden aseellinen siipi: Jos ei kansa hoksaa olla samaa mieltä niin pakotetaan!
Milloin kerrotaan ketä he oli?