Kansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut baarissa
Kommentit (11076)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi saada 2 viikon sairasloman?
Isäni teki yllättäen itsemurhan, sain 2 päivää sairaslomaa yksityisestä työterveydestä vaikka olin todella ahdistunut. Kuulemma ei ole diagnoosia, niin sairaslomaa ei voi kirjoittaa. Sen 2 päivää sain kun itkin ja romahdin täysin ja sanottiin se on maksimi.
Sitten tällainen pakenee vain mediaa ja saa 2 viikkoa suorilta käsin. Jep jep.
Maalittiko tuon jälkeen sinuakin koko suomen media joka lehden ja uutislähetyksen kärjessä?
Ihanko maalittavat? Pervopersu jatkaa kilttimies Timon puolustamista yksin sapelia kantaen.
Yksin? Melko noloa jos koko maksettu silakkakaartinne tulee servatuksi tosiaan yhden vastustajan toimesta. Mistä teille palkka oikein maksetaan? Sergei ei nyt ole ihan tyytyväinen joten varo avonaisia ikkunoita.
Okei, tunnustan, ei teitä voi sen enempää servata kuin mitä te itse teette sanavalinnoillanne ja muilla lapsellisilla länkytyksillänne. Mutta moskovan standardit on matalat kuten noiden avuttomasta armeijastakin näkee.
Vierailija kirjoitti:
Miksi "tyopaikkaseurueesta" ei ole mitään tietoa missään?
Vaikenevat, persu-mafian vaikenemisen laki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.halla-aho.com/scripta
Suosittelen lukemaan. 20 vuotta edellä aikaansa. Käsittämätön viisaus ja äly nähdä tulevaisuuteen.
Oliks tää se sama vasuri joka noin 5 minuuttia sitten avautui siitä miten "persut kohta vetää sannan keskusteluun"?
Taisit projektoida tuossakin omaa tapaasi vetää kaikki mahdolliset epäolennaiset persu copypastat aina kun persuista on puhe tai vaikkei olisikaan.
Ei, se olin minä ja se sana on projisoida.
Taas valehtelet muiden puolesta minkä kerkeät, luuuuuuuseri :' D
Vierailija kirjoitti:
Ajatella, että Ilomantsin katujengi päätyy historiikkiin persujen alamäen aloittelijana..
Onko tämä tuo Ilomantsin persu-Markku? Ei mikään tyhmä mies. Vai onko siellä enemmänkin samannimisiä. Miten se persu arvostelisi persuhallitusta?
Tämä on vähän sellaista hölmöläisten peiton jatkamista
Markku Torssoselle hallituksen suunnitelmat nostavat karvat pystyyn
https://www.sak.fi/ajankohtaista/uutiset/tama-vahan-sellaista-holmolais…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta onko hän jo ajojahdinkin uhri?
Se miten silakkavasurit koittaa jo etukäteen estää kaikki keksimänsä argumentit millä persut voisi puolustautua kertoo ihan kaiken tästäkin keskustelusta. Eli kyse ei ole keskustelusta vaan suorasta propagandasta tuon silakkaporukan taholta, ja samalla siis voi huomata että nuo on aika kaukana faktoista kuten propagandan tyyliin kuuluu.
No, sinäkin varmaan jo tässä vaiheessa tiedät faktat, vaikka miten sokeasti koitat ne kiistää. Persuismi on kultti.
Teidän lässynne nyt ei ole faktoja nähnytkään. Ja siksipä niin raivoatkin aina kun joku kertoo oikeita faktoja valehtelusi lomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isäni teki yllättäen itsemurhan, sain 2 päivää sairaslomaa yksityisestä työterveydestä vaikka olin todella ahdistunut. Kuulemma ei ole diagnoosia, niin sairaslomaa ei voi kirjoittaa. Sen 2 päivää sain kun itkin ja romahdin täysin ja sanottiin se on maksimi.
Maalittiko tuon jälkeen sinuakin koko suomen media joka lehden ja uutislähetyksen kärjessä?
Ihanko maalittavat? Pervopersu jatkaa kilttimies Timon puolustamista yksin sapelia kantaen.
Yksin? Melko noloa jos koko maksettu silakkakaartinne tulee servatuksi tosiaan yhden vastustajan toimesta. Mistä teille palkka oikein maksetaan? Sergei ei
Sä kuvittelet servaavasi täälä yhtään ketään? Suthan puhutaan pussiin koko ajan ja sit alennut johonkin lapsenomaiseen valehteluun ja räkimiseen kun mitään oikeaa et osaa sanoa, semmonen servaaja :' DDDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksin? Melko noloa jos koko maksettu silakkakaartinne tulee servatuksi tosiaan yhden vastustajan toimesta. Mistä teille palkka oikein maksetaan? Sergei ei
Lähdetkö Huuhtasen Panun kanssa silakoita kalastamaan? Ja laitetaan sitten taas "silakatuuniin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta onko hän jo ajojahdinkin uhri?
Se miten silakkavasurit koittaa jo etukäteen estää kaikki keksimänsä argumentit millä persut voisi puolustautua kertoo ihan kaiken tästäkin keskustelusta. Eli kyse ei ole keskustelusta vaan suorasta propagandasta tuon silakkaporukan taholta, ja samalla siis voi huomata että nuo on aika kaukana faktoista kuten propagandan tyyliin kuuluu.
No, sinäkin varmaan jo tässä vaiheessa tiedät faktat, vaikka miten sokeasti koitat ne kiistää. Persuismi on kultti.
Teidän lässynne nyt ei ole faktoja nähnytkään. Ja siksipä niin raivoatkin aina kun joku kertoo oikeita faktoja valehtelusi lomaan.
Taas sä syytät muita jutuista joita vain sinä teet, minkä sortin psykoosissa sä täälä sekoilet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen lukemaan. 20 vuotta edellä aikaansa. Käsittämätön viisaus ja äly nähdä tulevaisuuteen.
Oliks tää se sama vasuri joka noin 5 minuuttia sitten avautui siitä miten "persut kohta vetää sannan keskusteluun"?
Taisit projektoida tuossakin omaa tapaasi vetää kaikki mahdolliset epäolennaiset persu copypastat aina kun persuista on puhe tai vaikkei olisikaan.
Kyllä se on projektio paitsi ehkä moskovansilakoiden sergei-käännösohjelmassa.
Vai päivystääkö Huuhtanen edelleen Vouhkalaa käräjäoikeudessa ettei ennätä silakka-apajille?
"Kourallinen kähmintöjä"
Pääroolissa: Revolveri-Timbe
Hei! Käytän satunnaisesti kannabista. Jos olisin myös ammuskellut kadulla kuten känninen kansanedustajapoliisi, huumevalistajilla olisi ollut riemu rinnassa kun solvaisivat kannabiksen käyttäjiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksin? Melko noloa jos koko maksettu silakkakaartinne tulee servatuksi tosiaan yhden vastustajan toimest
Lähdetkö Huuhtasen Panun kanssa silakoita kalastamaan? Ja laitetaan sitten taas "silakatuuniin.
Että oikeen huuhtasen panun? Varmaan pelasit valttikorttisi mutta täytyy tunnustaa ettei edes kiinnosta kuka tuo on. Vain te moskovansilakat seuraatte jotakin porukkaa ja harhoissanne luulette että ne kiinnostaa muitakin kuin teitä.
Vierailija kirjoitti:
Vai päivystääkö Huuhtanen edelleen Vouhkalaa käräjäoikeudessa ettei ennätä silakka-apajille?
Taitaapi keskittyä taas Tassin tiedotustoimistona toimimaan.
Persuuksissaan Timo halusi toimia eikä vain puhua.🥸
Vierailija kirjoitti:
Miksi "tyopaikkaseurueesta" ei ole mitään tietoa missään?
Ilomantsin perussuomalaiset ry.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on projektio paitsi ehkä moskovansilakoiden sergei-käännösohjelmassa.
Ei, vaan minä käytin spesifisesti sanaa projisoida, syystä jota sinä et selkeästi ymmärrä, mutta jos meinaat kopioida mun sanomisia ilman että ymmärrät miksi käytän tiettyä sanaa, silloin oikea oppinen tapa on deferoida lähteen, eli minun tapaa eikä olettaa että minä en tiedä mistä puhub.
Se on ylimielistä ja tyhmää.