Kansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut baarissa
Kommentit (11076)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eero Hiltunen ampui kännissä poliiseja ja pilasi elämänsä, ja kansanedustajapoliisi ampui kännissä ihmisiä ja pilasi uransa.
Kännissä sattuu ja tapahtuu.
Varsinkin jos jo selvinpäin baariin lähtiessään ottaa käsiaseen mukaansa, niin siinä voi kaikkea hauskaa illan mittaan tapahtua, josta saa iltapäivälehdistä lukea ja jota käsitellään TV:n pääuutisissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt nähdään konkreettisesti onko laki Suomessa kaikille sama. Aseet pitäisi ottaa pois ja aseluvat perua, näin kävisi tavalliselle kansalaiselle. Seuratkaapa tarkkaan miten viranomaiset toimii, kohdellaanko täällä ihmisiä eriarvoisesti.
Suomessa laki muuttuu heti kun rikkaat tuntevat olonsa uhatuksi. Sinulla Alexander on viimeinen mahdollisuus tehdä parannus ja vahvistaa keskiluokkaa. Jos et sitä tee, niin seuraavan Presidentin aikaan meillä on sisällissota.
Minä päätän ja aloitan ja lopetan sen. Näin tulee tapahtumaan. Vaikka minulta menisi henki.
Olen valmis kuolemaan vapaude, totuuden ja tasa-arvon puolesta!
Tämä on minun 100% todellinen manifestini. Koskaan en ole halunnut pahaa viattomille. Kuoleman ansaitsevat kaikki, jotka palvelevat ahneutta, itsekkyyttä ja valheita. Teidät kaikki minä tapan, kunnes minut tapetaan.
Täm
No nyt alkaa oikeasti olla aihetta ilmoittaa poliisille. Tämähän on yhtä harhaista paskaa kuin Pekka-Eric Auvisen manifesti.
Tosiasia on, että persujen kansanedustaja on kännissä ammuskellut julkisella paikalla. Hallituksen tulee erota ja kantaa vastuunsa.
"Osapuolet, Vornanen ja toisen työpaikkaseurueen jäsen, sopivat kiistan ravintolan sisällä, mutta ulkopuolella Vornanen oli yllättäen ottanut esiin ampuma-aseen. Aseen piippu oli osoittanut kohti paikalla olleita henkilöitä.
Sitten maahan ammuttiin yksi laukaus, jolloin paikalla olleet henkilöt poistuivat. Tapahtuneesta on olemassa valvontakameratallenne."
https://yle.fi/a/74-20086116?utm_source=social-media-share&utm_medium=s…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt nähdään konkreettisesti onko laki Suomessa kaikille sama. Aseet pitäisi ottaa pois ja aseluvat perua, näin kävisi tavalliselle kansalaiselle. Seuratkaapa tarkkaan miten viranomaiset toimii, kohdellaanko täällä ihmisiä eriarvoisesti.
Suomessa laki muuttuu heti kun rikkaat tuntevat olonsa uhatuksi. Sinulla Alexander on viimeinen mahdollisuus tehdä parannus ja vahvistaa keskiluokkaa. Jos et sitä tee, niin seuraavan Presidentin aikaan meillä on sisällissota.
Minä päätän ja aloitan ja lopetan sen. Näin tulee tapahtumaan. Vaikka minulta menisi henki.
Tämä on minun 100% todellinen manifestini. Koskaan en ole halunnut pahaa viattomille. Kuoleman ansaitsevat kaikki, jotka palvelevat ahneutta, itsekkyyttä ja valheita. Teidät kaikki minä tapan, ku
MIKÄ ON HARHAISTA? NOIN NE ASIAT OVAT TÄSSÄ MAAILMASSA.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on minun 100% todellinen manifestini. Koskaan en ole halunnut pahaa viattomille. Kuoleman ansaitsevat kaikki, jotka palvelevat ahneutta, itsekkyyttä ja valheita. Teidät kaikki minä tapan, ku
Tämä on pervopersujen epätoivoinen yritys saada tämä ketju poistettua. Tuttua paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Tosiasia on, että persujen kansanedustaja on kännissä ammuskellut julkisella paikalla. Hallituksen tulee erota ja kantaa vastuunsa.
"Osapuolet, Vornanen ja toisen työpaikkaseurueen jäsen, sopivat kiistan ravintolan sisällä, mutta ulkopuolella Vornanen oli yllättäen ottanut esiin ampuma-aseen. Aseen piippu oli osoittanut kohti paikalla olleita henkilöitä.
Sitten maahan ammuttiin yksi laukaus, jolloin paikalla olleet henkilöt poistuivat. Tapahtuneesta on olemassa valvontakameratallenne."
Jaa. Olisiko edellisen hallituksen tullut erota kun Arhinmäki teki graffittejaan? Onhan hän Vasemmistoliiton jäsen sentään, mikseivät kantaneet vastuutaan?
Ei hyvää päivää mitä logiikkaa taas...
Mitenkähä tässä käy? - onkoha Timo missä kunnossa? - voisko tarttua uudestaan aseeseen?
Ihmettelen, kun noin rauhallinen mies. Olen tavannut Timon monet kerrat Perussuomalaisten teltoilla. En millään usko todeksi. Ja mikä oli motiivina kantaa asetta mukana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Olisiko edellisen hallituksen tullut erota kun Arhinmäki teki graffittejaan? Onhan hän Vasemmistoliiton jäsen sentään, mikseivät kantaneet vastuutaan?
Kukaan edellisestä hallituksesta ei ammuskellut kännissä julkisella paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kuullut yhdenkään graffitien tappaneen ketään. Toisin kuin aseet.
Mitä aineita te käytätte siellä silakkakerhossanne? On sen verran lennokasta settiä ja parvi selvästi taas paikalla niin kertokaa minullekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vassarityömiehet törmäävät karaokebaarissa persupoliitiikkoihin. Alkaa suunsoitto ja töniminen. Tilanne sovitaan. Vassarityömiehet väijyttävät persut baarin ulkopuolella. Poliisimiespersu vetää aseen esiin, tähtää yhtä ja ampuu varoituslaukauksen maahan. Vassarityömiehet pakenevat. Kauhea skandaali.
Että semmonen psykoosi siellä meneillään 🙄 Jos et erota totta ja harhoja, suosittelen menemään päivystykseen.
Ei ole psykoosi vaan Helsingin poliisin tiedote asiasta.
Ei ole tuollaista. Laitapa linkki, jossa noin kerrotaan. Ei mitään NWOhavaintojablogia.
https://poliisi.fi/-/poliisi-tutkii-helsingin-keskustassa-tapahtunutta-…;
Kuten näet, siellä ei puhuta väijytyksestä yms. Se on vain sinun mielikuvitustasi.
"En ole kuullut yhdenkään graffitien tappaneen ketään. Toisin kuin aseet."
Ja tästä seuraa että hallituksen olisi erottava?
Nämä viimeisten sivujen sekoilut ja trollaus on pervopersujen epätoivoinen yritys saada tämä ketju poistettua. Täällä kerrotaan totuus heidän kansanedustajansa riehumisesta kännissä aseen kanssa julkisella paikalla. Siksi tämä naurettava puoluetoimiston yritys sumuttaa ja hävittää totuus.
Ei tule onnistumaan!
"Kuten näet, siellä ei puhuta väijytyksestä yms. Se on vain sinun mielikuvitustasi. "
Onhan siellä baarin ulkopuolella odotettu porukalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mikä totuudessa on harhaista?
Nyt Vornanen se korkki kiinni ja soitat heti Riikalle. Se ettii sua. Petteri on kuulemma ihan raivona. Riikka sanoi että sen naama on sulanut, en tiedä mitä se sillä tarkoitti mutta soita Riikalle tai Jussille! Ja ei tarvi kuulemma mennä kotiin, Rydman on siel. Bro, soita Riikalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tämä mölisijälauma, Persut, on saanut aikaan? Köyhät kyykkyyn, ja kohua kohun perään, ja mainehaitan Suomelle. Me veronmaksajat maksamme näiden mölisijöiden ryyppyreissut.
🤣🤣🤣🤣🤣 voi helvetti mikä Spede
T: Suomen perusspedet 😂