Jos saisit aikakoneella yhden hypyn......
Johonkin vuoteen ja pitäisi jäädä sinne niin mihin vuoteen menisit ja minne?
Kommentit (48)
Hyppäisin eron jälkeiseen aikaan ja jatkaisin yksinhuoltajana enkä ottaisi enää yhtään miestä pilaamaan elämääni.
Vierailija kirjoitti:
Hyppäisin eron jälkeiseen aikaan ja jatkaisin yksinhuoltajana enkä ottaisi enää yhtään miestä pilaamaan elämääni.
Miksi?
Vuoteen 2020 ja elokuun loppuun. Sanoisin ihastukselleni suorat sanat.
Aikaan jolloin Eeva ja Aatami ovat haukkaamassa kiellettyä hedelmää. Sanoisin että antakaapa olla, tuon tempauksen takia on tuhansien vuosien kärsimys ihmiskunnalle, jos siitä otatte. Tunkisin sen hedelmän sitten sen käärmeen kurkkuun niin että se tukehtuisi siihen ja kaataisin kirveellä koko puun.
Aluksi kevennetään, kasarin puoliväliin eli vaikka -85 vuoteen matkaisin jo harrastuken perästä. Livekeikkoja kun katsoo hyvinkin ahkeraan. Dingo olisi pitänyt katsastaa tuolloin ja monet rakkaat poisnukkuneetkin kuten Irwin ja Juice olisivat vielä katsottavissa. Dingo tosin kyllä nähty myöhemmin kun comebackit toteutuneet.
Toinen vakavempi asia jonka haluaisi korjata niin matkaisin vuoteen 2005. Tuolloin erääseen aikansa ihastukseen katkesi välit väärinkäsityksen takia jota olen ajoittain edelleen suuresti harmitellut. Tämä ihminen tekikin tosin sittemmin täydellisen katoamistempun niin itseni kuin muidenkin ystäviensä elämästä eikä hänestä enää kukaan tiedä yhtään mitään eli polttanut sillat takanaan. Tämän hetken toivoisi korjautuvan ja tekevän asiat toisin jos mahdollista.
1995. Sanoisin että keskity kirjoituksiin ja heivaa helvettiin se luuseri poikaystävä, joka yritti vinkunallaan pilata kirjoitukset. Keskittyisin opintoihin, ja vallitsisin alan joka kiinnostaa minua eikä vinkuvaa poikaystävää. Valmistu ja hanki oma elämä. Älä elä muiden toiveiden mukaan.
1999 tai 2000, tuolloin minullakin oli vielä elämää. Tekisin ammattini suhteen erilaisia valintoja. Vanhempani olisivat elossa enkä olisi näin yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vuoteen 2036 ja Maltalle. Pääsen silloin eläkkeelle ja olen haaveillut muuttavani talveksi johonkin lämpimämpään maahan ja Maltan virallinen kieli on englanti.
Tervetuloa!
Ihanaa täällä Maltalla, odotan juuri miestäni autossa, olemme menossa sukeltamaan, eilen kuulimme saksalaisesta ttkkibeneestä jonka miehen oppilaat olivat löytäneet!
Ollaan suomalaisia ja tavattiinkin Maltaan liittyvässä kokouksessa, melko vähän täällä suomalaisia!
Minusta Malta ihanin paikka maan päällä, joskus öisin sukellusretkillmme käymme tripolissa kebapilla!
Historia kaikkialla läsnä ja ihmiset puheliaita ja ystävällisiä, Välimeri näille tienoin parantavan puhdas, suolaisuus kuin lapsivedessä, vesi vihertävän terveellistä mineraaleista- vielä 50 metriä näkee veneestä pohjaan ennenkuin valo häviää veden heijastuksiin!
N42, juuri täytetyn patongin suosikkikojustaan ostanut, sitä kalliolle syömään menevä
1987 voisi olla hyvä. Taloudessa oli nousukausi ja töihin saattoi tuosta noin vain mennä. Rakas mummonikin vielä oli hengissä ja hyvissä voimissa. Ja itse olin hoikka.
Itse hyppäisin aika tarkalleen 34 vuoden taakse ja jättäytyisin pois siitä teiniporukasta joka vetää ekan kännin vappuaattona -90.
Olin valitettavasti niitä joilla oli heti liian kivaa kännissä ja siitäpä se sitten alkoi joka viikonloppuinen kännäily tai sekoiluksihan sitä silloin osuvasti kutsuttiin. Eikä sitä edes ymmärtänyt kuinka paljon se tulee viemään ja kuinka vähäpätöisiä asioita ne kokonaiskuvassa olikaan joita silloin morkkiksissa murehti.
Toisaalta olisi kyllä toinen, tuoreempikin ajankohta johon olisi kiva palata ja ottaa puheeksi yhden ihmisen kanssa se asia josta kumpikaan meistä ei silloin aikanaan uskaltanut puhua kuin kierrellen. Toisaalta tiemme olisi melko todennäköisesti kohdannut joka tapauksessa tuolloin -98 eli tuolla pidemmällä loikalla saisin myös tämän asian korjatuksi tai ainakin selvitetyksi niin, ettei olisi mitään tarvetta jossittelulle.
Ihanaan lapsuuteen mutta toisaalta tulevaisuuteen. Olishan se mielenkiintoista nähdä vaikka muutaman sadan vuoden päästä miten maailma voi. Onko ihminen sivistyneempi vai ei.Ja onko luonto minkälaisessa tilassa. Niin ja onko tietyt sairaudet voitettu. Jostain vanhasta kirjasta luin,että kukaan ei enää kuole syopiin eikä joihinkin muihin sairauksiin 2000 luvun alussa.
2.3.94.
Ainoan kerran elämässäni lintsaisin töistä ja selvittäisin asiat rakkaani kanssa enkä menettäisi häntä.
Voisi kyllä olla aika tylsää jäädä jumittuneeksi sinne johonkin kohtaan aikaulottuvuudessa sen sijaan että kuljetaan sen läpi.
En ole varma, olen pohtinut monia vaihtoehtoja.
Meinasin alkaa listata niitä tähän mutta oon liian laiska.
Joko haluisin muuttaa jotain menneisyydessä tai sitten tavata menneisyyden henkilöitä.
Äitini kuoli vuosi sitten syöpään yllättäen. Jos syöpä olisi todettu ajoissa, se olisi voitu hoitaa. Menisin siis menneisyyteen sopivan kauas ja veisin hänet ajoissa lääkäriin.
Jonnekin 1950 luvulle, aina olen tuntenut tuonne vetoa vaikka olenkin myöhemmin syntynyt. Lienenkö ollut siellä edellisessä elämässä?
Vierailija kirjoitti:
Jonnekin 1950 luvulle, aina olen tuntenut tuonne vetoa vaikka olenkin myöhemmin syntynyt. Lienenkö ollut siellä edellisessä elämässä?
1950-luku vaikuttaa näin jälkeenpäin katsottuna ajalta jolloin ihmiset olivat normaaleja. Vanha äitini eli lapsuuttaan tuolloin ja sanoi että jos voisi valita niin eläisi sillä vuosikymmenellä köyhyydestä huolimatta, eli kyse ei ole pelkästä nostalgiasta.
Syntymävuoteeni ja siitä eteenpäin elämä eri polkuja kuin minulle tapahtui. Kuitenkin samat kultaiset vanhemmat.