Huoh. Tarvitsisin "vähän kuormittavan" työn
Jossa ei liiemmin tarvitsisi rasittaa aivoja.
Onko sellaista enää lainkaan? Vinkkejä?
Ei haittaa vaikka olisi ns. tylsä työ. Voinpahan olla omissa oloissani.
Kommentit (27)
Hieroja. Senkun hutiloi menemään ja asiakas on hiljaa.
Siivooja, aulavahtimestari, puutarhuri, keräilijä varastossa jne.
Jos sinulla on oikeus palkkatukeen, niin koita päästä palkkatuella töihin johonkin arkistoon. Työ on aika leppoisaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulla on oikeus palkkatukeen, niin koita päästä palkkatuella töihin johonkin arkistoon. Työ on aika leppoisaa.
Ai arkistossa ei tartte aivoja käyttää? Ohis
Miten olis jokin tiskarin homma keittiöön? Käyttäisit tiskikonetta, ei ole vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei hirveästi tarvinnut, kun itse siellä olin töissä. Tarkkuudella ja tunnollisuudella pääsee pitkälle. Eri asia tietysti, jos sattuu olemaan lukihäiriöinen...
Et tule saamaan tienaavaa kotirouvaa. Tiedän, olet mies joka hakee mielikuvitus vaimolleen "töitä"
Armeijaan. Hyvin säännönmukainen ympäristö ja löytyy puuduttaviakin tehtäviä joissa älykkyys ei ole se ykköshyve.
Liukuhihnatyö jossain tehtaassa. Tai joku postin lajittelija ehkä.
Aivojen käyttöhän on mahtavaa silloin kun saa omaan tahtiin tehdä. Aika kuluu ihan huomaamatta.
Sellaset fyysiset työt taas, joissa joutuu laittamaan aivot narikkaan, on oman kokemukseni mukaan kaikkein rasittavimpia. Sä joudut siihen työhön keskittymään kuitenkin, vaikka se olis kuinka älyvapaata.
Vierailija kirjoitti:
Aivojen käyttöhän on mahtavaa silloin kun saa omaan tahtiin tehdä. Aika kuluu ihan huomaamatta.
Sellaset fyysiset työt taas, joissa joutuu laittamaan aivot narikkaan, on oman kokemukseni mukaan kaikkein rasittavimpia. Sä joudut siihen työhön keskittymään kuitenkin, vaikka se olis kuinka älyvapaata.
Ajatteleeko mielummin 8 tuntia päivässä jotain järkevää vai: mutteri, mutteri, mutteri...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei hirveästi tarvinnut, kun itse siellä olin töissä. Tarkkuudella ja tunnollisuudella pääsee pitkälle. Eri asia tietysti, jos sattuu olemaan lukihäiriöinen...
No jos ap ei aivoja rasittavaa halua, niin kyllä mun mielestä arkistossa joutuu miettimään ihan liikaakin aakkosia. Kui. . Koi.. Kar.. Hur... Hut... Oh, meni väärinpäin..
Keräily EI todellakaan ole aivot-narikkaan työtä. Pitää olla nopea, tarkka ja vielä kerran tarkka. Ei hetkenkään lepoa vaan peräsuolipitkällä saa painaa...ei ikinä enää
Vierailija kirjoitti:
Miten olis jokin tiskarin homma keittiöön? Käyttäisit tiskikonetta, ei ole vaikeaa.
Tiskarin homma on kyllä aika raatamista, ei kyllä mitään kevyttä hommaa.
up