Että mua ärsyttää näiden hyvätuloisten kommentit...
miten jaksetaan valittaa h*lvetti siitä kun menee paljon veroa , tarhamaksut on isoja ja me maksetaan huonotuloisten tukia niillä veroilla yms.. voi helvetti jos teillä SILTI JÄÄ NOIDENKIN JÄLKEEN VAIKKA 2000E KÄTEEN NIIN OLISITTE SIIHEN TYYTYVÄISIÄ!!! VALITTAKAA oikeesti asioista kun siihen on AIHETTA!!!
Kommentit (27)
hyvä putkimies tai paperityöläinen tienaa reilusti sen mitä jotkut aloittelevat lääkärit, puhumattakaan sossun tädeistä tai kirjastonhoitajista.
PARISKUNTA SAA KUUKAUDESSA KÄTEEN n. 4000 EUROA. PISTE.
Siitä ylöspäin = varakas
siitä alaspäin = alempaa keskitasoa
ja köyhyysrajakin on määritelty, mutta en nyt jaksa etsiä sitä.
Naisen keskim. kuukausipalkka 2200 e. Miehen 2400 e. Keskituloisen vuosiansiot siis n. 55 000 euroa. Siitä ylös = varakkaita.
Mitä ne valittaa korkeista veroista jos keskituloiset maksavat veroja 15%?
Meillä mies maksaa veroja yli 50% ja minä yli 40%. Minusta se on jo niin kohtuullisesti yhdeltä perheeltä, että olemme yhtälailla ansanneet lapsilisämme ja kotihoidontukemme kuin muutkin tämän maan kansalaiset.
Vierailija:
Opiskellessa otin omalla riskillä opintolainaa, sitten lainaa asuntoon, sitten kituutettiin vanhoilla huonekaluilla, rikkinäisellä telkkarilla yms.Ja asunnonostossa muuten menimme aina joka muutossa vain yksi huone lisää periaatteessa - lapsiperheet nykyään vaan muuttavat kaksiosta pykäämäänsä ok-taloon....
Lainat on maksettu, ja töitä tehdään meillä paljon. Nyt kun sitten puhutaan että meiltä lapsilisät pois, sairaskustannukset porrastetaan (HUS:n uusi tj heitti) ja lapsista maksetaan aina maksut kalleimman mukaan niin kyllä ottaa päähän.
HeSa:ssa sanottiin, että nykyään köyhätkin ovat omaksuneet korkean peruskulutustason, joka tulojen puuttuessa rahoitetaan velalla. Eli koneellistettu keittiö, väritelkkari, dvd ja kaikki oltava heti vaikka osamaksulla. ja sitten kiroillaan ja huudetaan caps lockit päällä palstalla kun rahat ei riitä.
Ryvety ap köyhyydessäsi, niin mekin olemme aikanamme tehneet.
" Euroopan komission käyttämä köyhyysraja on 60 prosenttia mediaanitulosta, toisin sanoen ihminen on köyhä tai köyhyysriskin alainen, jos hänen tulonsa ovat 60 prosenttia koko väestön mediaanituloista. Suomessa vuonna 2004 köyhyysrajan alapuolelle jäi 11,3 prosenttia väestöstä. Köyhyysraja oli Suomessa vuonna 2004 n. 1200 euroa kuukaudessa." -wikipedia-
Vierailija:
Itse ainakin veisin, jos päivähoitomaksut olisivat yhtään suuremmat. Minkä vuoksi minun täytyy ensin veroissani subventoida pienituloisia ja sitten vielä päivähoitomaksuissakin?