Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jännitin ihan sikana treffeillä

Vierailija
26.04.2024 |

En saanut juuri mitään puhuttua. En ole elämässäni treffaillut. Pitkä suhde takana ja nyt siis sinkku. Mies kysyi jälkikäteen että jännitinkö ja kun myönsin niin sanoi että näytin ihan rennolta. Nyt haluaa tavata taas ja olen kauhuissani. 

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:lle vinkki seuraaville treffeille.

Sano ihan heti kärkeen että taas jännittää aivan tolkuttomasti. Tuon jälkeen sinun on helpompi olla, ja mies osaa / kehtaa ottaa asian kunnolla huomoon. Hiljainen, vetäytyvä töksäyttelijä on huonoa treffiseuraa, mutta ujo jännittäjä mielenkiintoista.

t. entinen jännittäjä

Suosittelen myös tätä. Ihmisestä ei voi aina tietää miksi käyttäytyy miten käyttäytyy. Olen monesti tulkinnut hiljaisen ja ujon ihmisen töykeäksi ja ilkeäksi kun on paniikissa töksäytellyt ihme juttuja. Tai hiljaa olevan ajatellut olevan vaan tylsistynyt puheistani tai suorastaan vihaavan minua. 

Sama pätee mt-ongelmiin ja aspergeriin. Olisin voinut jatkaa treffailua, jos deitti olisi maininut niistä. Olen joskus ajatellut, miten joku voi olla noin tökerö, mutta jälkeen päin ajateltuna oireet sopivat taudinkuvaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän